1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Valistakaa minua...

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja maukki_89, 11/1/05.

1. maukki_89

Tykkäykset:
    0
    Kertokaa minulle, että mitä niin sanotuilla "datakaapeleilla" tehdään. Minulla on puhelimena nokia 3100 ja olen saanut käsityksen että datakaapelilla voisin ladata netistä pelejä, soittoääniä ja muuta sälää ikäänkuin ilmaiseksi.

2. DaCheap1

DaCheap1 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Voit siirtää tietokoneelta puhelimeesi tiettyjä tiedostoja. "Jos" löydät internetistä pelejä, niin voit ladata ne puhelimeesi jos puhelimesi vain tukee kyseistä peliä.

3. Cloud 9

Tykkäykset:
    0
    "Datakaapeli"...hmm...mikä mielenkiintoinen käsite

Datakaapeli on kaapeli joka yhdistää tietokoneen ja puhelimen.
    Nykyisin uusimmissa ja vähän vanhemmissakin tietokoneissa on USB-liitäntä, jonne tökätään kaaplein toinen pää, kunhan ensin on asennettu "ajurit"(siis tarvittavat ohjelmistot jolla tietokone saadaan ymmärtämään minkälainen laite on kyseessä) tietokoneeseen.

Kaapelin toinen pää laitetaan kiinni kännykkään, sille osoitettuun paikkaan. Sen jälkeen kaapeli voi toteuttaa ensisijaisen tehtävänsä, eli nimensä mukaisesti siirtää dataa kännykän ja tietokoneen välillä.

Data voi olla esimerkiksi erilaisia kuva tiedostoja, äänitiedostoja, java-sovelluksia.
    -----
    :D

Jaa tämä viestiketju