Vanhasta W7 phonesta yhteystiedot ulos?

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Puhelinmalli
Xperia X Compact
Tästä saattaa olla jossain päin jo kirjoitettu, mutta itse en sitä löytänyt, joten rohkenen kirjoittaa asiasta vielä tässä. Kyseessä vanha Samsungin i8700 Windows Phone 7 -puhelin. Laite on ollut niin vahvarakenteinen että olen pärjännyt sillä viimeiset 6 vuotta, mutta nyt on aika siirtyä uudempaan ja Android -puhelimeen. Mutta, tuossa vanhasta W7 Phonesta ei niin vaan puhelimelle taltioitua yhteystietoja saakaan "tuosta vaan" -tyyliin ulos. Varmasti saman ongelman kanssa on useampikin henkilö taistellut jo aikoinaan, joten löytyiskö varmaa, koettua keinoa ja neuvoa asian ratkaisemiseksi?

Viimeksi moderaattorin editoima:
7

702

kirjaudut sinne live/microsoft tilille ja otat ne sieltä ulos. Sinne ne se luuri tallentaa.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Puhelinmalli
Xperia X Compact
Näin olin itsekin ajatellut. No, herjaa edelleen, ettei "käyttäjän jokujoku@jne" postilaatikkoa löydy? Eli itse luurilla en jostain syystä pääse Windos Liveen, vaan tyssää tuohon. Pöytäkoneella kuitenkin voi tarkistaa, että ko sp-tilllä pääsee kirjautumaan WL:een? Pitäisiköhän WL -tilin olla joku "@outlook.com" -päätteinen, onko tuolla merkitystä?

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Puhelinmalli
Xperia X Compact
Kiitoksia kaikille. Homma ohi. Onnistuin resetoimaan puhelimen ja kas, ei enää siirrettäviä tieoja, vaan saan alkaa hauskan harrastuksen, haalimaan tarvittavia numeroita maailmalta. Asia loppuun käsitelty. Palataan Androidin ihmeellisessissä sotkuissa sitten taas. : )

7

702

Kiitoksia kaikille. Homma ohi. Onnistuin resetoimaan puhelimen ja kas, ei enää siirrettäviä tieoja, vaan saan alkaa hauskan harrastuksen, haalimaan tarvittavia numeroita maailmalta. Asia loppuun käsitelty. Palataan Androidin ihmeellisessissä sotkuissa sitten taas. : )
Ne yhteystiedot kyllä pitäisi olla siellä Windows Live tilillä tallessa. Eli selaimella kirjaudutäältä ja sitten yhteystiedoista export

Top Bottom