1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

VARASTETTU PUHELIN!!

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja rkosunen, 6/12/04.

1. rkosunen

Tykkäykset:
    0
    Joo luuri varastettiin..
    nokian 3100..
    onko tuota PUHELINTA mahdollista lukita esim. IMEI koodin avulla?
    Liitymä jo suljettu mut en haluaisi että joku hyötyy varastamallaan puhelimella !!

2. DaCheap1

DaCheap1 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Poliisille tekemään rikosilmoitusta, ne voi sitten sulkee sen.

3. unikeko

Tykkäykset:
    0
    Eikös operaattori voi sulkea, mikäli IMEI on tiedossa siellä? Näin mulle on sanottu, ja siks olen aina IMEIn ilmoittanu operaattorille kun olen vaihtanu puhelinta.

4. imomi

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Huawei P9 ja kaupanpäällinen watch
    .....

Jeps, Soneralla ainakin saadaan kapula imeikoodin avulla toimintakyvyttömäksi , on omakohtaista kokemusta :) .... multa pöllittiin viipurissa aikoinaan taskusta 7110 jonka olin vaihtanut 9110i kommuun ja enpä muistanut ilmoittaa tästä puhelimen vaihdosta soneralle joten kun ilmoitin liittymän sulkuun niin olivat samantien sulkeneet kommun imeikoodin perusteella joka oli uudella laillisella omistajalla , oli aika sempalo saada kommu takas auki :/

5. Masteri Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iphone4 16GB Black
    Vaatii rikosilmoituksen, jossa lukee kyseinen IMEI ja jäljennös rikosilmoituksesta faxataan operaattorille, näin aikakin Soneralla. Varmasti sama ilmoitus käy myös muille operaattoreille, jotta jokainen operaattori voi blokata omasta verkostaan kyseisen IMEI:n?

6. Ammattilainen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    19
    Kyllä. Tämä ei ole pelkästään Soneran juttu. Ei muuta kuin faksaa operaattorille vaan rikosilmoituksen ja operaattori laittaa IMEI:n sulkuun.,

7. Kerppis Vieras

Onhan se tekniikan puolesta mahdollista sulkea, mutta itse olen sitä mieltä, että olisi fiksumpaa sulkea se oma SIM, mikä menee puhelimen mukana ja laittaa se puhelimen IMEI "mustallelistalle". Puhelin sitten kirjautuisi jonkun toisen SIM:llä ja seurannassa olevalla IMEI:llä verkkoon. Eli selviäisi ainakin varastetutun puhelimen käyttäjä.

8. Skopa Vieras

xxx

Missä ja milloin tapahtunut?

Jaa tämä viestiketju