1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Valinnan vaikeus, apua kaivataan

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja Lucine, 12/5/06.

1. Lucine

Tykkäykset:
    0
    Eli jos tämä kuuluu johonkin toiseen ketjuun niin siirtäkää. Tartteisin kuitenkin apua, uusi puhelin pitäisi hankkia ja vaihtoehdot on Samsungia kaikki, X660, E360, E340 ja E530. Paljon oon tutkinut ja vertaillut mutta silti en osaa päättää. Tällä hetkellä toi E530 kiinnostais, siinä on eniten muistia joten maihtuisi eniten biisejä mukaan. Toisaalta se on melko vanha malli, eli kannattaako sittenkään enää ostaa? Siinähän on kyllä paras värien määrä noista malleista ja suurin resoluutio eli ehkä se olis kuitenkin se paras. Vikojahan siinä näyttää jonkun verran olevan mutta eiköhän kaikista niitä löydy.

Vähän turha ketjuhan tästä tuli mutta jos joku joka ymmärtää puhelimista enemmän kuin minä, vois selittää ja perustella mikä noista olis paras ostos ja miksi, niin olisin todella kiitollinen. =)

Verkkokaupan hintojen mukaan hinnasto menis suunnilleen näin:

X660 = n.170e
    E360 = n.240e
    E340 = n.200e
    E530 = n.260e

Tietysti jos joku noista muista ( halvemmista ) malleista on hyvä, niin tietenkin se olis plussaa. Se muistin koko ei kuitenkaan loppujen lopuks oo niin tärkeä, voi sitä sitten ostaa erikseen mp3-soittimen. Minkälaatuiset noi kamerat on noissa muissa, onko niistä mihinkään?

2. ROS

Tykkäykset:
    0
    Aika hauska ku kattoo noi mallit läpi, ni niissä kaikissa on hyviä ominaisuuksia, mitä muissa ei ole. Noista ku sais sen yhdistelmän.
    No yritetääs...

X660: Tällä voi heittää vesilintua, se on halpa piste.

E340 ja E360: Näillä puhelimilla ei ole mitään ratkaisevaa eroa. Musiikkipuhelimiksi näistä ei ole. Kummassakaan ei ole muistikorttia, eikä sisäinen muisti riitä kuin noin kahdeksallelle mp3:lle! 360:ssä on radio, että jotain sillä sentään voi kuunnella, mutta onko sekään sitten mielekästä. Kamera on kummassakin 0,3 Mpiks. kamera eli läheltä otetut kuvat ovat ihan OK, kauempia kohteita ei kannata edes yrittää.

E530: Tästäkään mallista oikeen tiedä mitä sanoisi. Sisäistä muistia on, muttei tarpeeksi musiikin kuunteluun(vetää n. alle 20 mp3:sta, muistikorttipaikka olisi poikaa).
    Ihan OK 1 Mpiks. kamera, sillä ottaa kuvia...
    Tämä malli on kuitenkin sen verran vanha, että puhelin on kaksitaajuspuhelin, EDGEä ei ole ja tällainen yleishyödyllinen HF-kaiutin puuttuu!

Jos noista malleista pitäisi valita niin ehä tuo E360 sen voiton veisi. Itse ostaisin SonyEricssonin Z530:n, siinä olisi se muistikorttipaikka, johon voi ostaa kunnon muistilla varustetun kortin, jonka sitten lataa täyteen musiikkia.

vertailua

3. jori1

Tykkäykset:
    0
    tähän samaanketjuun jos laittaisin oman kysymyksenikin!
    Itsekkin olen samsungien välillä taistellut ja olen ajatellut että x700 olisi mp3-soittimena hyvä, kamera kohtalainen ja muutenkin hyvä!
    Onko puhelimien mp3 soitinten toisto minkälaista`??
    Puhelimesta mitä mieltä?

Jaa tämä viestiketju