Vapaa sana III

Janza182

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
3   0   0
Reaktiopisteet
985
Puhelinmalli
Samsung Galaxy S8
Rupesi vähän jopa naurattaa elisan vastaus mun palautteeseen älyttömistä hinnan korotuksista (4.90€ ->12.45€ n. puolessa vuodessa, kaksi eri korotusta).

Tuli pahoittelut mielipahasta ja tarjosivat elisa viihteen jotain juttua ensimmäistä kuukautta ilmaiseksi.. Eli ota uus palvelu niin saat ekan kuukauden ilmaiseksi :LOL:

Megaman

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
2176
Puhelinmalli
S10+
Snäppi on kyllä aika turha sovellus.
Siellä oikeestaan jutellu serkun kanssa ainoastaan, joka asuu kauempana. Instagram vituttanu jo kauan aikaa, joten nyt ollaan ilman ainakin toistaiseksi.

Nightuser

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
5146
Puhelinmalli
Moto G7 Power
Siellä oikeestaan jutellu serkun kanssa ainoastaan, joka asuu kauempana. Instagram vituttanu jo kauan aikaa, joten nyt ollaan ilman ainakin toistaiseksi.
Insta on ihan jees. Ei kyllä tule sinne laitettua mitään, seurailtua vaan.

Arvo

Very Important Porcupine
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
2399
Puhelinmalli
Samsung Galaxy A50
Insta on ihan jees. Ei kyllä tule sinne laitettua mitään, seurailtua vaan.
Vähän sama. Vaimo on minun puolesta minun tunnuksilla julkaissut joitain kuvia. Lähinnä seurailen muiden juttuja. Sama juttu facebookin kanssa.

veikko

VIPpi
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
8603
Puhelinmalli
iPhone X 64 Gt Space Grey
Facebookia kyllä käytän ihan aktiivisti, samoin seuraan Twitteriä. Mutta instagrammiin, snapchatiin ja vastaaviin en ole edes tunnuksia luonut. En ole nähnyt tarvetta.

Yariforsale

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
72   0   0
Reaktiopisteet
833
Facebookia kyllä käytän ihan aktiivisti, samoin seuraan Twitteriä. Mutta instagrammiin, snapchatiin ja vastaaviin en ole edes tunnuksia luonut. En ole nähnyt tarvetta.
Teknisestihän sulla instan tunnukset jo on, kun face sen omistaa. Rohkeasti kurkistamaan vaan samoilla tunnuksilla 🤗

veikko

VIPpi
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
8603
Puhelinmalli
Teknisestihän sulla instan tunnukset jo on, kun face sen omistaa. Rohkeasti kurkistamaan vaan samoilla tunnuksilla 🤗
Ei taida rohkeus riittää :) Sitäpaitsi en mene facebookin tunnuksella koskaan mihinkään muuhun palveluun kuin facebookiin vaikka moniinkin sellaista mahdollisuutta tarjotaan.

Unnoticed

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
4699
Puhelinmalli
Mate 10 Pro
Me ollaan semmosia, joita nykynuoret kutsuu nimellä Ykä. 😂 Ikinä ei uskota, kun sanon, ettei ole Instagrammeja ja Snäpperchättejä.

allukai

Jäsen ku jäsen
Palaute - 100%
13   0   0
Reaktiopisteet
6010
Puhelinmalli
OnePlus 5T
Jumankauta ku on hyviä rypäleitä 😄

LRM_EXPORT_873089857972474_20190907_232028358.jpeg

xniko

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
27   0   0
Reaktiopisteet
11694
Puhelinmalli
OP6
Olipas pikkasen rankat 70v kemut tai no ainaki ne jatkot meillä nuoremmilla eilen. Hemmetti ihan kännissä vieläkin 😁

Qwertyi

Vuoden foorumilainen 2010, VIP vuodesta 2016
Palaute - 100%
28   0   0
Reaktiopisteet
11852
Puhelinmalli
Samsung Galaxy Note 8
Kävin päivällä ihan ajankuluksi kiertelemässä kauppoja. Enpä tiennytkään et Gigantilla on jotku synttärit käynnissä. Sen huomasin kun astuin Kuninkojan Giganttiin sisälle, siis mainoksista huomasin. Eipä siellä mitään ihmeellistä ollut.

