1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Vastine Panu Lehdelle GSM Suomi Oyj:ltä

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja JariIs, 29/10/07.

1. JariIs

Tykkäykset:
    0
    Vastine Panu Lehdelle GSM Suomi Oyj:ltä

Viitaten Foorumilla olleeseen keskusteluketjuun ” Spiidi operaattori maksaa
    sakot?” ja siellä Panu Lehden esittämiin väitteisiin.

Henkilökohtaisesti olen noudattanut periaatetta, että jos minulla ei ole
    positiivista sanottavaa, on parempi olla sanomatta mitään. Samoin olen myös noudattanut ajatusta, etten hoida keskeneräisiä asioita julkisilla foorumeilla ilman, että esitän sanomisilleni todisteita. Yhtiömme sekä minä henkilökohtaisesti emme myöskään esitä väitteitä ja sysää vastuuta niiden tarkistamisesta muille tahoille.

Haluan lisäksi tuoda esille sen seikan, että mielestäni Saunalahden tuotteet ja
    toiminta ovat olleet esimerkillisiä, ja että henkilökohtaisesti ihailen Saunalahtea
    yhtiönä ja Panu Lehteä entisenä työkaverina. Kunnioitan Saunalahtea ja Saunalahtelaisia työntekijöitä, heidän suunnattomasta työstä esitaistelijoina operattoritoiminnan vapauttajana, joka on myös mahdollistanut meidän toimintamme.

Kuitenkin on muistettava, että Saunalahtea ei ole enää itsenäisnen yritys, vaan se on Elisan brändi ja näin ollen brändin kommenttien esittäminen ilman juridista taustaa on turhaa. Mikäli näin tekisimme olisimme tilanteessa jossa yhtiön tuotemerkki kommentoisi yhtiön tilannetta.

Keskustelussa esitettyihin väitteisiin voin vain todeta, että Panu
    Lehden väittämät ovat perättömiä ja niihin vastaaminen on sinänsä turhaa.

Mikäli Panu Lehti, Elisa Oyj ja Numpac antaa suostumuksensa, voin esittää tällä foorumilla sähköpostikeskustelut sekä Numpackin ongelmasta, siirretyistä liittymistä sekä Saunalahden määräaikaisista sopimuksista. Ilman Panu Lehden, Elisa Oyj:n tai Numpackin suostumusta emme katso voivamme niitä julkaista.

Mieluiten kuitenkin keskittyisimme oman liiketoimintamme kehittämiseen ja toivotamme Saunalahdelle menestystä osana Elisa Oyj:tä.

Ystävällisin Terveisin

Jari Isola
    GSM Suomi Oyj

2. jormax

Tykkäykset:
    0
    Panu, Panu, Panuuuuuuuuuu Nyt on hyvä hetki antaa julkaista meilit, ni saadaan tietää kuka puhuu totta.

Toi oli kyl muuten aika nuolevaa tekstii, onks Saunis kuitenkin mukana tuossakin??

3. Qwertyi

Qwertyi Vuoden foorumilainen 2010, VIP vuodesta 2016

Tykkäykset:
    4729
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5
    Eipä taida noita listoja näkyä täällä. tuskin kaikilta saadaan suostumusta kyseiseen tekoon.

4. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    Eix Panu puhunu olevansa valmis todistamaan? Mua ainakin kiinnostaa lopullinen totuus...

----------------------------------------------------------------asiasta toiseen... oisin vaan kysyny.

En nyt kehuisi ainakaan Saunalahden tapaa tehdä Sonerat ilmottamalla viestillä määräaikasen liittymän sitovasta jatkosta tms... ihme vilunkipelistä.

Enkä kehuisi muutenkaan surullisen kuuluisaa asiakaspalvelua, jossa asiakkaille kerotaan "kun muillakin on, tuhansilla muillakin on, miksi sulle ei käy" -tyylisiä juttuja. Itsekin niistä "nauttineena", tiedän kyllä sen.

Ylistää ei voi monista muistakaan jutuista.

Väitä mitä väität, korjaa tilanne edes eduksesi.

http://www.digitoday.fi/mobiili/200...oittii+Soneraa+kohtuuttomuudesta/200616969/66

Siinä on linkki, jossa kerrotaan, kuinka Soneran kävi.

"Elisa luopui

Muut operaattorit eivät enää sido asiakkaitaan sopimuksiin samalla tavalla. Elisa ja siihen kuuluva Saunalahti ovat ilmoittaneet luopuneensa määräaikaisten sopimusten automaattisesta jatkamisesta." 5.10.2006 klo 11:30

http://www.matkapuhelininfo.com/keskustelu/showpost.php?p=609210&postcount=176

Vaan mitäpä vastasi jormax... 27.10.07, 11:51

Eikö ole kyseenalasta markkinointia? Mitä JariIs vastaa tähän... vieläkö on mainio Saunalahti? Meinaatteko jatkaa markkinointia vielä kyseenalaisin keinoin? Eikö olekin niin, että jatkatte markkinointia kun asiakas on yksittäinen ja jokaisen tapaus on erilainen. Jotku valittaa, niille annetaan periksi ja toisille ei jotka ei älyä vaatia. Siten takaa vähemmän tyytyväisen asiakaskunnan, mutta taatusti maksavan.... Jännityksellä odotan, koska tulee ryhmäkanteet.

