1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Vectone prepaid

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja gogland, 26/2/13.

1. gogland

gogland Mr Vip

Tykkäykset:
    2095
    Puhelinmalli:
    iphone 5S
    Markkinoille ilmestynyt uusi superhalpa prepaidliittymä. Etenkin ulkomaan puheluhinnat lyövät ällikällä, kaikki mihin totuttu aikaisemmin. Samoin operaattorin sisäiset puhelut. Ne ovat nimittäin ilmaiset.
    Tilasin sim kortin. Latauksia voi tehdä netissä ja esim R-kioskilla.
    http://www.vectonemobile.fi

2. kimmo

kimmo Punainen matto, kiitos.

Tykkäykset:
    907
    Puhelinmalli:
    Huawei P8 Lite
    Kannattaa kyllä tutustua ehtoihin. Itsestäni ainakin näyttää ettei ihan ilmaista lounasta ole.
    esim. "Yhdistämismaksu (10 snt/puhelu) koskee kaikkia puheluita"

3. projector

projector Ole sinä tavis hiljaa, mää oon VIP

Tykkäykset:
    1867
    Puhelinmalli:
    Usein vaihtuva malli
    Huom! Puheluihin lisätään 0,10 € yhdistämismaksu soitettaessa Suomessa ja ulkomailla. Asiakastukinumeroon soittaminen on ilmaista, kun soitat numeroon 888 Vectone liittymästäsi.

Eli 0.15c / min, ilmaiset liittymien kesken ihan ok, ei kuitenkaan mitään ihmeellistä.

Edit. HIDAS

4. gogland

gogland Mr Vip

Tykkäykset:
    2095
    Puhelinmalli:
    iphone 5S
    Ehtoihin? linkkisi näyttää error

2 henkilöä tykkää tästä.
  5. nico...

nico... Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    845
    Puhelinmalli:
    WP, iOS
  6. Master of the Universe

Master of the Universe Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    1201
    Puhelinmalli:
    SAMSUNG, tietysti. Mikäs muu? No Huawei
    Höpönlöpö, jotain rotia nyt.
    10 senttiä on aloitusmaksu ja 5 senttiä minuutista. Jos tasan minuutin puhut, niin maksaa 0,15

7. projector

projector Ole sinä tavis hiljaa, mää oon VIP

Tykkäykset:
    1867
    Puhelinmalli:
    Usein vaihtuva malli
    Jep, huomasin virheeni miltei heti postauksen jälkeen, en vaan kerennyt vielä korjaamaan.

8. gogland

gogland Mr Vip

Tykkäykset:
    2095
    Puhelinmalli:
    iphone 5S
    Ajattelin soitella tällä Saunalahden aspaan. 40 min joutuu helposti jonottamaan. Siinä ei 10 centin aloitus paljon tunnu.

9. timo-gk Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    196
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia
    Toisaalta AlleEuronPäivät-/Hintakatto-palvelu, missä max. 0,99 eur/vrk puheluilla voisi toimia vieläkin paremmin.
    Tai Sonera Sopiva -liittymään Kamu-palvelun numeroksi Saunalahden aspan nro. :)

Mutta pitkästä aikaa kyllä houkutteleva prepaid, ihan Suomi-hintojenkin osalta.

10. irritus

irritus Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    202
    Puhelinmalli:
    Nokia 6630, 700, N-Gage, Siemens M35
  11. LateX Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    51
    "Ilmaiset" puhelut maksavat 10 snt/kpl ja edellyttävät vähintään 10e latausta viim. joka 15:s päivä
    Sekunnin puhelu kun se menee vastaajaan ja katkaisee samantien maksaa siis vähintään 10 snt
    Kortin katoamisesta asiakas sitoutuu maksamaan operaattorille summan jota ei kerrota etukäteen.
    Kortin uudelleen aktivoinnista tarvittaessa sitoutuu myös maksamaan summan jota ei kerrota etukäteen.

Pidemmissä puheluissa tämä on edullisempi kuin muut prepaidit mutta lyhyissa tuo 10snt aloitusmaksu nostaa hintaa.

1 henkilö tykkää tästä
  12. gogland

gogland Mr Vip

Tykkäykset:
    2095
    Puhelinmalli:
    iphone 5S
    Äh, ei tämä tainnutkaan olla niin hyvä homma kuin kuvittelin.
    No Saunan aspassa ei ole vastaajapalvelua. Vastaavat ja laittavat musiikin päälle. Voin sitten kehua foorumilla kuinka halpa puhelu oli.

13. kimmo

Tykkäykset:
    907
    Puhelinmalli:
    Huawei P8 Lite
    Ei tällaista usein pääse tapahtumaan, mutta joskus näinkin..linkki nyt kuitenkin korjattu.

Juuri tuon vuoksi ehdotinkin noita ehtojen tarkistamista. Alussa näyttää hyvältä, mutta jotain merkillisiä ehtoja sitten laitettu, joiden vuoksi en ainakaan itse tällaiseen lähde. "Ilmainen" datakin muuttuu kalliiksi melko sukkelaan jne.

14. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Vaikuttaa sellaiselta touhulta että varmaan kannattaa ohittaa ihan suosiolla, niin paljon sontaa epäluotettavaa näyttää sisältyvän, tuskin johtuvat käännösvirheistä vaan ihan tarkoituksellisesta harhaanjohtamista sun muuta.

15. Master of the Universe

Tykkäykset:
    1201
    Puhelinmalli:
    Taidat olla kova soittelemaan yrityksiin ja aspoihin. Saako ihan mielenkiinnosta kysyä, ja kysynkin, mitä asiaa sulla niin paljon on noihin useimmiten hyvin hinnakkaisiin numeroihin?
    Yritysnumerot eivät yleensä kuulu pakettihintoihin. Kannattaisi nyt jonotella sen verran tämän ko. palveluntarjoajan maksuttomaan asiakastukinumeroon, ja varmistua että ei tule yllätystä. En ainakaan heti löytänyt tuota yritysnumeroihin soittamisen hintaa.

16. kimmo

Tykkäykset:
    907
    Puhelinmalli:
    Huawei P8 Lite
    Minusta tuossa kohtaa hieman "hämää", kun joudut antamaan tietosi tuonne saadaksesi sim-kortin. Jos/kun kyse prepaidista, niin siinä kohtaa en välttämättä halua tietojani minnekään epämääräiselle nettisivulle tallennella.
    Kun lataat saldoa..siinä kohtaa joudut antamaan s-postiosoitteesi, kuten myös sitoutumaan käyttöehtoihin, linkin takaa ilmo "resource not found"..huomaa tällä kertaa, että tuo linkki risa, mutta syy operaattorin päässä, ei itsessäni

Mä en jaksaisi alkaa näitä tutkia, kun pääkoppa ei kestä ja aika vaan kuluu tämmösissä turhuuksissa. Joku fiksumpi voisikin nuo ehdot käydä läpi ja kertoilla niitä miinoja tänne.
    Itse nyt olen jo pari laittanut..lisää sitten ehkä seuraava;

"1 sentin ulkomaanpuhelut:
    Jokainen saldonlatauskerta oikeuttaa 1 snt/min puheluihin valittuihin kohteisiin jotka on eritelty verkkosivuilla. Ellei toisin mainita, 1 snt/min tarjous koskee vain lankapuhelimiin soitettuja puheluita, eikä se koske lisämaksullisiin numeroihin tai roaming-palvelun kautta Suomen ulkopuolella soitettuja puheluita."
    Mihin numeroon "normi" ulkomaanpuhelut menee?

Nuo operaattorin väliset ilmaiset puhelutkin näyttävät olevan kiinni latausmäärästä..eli voimassa vaan 15pv, jos lataa 10n ja 30pv, jos lataa 20€.

17. kimmo

Tykkäykset:
    907
    Puhelinmalli:
    Huawei P8 Lite
    OTOTOTOT..se sano että se soittelee sauniksen aspaan ja sen ymmärrän hyvin. /OTOTOTOTOTLOPPU

18. Master of the Universe

Tykkäykset:
    1201
    Puhelinmalli:
    Juu, nyt ymmärrän paremmin. Sauniksen aspaan olen kerran elämässäni soittanut, ja siellä(kin) kun ei kerralla tajuta mitään. Niin jonkun yksinkertaisen asian selvittämiseksi joutuisi soittaen asioimaan useita kertoja. Ja ei käy mulle, vaan asioin sähköpostin välityksellä. Töihin löytyy ilmaisnumeroa. Ja lääkäreiden sekä terveydenhuollonkin kanssa olen onnistunut asioimaan sähköpostilla tai sitten he soittavat minulle päin. (ei tietysti aina onnistu)

Mutta sen mun pääpointti ohittui: En tällä syömällä usko että yritysnumeroihin soitat 10c+5c/min tuolla liittymällä. Niinkuin totesin, ne puhelut ei mene sauniksella eikä muillakaan pakettihintoihin, vaan laskutetaan erikseen kovalla hinnalla.

----
    Kun kerran näin, niin nehän menee pakettiin ja/tai halvempiin puheluihin.
    ---Tulihan se täsmennys lopulta sieltä :)

19. gogland

gogland Mr Vip

Tykkäykset:
    2095
    Puhelinmalli:
    iphone 5S
    Terkkarin vastasoitto kuulosti aluksi hyvältä. Luulet että ne soittaa tunnin parin sisällä. Mutta soittoa ei kuulu, Pirulauta et suihkuun tai edes tarpeillesi uskalla mennä kun vartoat sitä soittoa.

Nuo mihin olen joutunut soittamaan ovat enimmäkseen olleet lankanumeroita, niin kuin on myös Saunalahden asiakaspalvelukin.
    Duuninumerot Soneran ja Peijaksen Elisan perushintaisia.

20. gogland

gogland Mr Vip

Tykkäykset:
    2095
    Puhelinmalli:
    iphone 5S
    Kypsyi päätös, en aktivoi vectonen simkorttia, sen sijaan päivitin reiluliittymään 3:lla eurolla 1000 ylimääräistä puheminuuttia.
    Olet oikeassa, hämärää touhua.

Jaa tämä viestiketju