1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

varoitus maf.fin käyttäjät

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja marko.32, 5/11/02.

1. marko.32

Tykkäykset:
    0
    tämän varoituksen kirjoitan kun minä olen tilannut moniääniä sieltä maf.fi:stä ja sieltä niitä ei ole tullut ja olen soittannut 4 kertaa ja aina ne lupaa lähetää sieltä soitto äänet mutta nyt on jo kulunnut noin kaksiviikoa kulunut en ole vieläkään saanut vieläkään mutta laskussa ne kyllä muisti että se kyllä toimii että on se kiva maksaa turhasta ja tyhjästä,olen soittannut myös eri operaatoreille ja sanonnut että ei kannatta laskutaa semmosesta mitä ei ole saanut ne lupasi tutkia asiaa,toivottavasti ne lopettaa ne soittoäänien tuottamisen kun eivät osaa tehdä meinaan tämä maf.fi!!!!!!!!!

2. --- Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Yksittäistapaus. Ei kannattaisi mustamaalata, viimeksi eilen sain soittoäänen heti. Aina olen saanut.

3. tommi24

Tykkäykset:
    1
    Vähän aikaa sitten yritin tilata, ei onnistunut. Lähetin palautetta ja tänään tuli uusi palveluviesti, mutta ei sekään kyllä toiminut.

4. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Oliskos näillä jotka ei sieltä mitään saa sama liittymä? Jos ongelma siinä ja palvelun "kommunikoinnissa"?

5. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Sama juttu täällä. Yritin wapin kautta tallentaa moniäänistä soittoääntä 7650 -puhelimeen, mutta ei onnistunut.

Jos joku on onnistunut "maffista" lataamaan wapin kautta moniäänisiäsoittoääniä (7650-malliin), niin neuvoja otetaan vastaan.

Edit: Omassa tapauksessa koitettu hakea ääniä Soneran kortilla.

6. icebox

Tykkäykset:
    0
    sama homma, 2 ääntä jäänyt saamatta. Viesti kyllä tulee, mutta ei ole oikeutta ladata ääntä.

7. Vec

Tykkäykset:
    0
    Minkä operaattorin kortilla soittoäänen hakeminen ei onnistunut?

8. tommi24

Tykkäykset:
    1
    Mulla on Sonera ja on kaikki gprs:t ja muut kytketty ja on aikaisemmin onnistunut lataus. Se on kai sitten aika arpapeliä, että onnistuuko vai ei.

9. Vec

Tykkäykset:
    0
    Mulla toimii toisella Soneran kortilla, jossa ei ole palvelunumeroestoja, mutta kortilla, jossa on palvelunumerot estetty, ei toimi.

10. miggos

Tykkäykset:
    0
    NO KULLÄ MÄ OLEN SAANU TILATTUA MAFFISTA

DNA + NOKIA 7210
    tuli heti kun pitikin eka tulee palveluviesti sit eiku gprs hakemaan se ääni

11. tommi24

Tykkäykset:
    1
    No ei mulla kyllä mitään palvelunumeroestoja ole, että ei se siitä ainakaan johdu.

12. kellotin Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    En ole kyllä vastaavaa aikaisemmin kuullut. Luultavasti todella harvinainen tapaus että 4 kerta olet soittanut eikä soittoääniä kuulu.

En halua olla mitenkään pilkun nus...viilaaja, mutta nuita tekstejä olisi helpompi lukea jos ne olisi pilkotto pienempiin virkkeisiin.

13. hopeja

Tykkäykset:
    0
    Olen tilaillu paljon moniäänisiä maf:sta. Puhelimena on 7650 ja liittymänä sonera. On tullut tilailtua wapilla ja tekstarilla. Aina on tullut soittoääni ja toiminut moitteettomasti. Minulla ei ainakaan oo mitään valittamista kys.firmasta.

14. Mie

Mie Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    35
    Puhelinmalli:
    Moto Z Play
    Itseltäni on jäänyt muutama soittoääni saamatta Mafilta... Puhelimena 3510 ja ongelmia on esiintynyt niin Radiolinjan kuin DNA:nkin liittymillä.

15. --- Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Olenhan toki. Ilman kikkailuja. Ihan vaan siitä paluuviestistä suoraan ja sit soi.

16. Make80

Tykkäykset:
    0
    Maf:istahan moniäänisoittoäänet taitavat tulla MMS-viesteinä. Esimerkiksi Soneran liittymässä pitää MMS-palvelu kytkeä erikseen päälle ja GPRS tietysti myös. Soneran MMS-palvelu kytkeytyy tilauksen jälkeen käyttöön vasta, kun omalla puhelimella lähettää MMS-viestin johonkin (vaikka omaan puhelimeen). Kun viesti on lähetetty, Soneralta tulee MMS-viesti, jossa on värikuva Soneran logosta ja jotain tekstiä (Liittymääsi on kytketty MMS-palvelu BLA BLA BLA... jne.) Ainakin oma puhelimeni (Nokia 7210) piti myös sammuttaa ja käynnistää uudelleen ennenkuin GPRS tai MMS alkoi toimimaan. Muuten MMS-viestit vain kertyivät "Lähtevät"-kansioon. Huomasin tuon kun oma puhelimeni alkoi uudelleenkäynnistyksen jälkeen lähetellä kaikkia niitä n. 10 kokeiluviestiä, mitä oman puhelimeni Lähtevät-kansioon oli kertynyt =)

17. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Melodisien soittoäänien lataaminen ei ainakaan dna-liittymillä onnistu:

"Moi!

Kiitos yhteydenotostasi.

Tuolla Nokian 3510:n ja verkon kanssa on
    havaittu aikaisemminkin yhteensopivuusongelma
    juuri noita soittoääniä ladatessa. Tämä johtunee
    käytettävästä WAP-gatewaystä, joka ei päästä
    läpi noita soittoääniä. Asiaa tutkitaan tällä
    hetkellä verkko-operaattorimme puolelta