Vapaa sana III

veikko

VIPpi
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
9126
Puhelinmalli
iPhone X 64 Gt Space Grey
Kyllä tekis mieli. Maanantaina vasta pääsee kun saa tikit pois ?
Vaimo taitaa tänään istua koko illan ja yön saunassa, kun ei ole kuukauteen sinne päässyt. :D Kaihileikkaus ensin toiseen ja sitten kaksi viikkoa myöhemmin toiseen silmään on saunassa käymisen estänyt. Ja minä tiputellut hänen silmiinsä tippoja useamman kerran päivässä saman ajan.;)

MGM

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
350
Puhelinmalli
Xiaomi Mi 9T
Vaimo taitaa tänään istua koko illan ja yön saunassa, kun ei ole kuukauteen sinne päässyt. :D Kaihileikkaus ensin toiseen ja sitten kaksi viikkoa myöhemmin toiseen silmään on saunassa käymisen estänyt. Ja minä tiputellut hänen silmiinsä tippoja useamman kerran päivässä saman ajan.;)
Itekin kävin tänään ekaa kertaa saunassa pariin kuukauteen, kun olin ollut leikkauksessa. Kyl teki gutaa.

Noppi's

Ei mainoksia!!
Palaute - 100%
208   0   0
Reaktiopisteet
5829
Puhelinmalli
Iphone XS & Samsung Note 10+
Hah se on hyvä nyt saunoa koko ajan edestä ?

Megaman

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
2421
Puhelinmalli
iPhone 11 Pro
Menispä tää kuume piakkoin ohi, niin pääsisi itsekin saunomaan. Keskiviikkona alkoi kuumeilut ja tänään nosti uusiks lähemmäs 38c... Alkaa jo hieman tuntumaan tylsältä kotona istuskelu/makoilu :D

Noppi's

Ei mainoksia!!
Palaute - 100%
208   0   0
Reaktiopisteet
5829
Puhelinmalli
Iphone XS & Samsung Note 10+
Menispä tää kuume piakkoin ohi, niin pääsisi itsekin saunomaan. Keskiviikkona alkoi kuumeilut ja tänään nosti uusiks lähemmäs 38c... Alkaa jo hieman tuntumaan tylsältä kotona istuskelu/makoilu :D
Alle 39 voi ihan hyvin vähän käydä ottaa löylyä ?

Pasi_1

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
2   0   0
Reaktiopisteet
649
Puhelinmalli
Mate 20 Pro
Jos ei sauna, viina ja terva paranna niin se on kuolemaksi. Näin ainakin ennen sanottiin?

MGM

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
350
Puhelinmalli
Xiaomi Mi 9T

andy

Palaute - 100%
3   0   0
Reaktiopisteet
7586
Puhelinmalli
S10
Liian lihaksikas kroppa. ? J. Lo:kin aika hyvin säilynyt ikäisekseen. Ja aika naturellisti.
No joo, en tarkoittanut pelkästään kroppaa joka on nyt roolia varten trimmattu. Mutta kestää kyllä vertailun noilla mahapateillakin 53 vuotiaan keskiverto suomimamman kanssa.

• Tykkää
Reactions: MGM
Top Bottom