Vapaa sana III

MGM

dıʌ
Palaute - 100%
10   0   0
Reaktiopisteet
7069
Puhelinmalli
OnePlus 6
Ois mahdollisuus pÀÀstÀ töissÀ "kympiksi". LisÀÀ vastuuta, lisÀÀ työtÀ ja ajattelemista. Palkassa tuskin pahemmin nÀkyisi. MietityttÀÀ, ettÀ hakisiko vai ei siihen.
200€/kk tulis lisÀÀ liksaa. Ei se toki varmaa olis, ettĂ€ pÀÀsis. Mut tĂ€ytyy nyt viel miettiĂ€. Pari pĂ€ivÀÀ aikaa miettiĂ€.

kowardi

Tunnettu jÀsen
Palaute - 100%
139   0   0
Reaktiopisteet
5183
Puhelinmalli
lippulaiva
200€/kk tulis lisÀÀ liksaa. Ei se toki varmaa olis, ettĂ€ pÀÀsis. Mut tĂ€ytyy nyt viel miettiĂ€. Pari pĂ€ivÀÀ aikaa miettiĂ€.
No just sen verran kuitenkin verottaja muistaa, ettÀ jÀÀ vÀhemmÀn nÀppiin kun hommaan lÀhtiessÀ :D

jhietala

Tunnettu jÀsen
Palaute - 100%
4   0   0
Reaktiopisteet
7233
Puhelinmalli
Nexus 6P
HyvÀÀ ystÀvÀnpÀivÀÀ! MÀ pitkÀÀn mietin, ettÀ kirjoitanko tÀtÀ, mutta sitten ajattelin, ettÀ miksi en. Te, ette ehkÀ ole mun ystÀviÀ, mutta te olette olleet mun elÀmÀssÀ ennen vaikeuksia ja te samat, jotka olette edelleen mun elÀmÀssÀ niin olette tÀrkeitÀ siinÀ kuviossa miksi olen edelleen tÀssÀ. En olisi koskaan kuvitellut, ettÀ ennen joulua ja joulun aikaan olisin tarvinnut teidÀn tukea niin paljon kuin tarvitsin. Kiitos kun annoitte sitÀ. Olin erÀÀnlaisessa tien risteyksessÀ vuoden vaihteessa. Moni sille viittaa kintaalla, ettÀ turhaa huomionhakua. No voin kertoa, ettÀ se ei sitÀ enÀÀ siinÀ vaiheessa ollut, koska pÀÀtös oli kÀytÀnnössÀ tehty. Muutama asia muutti kuitenkin lopulta mielen ja valitsemaan elÀmÀn. Ja yksi asia olitte te. Te, jotka olette olleet mun elÀmÀssÀ ennen ja jÀlkeen vaikeuksien. MÀ annan jatkossakin toivottavasti samalla tavalla sydÀmeni avoimena tÀÀllÀ ja jos en anna niin sanokaa tai muistuttakaa, ettÀ onko ongelmia tai vikaa. ElÀmÀ on hyvÀÀ nyt ja luojan kiitos, ettÀ se jatkuu.

Viimeksi muokattu:

estrella

-life is life-
Palaute - 100%
11   0   0
Reaktiopisteet
4167
Puhelinmalli
iPhone 7 RED
HyvÀÀ ystÀvÀnpÀivÀÀ! MÀ pitkÀÀn mietin, ettÀ kirjoitanko tÀtÀ, mutta sitten ajattelin, ettÀ miksi en. Te, ette ehkÀ ole mun ystÀviÀ, mutta te olette olleet mun elÀmÀssÀ ennen vaikeuksia ja te samat, jotka olette edelleen mun elÀmÀssÀ niin olette tÀrkeitÀ siinö kuviossa miksi olen edelleen tÀssÀ. En olisi koskaan kuvitellut, ettÀ ennen joulua ja joulun aikaan olisin tarvinnut teidÀn tukea niin paljon kuin tarvitsin. Kiitos kun annoitte sitÀ. Olin erÀÀnlaisessa tien risteyksessÀ vuoden vaihteessa. Moni sille viittaa kintaalla, ettÀ turhaa huomionhakua. No voin kertoa, ettÀ se ei sitÀ enÀÀ siinÀ vaiheessa ollut, koska pÀÀtös oli kÀytÀnnössÀ tehty. Muutama asia muutti kuitenkin lopulta mielen ja valitsemaan elÀmÀn. Ja yksi asia olitte te. Te, jotka olette olleet mun elÀmÀssÀ ennen ja jÀlkeen vaikeuksien. MÀ annam jatkossakin toivottavasti samalla tavalla sydÀmeni avoimena tÀÀllÀ ja jos en anna niin sanokaa tai muistuttakaa, ettÀ onko ongelmia tai vikaa. ElÀmÀ on hyvÀÀ nyt ja luojan kiitos, ettÀ se jatkuu.
Mahtavaa, kivaa ja ihanaa ja mitĂ€ kaikkea muuta ettĂ€ olet tÀÀllĂ€ ja elĂ€mĂ€ssĂ€ mukana ja haluat elÀÀ sitĂ€ ja siinĂ€â€
TiedĂ€tkin sen.❀

