Vapaa sana III

Janza182

"Dentist"
Palaute - 100%
3   0   0
Reaktiopisteet
2642
Puhelinmalli
Pixel 4A
Näin ihan sivuseikkana niin joskus kiva kuunnella musiikkia niin että ääntä sopivasti ja bassosetuppi niin ett ei pärise korvat mut kehossa tuntuu.
Sama leffoissa. Kehossa tuntui mut korvat ei itke verta.

Onni on olla ilman naapureita

dale.jr

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
4   0   0
Reaktiopisteet
9615
Puhelinmalli
Mi max 3, P20 pro
Näin ihan sivuseikkana niin joskus kiva kuunnella musiikkia niin että ääntä sopivasti ja bassosetuppi niin ett ei pärise korvat mut kehossa tuntuu.
Sama leffoissa. Kehossa tuntui mut korvat ei itke verta.

Onni on olla ilman naapureita
Minulla oli tukevat laitteet Chevy Vanissa. Selässä tuntui kun basso löi matalalta ja oli vielä huono olo pitkään kun kuuntelun lopetti

xniko

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
34   0   0
Reaktiopisteet
22575
Puhelinmalli
iP 11 pro
Appiukko vaihtanu kotona Elisan 300m 5G liittymän mikä antaa nyt noin 90m. Sinänsä vaan huvittavaa kun olen sille yrittänyt sanoa et vaiha teliaan kun puhelimella saanut reilusti yli 200m nopeuksia sen luona. No maksakoot nyt sitte 😂

arch

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
87
Puhelinmalli
iPhone 12 Pro
Appiukko vaihtanu kotona Elisan 300m 5G liittymän mikä antaa nyt noin 90m. Sinänsä vaan huvittavaa kun olen sille yrittänyt sanoa et vaiha teliaan kun puhelimella saanut reilusti yli 200m nopeuksia sen luona. No maksakoot nyt sitte 😂
Vähän sama kun tuossa meidän appivanhemmat ovat nyt kohta muuttamassa. Tuossa käytiin viime viikonloppuna hakemassa tavaroita sieltä niin oven kerkes avata niin jo sieltä juostiin puuskuttamaan kuinka paska Elisa on kun veloittavat palveluistaan vielä puolitoista vuotta. Sitten kun laskuja katsottiin niin siellä on väännetty kahdesta tuotteesta määräaikaiset sopparit joita jäljellä se melkein pari vuotta.

Siinähän maksavat :D

Unnoticed

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
10930
Puhelinmalli
Mate 10 Pro
Sedän appiukko ei halunnut valokuitua, kun liittyminen maksoi 50€. No, setä sen maksoi sitten, kun kaikki muut yhteydet siellä suunnalla on aika perseestä. :ROFLMAO: Toki hänellä oli oma lehmä ojassa.

Top Bottom