1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

vaistaako saunalahti sähköposteihin?

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja storaenso, 30/5/04.

1. storaenso

Tykkäykset:
    0
    elikkä lähetin kuukausi sitten saunalahdelle sähköpostia eikä vastausta kuulu? kun aikaisemmin olin soneralle lähettänyt sähköpostia vastaus tuli viikon kuluttua. elikkä onko saunalahden politiikka se etteivät vastaa sähköpostilla esitettyihin kysymyksiin?

2. Tanjuzka

Tanjuzka Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    10
    Puhelinmalli:
    Iphone 5S
    Kyllä niihin vastataan.

Tällähetkellä taitaa olla aikapaljon ruuhkaa niissä.

Minlälaista asiaa sinulla oli ?

3. O.J. Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    108
    Lähetin SL:lle postia ~pari viikkoa sitten web-lomakkeella, ei ole vielä vastattu, toisaalta ei ole väliläkään, koska Teleltä tuli kk-maksuton liittymä markkinoille.

Soneralle laitoin samalla menetelmällä palautetta (nettiyhteyden pätkimisen takia) vajaa viikko sitten. Ei ole vastattu, mutta ongelmat katosivat.

4. puh Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    36
    Puhelinmalli:
    LG G4
    Saunalahti vastaa aina muutaman päivän sisällä, paitsi silloin kun niille lähettää viestin, silloin niillä sattuu olemaan poikkeuksellinen ruuhka. Jos ette usko niin käyttäkää hakua :)

5. Xaeron

Xaeron Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 4S
    Minulle SL on vastannut sähköposteihin aina viiden arkipäivän kuluessa, joskus nopeamminkin..

6. Ewert Oktan

Ewert Oktan Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    113
    Voisin kysyä, että onko kukaan saanut Soneralta vastausta web-lomakkeella tehtyyn yhteydenottoon?
    Aika nihkeää tuntuu olevan.

7. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Ihan viime aikoina en ole kokeillut, mutta aina on tullut vastaus. Yleensä parin kolmen päivän kuluessa.

8. Xaeron

Xaeron Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 4S
    Mulla oli aiemmin vähän yli kaksi vuotta Soneran ADSL ja yhteensä lähetin heille kysymyksiä/vikapalautetta/palvelupalautetta toistakymmentä kertaa, ja kerran tai kaksi sain vastauksen. Vasteaika oli tosin oli kuukauden luokkaa. :)) Ja joka kerta oli siis web-lomaketta täytettäessä eri asia mielessä.

Noh, siirryinkin sitten SOnerasta pois asap.

9. dreamy83

Tykkäykset:
    0
    minä lähetin eilen Saunalahdelle ilmoituksen ADSL-liittymän irtisanomisesta yhteyslomakkeen kautta ja tänään tuli ilmoitus että asiani on käsitelty ja että liittymä irtisanotaan toimitusehtojen mukaisena päivänä. Ripeää toimintaa! Ja en siis kaikkea suhteita katkase Saunaan, GSM-liittymä jää (aktiivikäytössä), tosin tyypiksi pamahtaa Sopuhinta. Ja sen vaihdan itse Oma Saunalahdessa, niinkuin irtisanomisessa on sovittu. =)

Ja todennäköisesti tilaan vuoden loppupuolella uudestaan ADSL-liittymän samalta firmalta, mutta ensin reissataan ja muutetaan uuteen kohteeseen.

10. augusti

Tykkäykset:
    0
    Mitä vikaa tässä hetkessä on. Ei Saunalahdella pitäisi mitään ruuhkaa olla, kun siellä kaikki pelaa niin hienosti kaikin puolin.

Sarkasmia lisää?

11. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    ACN:llä on ruuhkaa, vaikka kaikkihan pelaa siellä niin hienosti kaikin puolin.

Jaa tämä viestiketju