Vapaa sana III

Qwertyi

Vuoden foorumilainen 2010, VIP vuodesta 2016
Palaute - 100%
30   0   0
Reaktiopisteet
15465
Puhelinmalli
Samsung Galaxy S10e + Note 8
Lueskelin tuossa noita julkkarirempan aikaisia facebook juttuja taloyhtiön ryhmästä. Jotenkin huvittavaa tuo parvekkeiden lattian pinnoite. Ylistetään miten se kestää vuosikymmeniä jos sitä vaan hoidetaan asianmukaisesti. Sitten tuotteelle joka kestää vuosikymmeniä, annetaan vuoden takuu. 😂

Timpaxi

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
165   0   0
Reaktiopisteet
3165
Puhelinmalli
Aina joku flagshippi.😬
Tiedätte varmaan sen tunteen kun jotain on pakko saada, vaikka järki sanoo ei! 😂 Nyt pitäis saada MacBook Air, vaikka kämppä pursuaa tietokoneita...
Se vasta on ärsyttävä tunne, itellä nyt paha tablettikuume vaikka luultavasti se olis sit pari päivää kovemmassa käytössä ja sitte se vaan jää pois ku kännyllä helpompi tehdä kaikki.🤦

Nttty

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
2973
Puhelinmalli
XR
Mä käytän iPadia enemmän kuin kännykkää ja tietokoneita yhteensä. Jos ei lasketa duuniaikaa... :)

veikko

VIPpi
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
13133
Puhelinmalli
iPhone X 64 Gt Space Grey
Mä käytän iPadia enemmän kuin kännykkää ja tietokoneita yhteensä. Jos ei lasketa duuniaikaa... :)
Samoin, nyt kun en enää töissä ole. Vaimolla taas se kännykkä on ehdoton ykkönen. Nyt kun on taas kolme vuotta kulunut edellisestä kännykkäostosta niin huomaa, että olisi pienenlainen polttelu ostaa uusin iPhone tämän X:n seuraajaksi. (Joo, en mä siis oikeastaan tälle foorumille edes kuuluisi...)

kaBu

#PITOPELI ™️
Palaute - 100%
58   0   0
Reaktiopisteet
9016
Puhelinmalli
Äböl
Samoin, nyt kun en enää töissä ole. Vaimolla taas se kännykkä on ehdoton ykkönen. Nyt kun on taas kolme vuotta kulunut edellisestä kännykkäostosta niin huomaa, että olisi pienenlainen polttelu ostaa uusin iPhone tämän X:n seuraajaksi. (Joo, en mä siis oikeastaan tälle foorumille edes kuuluisi...)

Toi on varmasti totta että jos enemmän vapaa-aikaa ja jos sitä kotona paljolti viettää niin padi varmasti olisi mukava.

Itellä taas ne kerrat kun on padin ostanut niin mennyt just muutamassa päivässä se innostus ja kännykkä ollut kädessä.

Tällä hetkellä meillä taloudessa se tilanne että ei ole kuin kännykät kummallakin ainoana laitteena ja ihan hyvin pärjää 😊

veikko

VIPpi
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
13133
Puhelinmalli
iPhone X 64 Gt Space Grey
Toi on varmasti totta että jos enemmän vapaa-aikaa ja jos sitä kotona paljolti viettää niin padi varmasti olisi mukava.

Itellä taas ne kerrat kun on padin ostanut niin mennyt just muutamassa päivässä se innostus ja kännykkä ollut kädessä.

Tällä hetkellä meillä taloudessa se tilanne että ei ole kuin kännykät kummallakin ainoana laitteena ja ihan hyvin pärjää 😊
Kyllä minä työelämässä vielä ollessani tein kotona melkein kaiken nimenomaan iPadilla. Kun sitä kännykkää täytyi töissä käyttää niin paljon niin mielellään käytti jotain muuta sitten kotosalla. Toki jos työhommia kotona teki niin pöytäkoneella sitten. Ja kun täällä on Windowsia haukuttu, niin ei minulla ole siitä työtehtävissä mitään moittimista, kaikki kyllä toimi ihan hyvin. ja Windowsia ennen oli niitä MS-DOS -koneita, niin niilläkin homma kyllä sujui, vaikka niiden kanssa olikin enemmän säätämistä ja ohjelmointiakin, että sai hommat sujumaan. Silloin oli nuori ja innokas niin jaksoi.

Nyt eläköidyttyäni olen sitten ottanut käyttöön Macbookin ihan vain vaihtelun vuoksi, kun vaimon Windows-konetta voi tarvittaessa käyttää. Mutta tosiaan yhä enemmän juttuja teen pelkästään iPadilla. Harvoin enää tulee eteen sellaista mikä pitää jollain muulla tehdä.

xniko

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
33   0   0
Reaktiopisteet
17620
Puhelinmalli
OP6
Ai saatana
DSC_0010.JPG

Top Bottom