Vapaata (asiallista) keskustelua puhelimista

mh68

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
3
Missä huoltoliikkeessä (Fonum, iTapsa jne) on mielestänne laadukkaimmat panssarilasit asennuksella? Kyseessä iPhone 11.

kaBu

Lammas
Palaute - 100%
52   0   0
Reaktiopisteet
5255
Puhelinmalli
iPhone 11 Pro
Missä huoltoliikkeessä (Fonum, iTapsa jne) on mielestänne laadukkaimmat panssarilasit asennuksella? Kyseessä iPhone 11.
molemmissa taitaa olla aivan samaa tavaraa. Halvinta tietysti?

Pasi_1

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
2   0   0
Reaktiopisteet
723
Puhelinmalli
Mate 20 Pro

Aika pelottavan hyvin toimii avustimet. Mitäköhän homma on kymmenen vuoden päästä?

Viimeksi moderaattorin editoima:

Karibaldi

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
2   0   0
Reaktiopisteet
2380
Puhelinmalli
NOKIA
Oi niitä aikoja, kun 185 gramman painoinen Lumia 920 mursi ihmisten käsiä ja oli mahdoton käyttää liiallisen painonsa takia. Nykyään moni luuri painaa paljon enemmän taas, mutta ihmiset lienee vahvempia nykyään, kun iPhone maxit ja Pixel XL:lät ei aiheuta samanlaista painokitinää.

kaBu

Lammas
Palaute - 100%
52   0   0
Reaktiopisteet
5255
Puhelinmalli
iPhone 11 Pro
Oi niitä aikoja, kun 185 gramman painoinen Lumia 920 mursi ihmisten käsiä ja oli mahdoton käyttää liiallisen painonsa takia. Nykyään moni luuri painaa paljon enemmän taas, mutta ihmiset lienee vahvempia nykyään, kun iPhone maxit ja Pixel XL:lät ei aiheuta samanlaista painokitinää.
juu. Ite en kai (?) oo kauheesti kitissy aikanaankaan painoista mutta pakko todeta että tossa alkukesästä kun oli pixel 3a käytössä niin olihan se keveys melko mukavaa monessa tilanteessa miten ite käyttää luuria.

lehtipihvi

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
4   0   0
Reaktiopisteet
38
Puhelinmalli
Pixel 3 (exät Pixel 2 XL, Pixel XL)
Nyt vaihtelun vuoksi itellä pieni Pixel käytössä ja onhan tätä nyt huomattavasti mukavampi käyttää, kuin esim. entistä 2 XL Pixeliä. Just se keveys.
Ei kuitenkaan niin mukava, ettenkö välittömästi vaihtaisi priimaan akkukestoon, sillä akkukesto ajaa ehdottomasti keveyden ja koon ohi. Tästä syystä arvelen jossain vaiheessa siirtyväni Iphone Pro Maxiin, joskin toistaiseksi tehokäyttäjänä jään kaipaamaan silloin monia hyviä Androidin ominaisuuksia (mm. moniajo, Nova Launcher ja gesturet niille toiminnoille tms. mitä nyt haluaakaan, always on display, akkuprosentti numeroarvona, takaisin nappi, aloitusnäytön kustomisaatio tai edes kello isompana aloitusnäytössä, file manager jne..): Silti akkukesto ajanee noiden kaikkien ohi..

dale.jr

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
4   0   0
Reaktiopisteet
3883
Puhelinmalli
Doogee Y6 Max,Nokia 5,Erifon
Nyt vaihtelun vuoksi itellä pieni Pixel käytössä ja onhan tätä nyt huomattavasti mukavampi käyttää, kuin esim. entistä 2 XL Pixeliä. Just se keveys.
Ei kuitenkaan niin mukava, ettenkö välittömästi vaihtaisi priimaan akkukestoon, sillä akkukesto ajaa ehdottomasti keveyden ja koon ohi. Tästä syystä arvelen jossain vaiheessa siirtyväni Iphone Pro Maxiin, joskin toistaiseksi tehokäyttäjänä jään kaipaamaan silloin monia hyviä Androidin ominaisuuksia (mm. moniajo, Nova Launcher ja gesturet niille toiminnoille tms. mitä nyt haluaakaan, always on display, akkuprosentti numeroarvona, takaisin nappi, aloitusnäytön kustomisaatio tai edes kello isompana aloitusnäytössä, file manager jne..): Silti akkukesto ajanee noiden kaikkien ohi..
Miksi et vain osta Android puhelinta hyvällä akunkestolla