5. zero4ty

Tykkäykset:
    0
    hmmm....

Tossa varmaan tulee se kohta jonka taakse Panun on helppo piiloutua..
    "kyllä minä ja SL antaisimme luvan mutta noiden muiden puolesta en voi vastata... .. bla bla..."

Elisan johtoryhmän ja NUMPACin hallituksen jäsenenä Panun valtuus varmasti riitäisi.. riittääkö kuitnenkaan kantti ??

Jännityksllä odotetaan selitystä...

6. aimo Vieras

Ja aivan varmasti tämä on niin tärkeä asia, että otetaan hallituksen kesken esille. Hohhoijaa.

7. jormax

Tykkäykset:
    0
    Ei kait niin tärkee et hallitukseen pitäis viedä, mut eiköhän zero4ty tarkoittanut että Panu voi ihan itse antaa luvan kehuihan hän olevansa kaikkien noiden hallituksessa.

Onkos Saunis tuollaista ilmoittanut, mulle ainakin viel kuukausi sitten niiden asiakaspavelu ilmoitti, et mun liittymä on automaattisesti uusittu kun en oo tekstariin vastannut ja et viikonloppu etu jatkuu.

Hitto pitäisköhän kysyy sitä mailitse uusiksi niin sit voisin julkaista sen täällä ilman Panun lupaakin.

8. zero4ty

Tykkäykset:
    0
    Tarkoitin juuri sitä---

Joo pyydä ihmeessä.. mua ainakin kiinnostaa nähdä mitä ne sanoo..

Luulen että ruvetaan keräämään kaikkien kokemuksia siitä kun yrittävät siirtää sauniksen liittymiä... Uskoisin että KAIKKI on sidottu määräaikaisuuteen vaikka julkisuudessa väittävät toisin..

Jos sillä ei muuta virkaa olisi niin ehkä panu pistää sille pisteen oikeasti jos asiakaskato olisi riittävä..

9. kimmo Vieras

Ja ketä ihan oikeesti kiinnostaa siirtyykö gsm-suomelle 7 tahi 70000 liittymää ja miten se vaikuttaa omaan elämään? Toivottavasti nyt kuitenkin kutsutaan numpacin hallitus pikasesti koolle ylimääräiseen istuntoon ja saadaan selvyys tähän kansakuntamme selviämisen kannalta ratkaisevassa merkityksessä olevaan ongelmaan.

10. aimo Vieras

Onhan aihe tärkeääkin tärkeämpi: nuorison riitely netin keskustelusivulla. Myös Elisan hallitus pitäisi saada äkkiä koolle. Tälläisestäkö heille palkka maksetaan?

11. ajantawarat

ajantawarat Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    293
    Puhelinmalli:
    Lumia , Elisa , Helsinki
    Ihan yx hailea juttu kuten Kimmo sanoi. Nythän spiidille tulee vielä hankala paikka kun jossain mediassa harkitaan ajokortin peruuttamista kolmesta tapauksesta, kun on puhuttu kännyyn ilman handsfreeta.

12. zero4ty

Tykkäykset:
    0
    Kuka sanoi että pitää siirtää GSM suomella.. onhan niitä muitakin..

Mutta varmaan tärkeämpää olisi varmaan keskustella minkä akun on ostanut kapulaansa tai mitä Wikipedia kertoo StoraEnson historiasta... Tai esim Dublinin säästä

13. jormax

Tykkäykset:
    0
    Tuntu kiinnostavan siihen asti ajantawaroita ja kumppaneita, kunnes tuli hetki jolloin piikki osui maaliin. Tehän ootte kun akkalauma pyykkituvassa, siihen asti ollaan asiantuntijoita ja etujen puollustajia kun ei omaan pesään tulla sekoilemaan.

Ei voi sanoa kun munaton mies on Panu jos ei anna lupaa julkaista.

On niitä mutakin

14. Qwertyi

Qwertyi Vuoden foorumilainen 2010, VIP vuodesta 2016

Tykkäykset:
    4729
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5
    Voi sanoakkin että antaisi julkaista, muttei tuo asia taida olla pelkästään hänen päätettävissään.

15. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    Julkaiskoon omansa sitten... Hittojako siinä lupia kyselee jos väittää vastaan. Totuushan se on julki tuotu eikä lainkaan vääristelty, niin että julki vaan jos siltä tuntuu.. Pahastua saa jokanen jos on sellasia menny postaamaan, ei se siitä mihinkään kummene.