jhietala

Tunnettu jÀsen
Palaute - 100%
4   0   0
Reaktiopisteet
7233
Puhelinmalli
Nexus 6P
Mahtavaa, kivaa ja ihanaa ja mitĂ€ kaikkea muuta ettĂ€ olet tÀÀllĂ€ ja elĂ€mĂ€ssĂ€ mukana ja haluat elÀÀ sitĂ€ ja siinĂ€â€
TiedĂ€tkin sen.❀
KyllÀ. Paljon vaikutti tuohon tekstiin myös Olli Lindholmin yllÀtyksellinen kuolema. ElÀmÀ on tÀssÀ ja nyt, huomenna sitÀ ei vÀlttÀmÀttÀ enÀÀ ole. Paljon siihen vaikutti myös oma suhtautuminen elÀmÀÀn ja ihmisiin aiemmin. Mieti hetken miten otat ja kohtaat ihmisen, miten otat hÀnen ajatukset. Ne voi olla viimeiset mitkÀ toiselle annat. Koska oma suhtautumineen omaan itseeni on nyt vasta alussa niin oma suhtautuminen ihmisiin ja elÀmÀÀn on myös vasta alussa. Siksi olen tÀllainen nyt.

veikko

VIPpi
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
7194
Puhelinmalli
iPhone X 64 Gt Space Grey
KyllÀ. Paljon vaikutti tuohon tekstiin myös Olli Lindholmin yllÀtyksellinen kuolema. ElÀmÀ on tÀssÀ ja nyt, huomenna sitÀ ei vÀlttÀmÀttÀ enÀÀ ole. Paljon siihen vaikutti myös oma suhtautuminen elÀmÀÀn ja ihmisiin aiemmin. Mieti hetken miten otat ja kohtaat ihmisen, miten otat hÀnen ajatukset. Ne voi olla viimeiset mitkÀ toiselle annat. Koska oma suhtautumineen omaan itseeni on nyt vasta alussa niin oma suhtautuminen ihmisiin ja elÀmÀÀn on myös vasta alussa. Siksi olen tÀllainen nyt.
NiinhĂ€n sitĂ€ sanotaan ettĂ€ ”what doesn’t kill you makes you stronger”.

estrella

-life is life-
Palaute - 100%
11   0   0
Reaktiopisteet
4167
Puhelinmalli
iPhone 7 RED
NiinhÀn se on, huomisesta ei koskaan tiedÀ tai siitÀ mitÀ elÀmÀ ehkÀ jossain vaiheessa tuo.

MGM

dıʌ
Palaute - 100%
10   0   0
Reaktiopisteet
7069
Puhelinmalli
OnePlus 6
Mulla se nÀkyy kyllÀ. Noh, eipÀ sillÀ niin vÀliÀ. Voi mun puolesta vaikka poistaa.

Qwertyi

Vuoden foorumilainen 2010, VIP vuodesta 2016
Palaute - 100%
28   0   0
Reaktiopisteet
10191
Puhelinmalli
Samsung Galaxy Note 8
Ei toi Brother Crhistmas ilman pukin partaa kyl nÀytÀ miltÀÀn hyvÀntekijÀltÀ. Kuvasta tulee mieleen et vois olla jostain Alibista napattu.

veikko

VIPpi
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
7194
Puhelinmalli
iPhone X 64 Gt Space Grey
Mulla se nÀkyy kyllÀ. Noh, eipÀ sillÀ niin vÀliÀ. Voi mun puolesta vaikka poistaa.
NÀkyyhÀn se kun sinulla on oikeus katsoa sitÀ, mutta meillÀ muilla ei ole :)

MGM

dıʌ
Palaute - 100%
10   0   0
Reaktiopisteet
7069
Puhelinmalli
OnePlus 6
NÀkyyhÀn se kun sinulla on oikeus katsoa sitÀ, mutta meillÀ muilla ei ole :)
Ei mulla oo sen enempÀÀ kuin muillakaan FB kÀyttÀjillÀ. En seuraa kyseistÀ sivustoa.

Top Bottom