On se vaan sotkuinen mesta. Hintatietoja saa netistä katsella kun hinnat puuttuu, pitkin poikin lattioita kuormalavoja sekä ihme pahvilaatikkoläjiä. Olen aikaisemminkin sanonut, ei tuo ole mikään mukava paikka käydä, varsinkin jos vertaa tien toisella puolella olevaan Poweriin. Siellä hinnat oli tuotteen kohdalla ja paikat järjestyksessä.

Sama on kyl Kuninkojan Jyskissä. Siis aivan siivoton mesta. Länsikeskuksen Jyskiin (joo, onhan se vielä uusi myymälä) niin ovesta kun astuu sisään niin ei uskoisi että saman ketjun myymälään olisi tullut.

kviikka

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1096
Puhelinmalli
OnePlus 7 Pro
Eräs kaveri meni tässä vähän aika sitten naimisiin. Minua ei häihin kuitenkaan kutsuttu. Ihmettelen sitä, kun ollaan nyt varmaan kohta 10 vuotta oltu tekemisissä ja nähty melkein viikottain. Varsinkin, kun näin Instagramissa olleista valokuvista vieraita ja pöytien istumajärjestystä, niin huomasin häissä olleen useita samoissa piireissä olleita kavereita, joista itse olin melkein ainoa saman ikäluokan mies, jota ei kutsuttu. Kuitenkin osa vieraista oli mielestäni huomattavasti etäisempiä kuin minä, eikä heitä ole paljoa edes näkynyt tai niiden kanssa oltu tekemisissä, joten sitä mietin, että miksi minut skipattiin ja heidät kutsuttiin. Ymmärrän toki, että johonkin se raja pitää vetää, mutta ihmettelen kyllä.

Yariforsale

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
72   0   0
Reaktiopisteet
833
Eräs kaveri meni tässä vähän aika sitten naimisiin. Minua ei häihin kuitenkaan kutsuttu. Ihmettelen sitä, kun ollaan nyt varmaan kohta 10 vuotta oltu tekemisissä ja nähty melkein viikottain. Varsinkin, kun näin Instagramissa olleista valokuvista vieraita ja pöytien istumajärjestystä, niin huomasin häissä olleen useita samoissa piireissä olleita kavereita, joista itse olin melkein ainoa saman ikäluokan mies, jota ei kutsuttu. Kuitenkin osa vieraista oli mielestäni huomattavasti etäisempiä kuin minä, eikä heitä ole paljoa edes näkynyt tai niiden kanssa oltu tekemisissä, joten sitä mietin, että miksi minut skipattiin ja heidät kutsuttiin. Ymmärrän toki, että johonkin se raja pitää vetää, mutta ihmettelen kyllä.
Sinua ei vain yksinkertaisesti haluttu sinne :D Ei kai se sen kummempaa ole

veikko

VIPpi
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
8603
Puhelinmalli
No joo, näin asia voi ollakin 😄 . Nämä häissä olleet ovat "parempia jätkiä", mikä voisi selittää asian.
Kyllä sinun on nyt pahoitettava mielesi ja ilmoitettava asiasta iltapäivälehdille :p ”Ihmettelee miksei kelvannut häihin...”

Janza182

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
3   0   0
Reaktiopisteet
985
Puhelinmalli
Samsung Galaxy S8
Mä taas oon ollut helvetin tyytyväinen kun en saa hääkutsuja.
En vaan tykkää yhtään mistään isommista juhlista oli omat tai jonkin muun. Esim en ole pitänyt tupareita kertaakaan enkä mitään synttäreitä juhlinut lapsuuden jälkeen.
Joissain on tietty melkein pakko käydä mut yritän minimillä vetää.

Miksi itseä kiusata jos ei viihdy moisissa yhtään. Kaikki voittaa

veikko

VIPpi
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
8603
Puhelinmalli
Mä taas oon ollut helvetin tyytyväinen kun en saa hääkutsuja.
En vaan tykkää yhtään mistään isommista juhlista oli omat tai jonkin muun. Esim en ole pitänyt tupareita kertaakaan enkä mitään synttäreitä juhlinut lapsuuden jälkeen.
Joissain on tietty melkein pakko käydä mut yritän minimillä vetää.

Miksi itseä kiusata jos ei viihdy moisissa yhtään. Kaikki voittaa
@kviikka kyllä kirjoitti siihen tyyliin että olisi viihtynytkin.

Top Bottom