16. kimmo Vieras

Olen ollut käsittävinäni, että koko tämä "show" sai siitä alkunsa, kun Plehti kertoi että ainakaan hänen edustamaltaan yritykseltä ei olisi siirtynyt liittymiä gsm-suomelle kuin "sormilla laskettava määrä".
    No joo, saatat olla oikeassa. Ehkäpä tuo tieto(liittymämääristä) on jotakuta oikeasti kiinnostavaa. Kuitenkin itselleni tieto gsm-suomen, tahi sl:n liittymämääristä kuuluu kastiin "yks hailee". Riittää että liittymäni toimii sitä tarvitessani.

17. kimmo Vieras

Jos minä kuulun niihin "kumppaneihin", niin melko huonosti olen tässäkään ketjussa mitään kommentoinut. Kommentin kirjoitin siinä kohtaa, kun joku alkoi vaatia jotain kirjallisia dokumentteja jostain asiakkaiden siirtymisistä.
    Yritin aidosti saada ihmiset pohtimaan sitä asiaa, että onkohan sillä loppujen lopuksi suurtakaan merkitystä oman elämän kannalta ja tarvitseeko sitä tietoa oikeasti.

Enkä oikein jaksa ymmärtää, mitä meinaat tuolla "piikki maaliin" ja "oma pesä"-kommentillasi.
    Minulla on jotenkin sellainen tunne, että otat tämän foorumikirjoittelun liian vakavasti jos jokainen kirjoittelu pitää todistaa vaikka oikeudessa.

18. plehti Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Saunalahti
    Keskustelu sai alkunsa kommentistani koskien Radio Rockin haastattelua, jossa GSM Suomen edustaja kertoi liittymämäärän voimakkaasta kasvusta. Ihmettelin ääneen mistä suuri määrä liittymiä on siirtynyt GSM Suomelle, koska ainakaan Saunalahden päässä numeronsiirtopyyntöjä ei ole ihmeemmin näkynyt.

Kommenttini, jossa ei väitetty millään tavoin julkistamaanne tietoa vääräksi tai oikeaksi, aiheutti nimimerkillä esiintyneelle foorumilaiselle niin vahvan reaktion, että hän koki aiheelliseksi esittää vahvoja väitteitä Saunalahden ja omasta toiminnastani. Pahoittelen jos alkuperäinen ihmettelyni loukkasi tai pahoitti jonkin foorumilaisen mielen.

Mitä tulee numeronsiirtomenettelyjen käsittelyyn, niin niiden osalta Matkapuhelininfo.com ei ole oikea foorumi. GSM Suomi on lähestynyt Saunalahtea koskien Numpacin sääntöjä numeronsiirtojen perumisen osalta. Olemme vastanneet kirjelmöintiinne asianmukaisesti ja Saunalahden toiminnassa ei ole havaittu mitään virheitä minkään tahon toimesta asian suhteen. Oman näkemykseni mukaan numeronsiirrot toimivat tällä hetkellä numeronsiirrot näyttäisivät toimivan ongelmitta kaikkien operaattoreiden suuntaan jos toiseenkin.

Minulla ei ole mitään GSM Suomea vastaan ja toivon teille tsemppiä rehdissä kilpailussa. Minusta on hyvä, että Suomeen tulee uusia palveluoperaattoreita ja toivotan heille onnea ja menestystä.

/ Panu.

P.s. En ole ollut viimeisen parin vuoden aikana Numpacin hallituksen jäsen Elisan ostettua Saunalahden.

19. sipuli

Tykkäykset:
    5
    Niin no, esitä sitten todisteet. Et oikeasti voi kuvitella, että Elisa oyj päättäisi antaa luvan julkaista jotain sähköpostikeskusteluja, mutta hoitelet juuri ilmeisesti keskeneräisiä asioita joten me odotamme todisteita.

20. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    Mikä on oikea foorumi sitten käsittelemään, itsehän tänne olette kirjotelleet? Vai ohjaako joku muu teittin kättännekin nyt myös? Älä tästä ainakaan pese käsiäsi. Just kun päästiin vauhtiin vähän ja kysymään, et mitens se juttu menikään. Tänne kirjottelee ja tiedän monia muitakin konsernista... Ette kai luule foorumin 15000 jäsenestä olevanne ainoat? Noita samoja asioita on ihmetelty tässä porukalla. YV:t pelaa myös.

Nyt jos joku heittäytyy selkärangattomaksi, niin se ei ole mies eikä mikään. Se on mies joka tunnustaa jos jotain on ja se siitä, se on reilu jätkä. Sellasta ei muisteta edes pahalla.

Voitko plehti kertoa sitten, jos tämä ei ole suora hyökkäys jo nyt väittämiisi, missä on se näyttö?

Jaa tämä viestiketju