1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Valinnanvaikeus, älypuhelinta n.250€ hintaluokassa

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja kalIT, 6/9/12.

1. kalIT

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Nokia
    Lyhyesti virsi kaunis. Olisi tarvetta uudelle (ei käytetylle) puhelimelle, jonka vaatimuksina/käyttötarkoituksina hyvä kamera, www-sivujen selailu, sähköpostien lukeminen sekä käyttiksen pitäisi toimia jouhevasti sekä ohjelmien toimia kohtuullisesti. Puhelimella ei ole tarkoitus pelata tmv. Olen hankkimassa ensimmäistä älypuhelintani.

Olen yrittänyt päättää kolmen eri puhelimen väliltä. Huawei honor u8860 249€, Sony Xperia U ~260€ sekä Sony Arc S 269€. Moni on kahta ensimmäistä tarjonnut jo muissa threadeissa, mutta itseäni on pistänyt silmään että miksi Sony Arc S ei ole ollut keskusteluissa mukana. Alkaako olla jo liian vanha malli? Itse olen tällä hetkellä vielä Arc S kannalla, mutta viekö silti kaksi edellistä mallia voiton Arc S:stä? ja miksi.

2. eddyDC1

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Moto G
    Xperia U:n ottasin kun on tuplaydin

3. kalIT

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Nokia
    Tarjouksen uhrina tuli sitten venyttyä budjetissa hankittua sitten tuosta uutena Galaxy S2 Gigantista 299e.

1 henkilö tykkää tästä

Jaa tämä viestiketju