1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Vastaako Nokia palautteeseen ?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Jazzeri, 3/4/07.

  1. Jazzeri

    Liittynyt:
    27/3/07
    Viestit:
    18
    Tykkäykset:
    0
    Sain vihjeen, että Nokialaisten FM-radion voi mahdollisesti päivittää RDS-kelpoiseksi. Olen yrittänyt kysellä Nokialta, miten ja millä aikataululla tuo päivitys on toteutettavissa. Ja kannattaako lykätä puhelimen hankintaa siihen asti, kun tuo ominaisuus on uusissa puhelimissa vai voidaanko tuo päivitys tehdä jälkeenpäin.

    Sieltä ei ole tullut MINKÄÄNLAISTA vastausta tai kommenttia kysymyksiin. Vastaako Nokia yleensä palautteeseen ja mikä olisi oikea osoite kysellä tuollaista ?
     
  2. Paerae

    Paerae Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    6/12/05
    Viestit:
    2709
    Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kuuminthottiii+Elisa:)
    no ei varmasti voi softalla päivittää, taitaa olla ihan rautariippuvainen homma

    feature tulee todennäköisesti joskus johonkin uuteen puhelinmalliin/softaplättis versioon mutta vanhoihin malleihin sitä ei 99,99% varmasti saa

    tuollaisin kysymyksiin vastataan asiakaspalvelun päästä tod näk sanoilla "meillä ei ole tuosta tietoa" tms (mitenkään vähättelemättä asiakaspalvelua=)
     
  3. semi

    Liittynyt:
    19/6/02
    Viestit:
    302
    Tykkäykset:
    0
    Saitko tän vihjeen mahdollisesti sunnuntaina ;)
     
  4. Jazzeri

    Liittynyt:
    27/3/07
    Viestit:
    18
    Tykkäykset:
    0
    Heh

    Kiitoksia vaan vihjeestä, mutta sitä tietoa on valunut jo muistakin lähteistä. Nyt hokasin ton uuden N95 mallin GPS:llä ja se on ihan pakko saada. RDS/af-radio on kuitenkin mulle MUST, joten pitää yrittää kysellä neuvoa uudessa viestiketjussa, miten ton saisi rakenneltua vaikka itse. Sen verran houkutteleva tuo N95 on.

    Tuosta palautteen nopeudesta voisi kyllä jakaa Nokialle risuja. Esitin saman tyyppisen kysymysen SE:lle yhdestä puhelinmallista ja reagointi oli kuin toiselta planeetalta. Parin tunnin kuluttua kysymyksestä tuli vastaus, että palaute on otettu käsiteltäväksi. Seuraavana aamuna oli sitten varsinainen vastaus sähköpostissa :). Nokialta ei ole tähän mennessäkään kuulunut yhtään mitään :/. Suomalaisilla on yrityskulttuurin möyhentämisessä vielä paaaaljon töitä. Nokia ei tee näkäjään poikkeusta.
     

Jaa tämä viestiketju