1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

vanhin SIM kortti?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja aarijaba, 14/7/03.

1. aarijaba

Tykkäykset:
    0
    jos ihan tämän päivän kunniaksi kun on tylsä maanantai, niin tekisi kysymyksen.

Keneltä löytyy vanhin voimassa oleva SIM-kortti? itselläni on edelleen sama soneran kortti käytössä, vuodelta 97. sen sain kun ekan puhelimen ostin (n3110)

muistipaikkoja tässä on 100 numeroille ja 10 tekstiviesteille

2. kaikas

Tykkäykset:
    0
    Itse kävin vaihtamassa vuosimallia 95 tai 96 (en ihan muista varmaksi kumman vuoden puolella toi tuli hommattua...) olevan sim-kortin uuteen pari kuukautta sitten, kun alkoi viimein toi muistin vähyys ja suurempi virran kulutus ahdistamaan ja kun ilmaiseksi sai vaihtaa isompaan ;). Vanhakin kortti tosin on edelleen minulla muistona...

3. Sunny boy

Tykkäykset:
    0
    Minäkin vaihdoin maaliskuus puhelinta 3650:aan, ja, että GPRS-toimisi, niin täytyi vaihtaa -94 -vuoden sim-kortti pois. Edelleen se on tuolla jossain lipaston laatikoissa pölyyntymässä...

4. Metsis

Tykkäykset:
    0
    Vaihdoin sim-kortin, kun radiolinjalla oli se tarjous, että sai sen ilmaiseksi vaihdettua tekstiviestin lähettämällä. Ja kortti tuli kotiin. Aikaisempi kortti oli vuodelta -99.

5. un1

Tykkäykset:
    0
    Soneran sim-kortti on vuodelta 99. Tuo puhelinnro on kulkenut perintönä: ihan aluksi se mummon numero, sitten mutsi otti sen käyttöön, ja sitten se siirtyi minulle. Liittymä on avattu varmaan joskus 97 tai 98, mutta näköjään sitten vaihtunu tuo sim jossain vaiheessa.

Joskus viime kesänä löytyi himasta semmoinen isohko nokian palikka (en muista mallia, joku vähän samannäkönen kuin 1610. käytin sitä joskus 99), siellä oli sisällä joku vanhempi kortti.. en vaan muista mikä, ehkä joku telejotakin...

6. kaikas

Tykkäykset:
    0
    Mulla ei ainakaan 3650 enää edes hyväksynyt tuota vanhaa telen sim-korttia ollenkaan, joten sillä verukkeella vaadin ton kakkospuhelimen kortinkin vaihdettavaksi uuteen. Tosin olihan se niin vanhakin, että sen sai vaihdettua ilmaiseksi muutenkin...

Jaa tämä viestiketju