• Tykkää
Reactions: HCT

dale.jr

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
4   0   0
Reaktiopisteet
3883
Puhelinmalli
Doogee Y6 Max,Nokia 5,Erifon
Nämä onkin aika harvassa. Jos siis haluaa erittäin hyvää akun kestoa.
No joo mutta onhan niitä jotka iPhonen kepittää. Puhelimena töissä Mi max 3 juuri tuon hyvän akun keston vuoksi ja lisäksi toimii varmasti

Noppi's

Ei mainoksia!!
Palaute - 100%
209   0   0
Reaktiopisteet
5898
Puhelinmalli
OnePlus 7t
Sanokaas nyt sit että iphone 11 pro vai normi 11 ? Normin raaskis ostaa jopa 128gb mut pystyykö sen kanssa elämään.?

JoeBlack

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
128   0   0
Reaktiopisteet
1823
Puhelinmalli
Vaihtuu
Miksei kukaan tee enää lippulaivaa vanhan liiton sormenjälkilukijalla? Oon aina luullu että toi lukija takana/edessä olis vähän sellainen mielipidejuttu enemmän kuin että on yksi ainoa ratkaisu. Itsekin olin pitkään sitä mieltä, että edessä kuuluu olla mutta taitaa olla kelkka kääntyny sen suhteen.

kaBu

Lammas
Palaute - 100%
52   0   0
Reaktiopisteet
5255
Puhelinmalli
iPhone 11 Pro
Miksei kukaan tee enää lippulaivaa vanhan liiton sormenjälkilukijalla? Oon aina luullu että toi lukija takana/edessä olis vähän sellainen mielipidejuttu enemmän kuin että on yksi ainoa ratkaisu. Itsekin olin pitkään sitä mieltä, että edessä kuuluu olla mutta taitaa olla kelkka kääntyny sen suhteen.
No eteen sitä ei voi laittaa ilman isoa reunusta? Ja imo kasvojentunnistus paljon mukavampi ja varmasti monen muunkin mielestä?

apek

Vapaavalintainen titteli
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
4415
Puhelinmalli
S10e
S10e. Lukija oikeassa sivussa vasemman etusormen kohdalla jos vasemmassa kädessä ja oikean peukalon kohdalla jos oikeassa kädessä (y)

Noppi's

Ei mainoksia!!
Palaute - 100%
209   0   0
Reaktiopisteet
5898
Puhelinmalli
OnePlus 7t
Olin tänään menossa hakemaan ip8 kun mietin, että sillä pärjäis ja sormenjälkilukija olis ihan jees. Mutta jessus kyllä se vaan vie niin hirmuisesti tilaa siellä alareunassa, että jäi kyllä kauppaan. Se aika alkaa kyllä olemaan ohi..

JoeBlack

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
128   0   0
Reaktiopisteet
1823
Puhelinmalli
Vaihtuu
Olin tänään menossa hakemaan ip8 kun mietin, että sillä pärjäis ja sormenjälkilukija olis ihan jees. Mutta jessus kyllä se vaan vie niin hirmuisesti tilaa siellä alareunassa, että jäi kyllä kauppaan. Se aika alkaa kyllä olemaan ohi..
Juu se aika on ohi mutta mielestäni takana olevan lukijan aika ei ole ohi. Viimeisimpänä testikappaleena ollut OP7Pro ja nyt Pixel 3a ja eihän näistä lukijoista voi puhua samana päivänä

Viimeksi muokattu:

Noppi's

Ei mainoksia!!
Palaute - 100%
209   0   0
Reaktiopisteet
5898
Puhelinmalli
OnePlus 7t
Juu se aika on ohi mutta mielestäni takana olevan lukijan aika ei ole ohi. Viimeisimpänä testikappaleena ollut OP7Pro ja nyt Pixel 3a ja eihän näistä lukijoista voi puhua samana päivänä
Juu takana oleva vois olla ihan ok kyllä. Itsekkään en tykkää kyllä näytön alla olevista lukijoista. En saa toimimaan kunnolla.

Viimeksi muokattu:

Nightuser

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
5380
Puhelinmalli
Moto G7 Power
Aina yhtä huvittavia nämä mainokset ?

Screenshot_20191112-015127.png

Top Bottom