1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Vaimolle uutta puhelinta

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja utd, 2/1/11.

1. utd

Tykkäykset:
    0
    eli tarvis emännälle uutta puhelinta ostaa..
    vaatimukset olis kait aikalailla;

-kohtuullinen kamera
    -gps
    -ns. perinteinen malli(eli ei kosketusnäyttöä eikä simpukkaa/liukukantta yms.)
    -nokialainen

eli mikä näistä nokian miljoonasta mallista on "paras" jos näitä ominaisuuksia hakee eikä muuta ihmeellistä?

thanks.

2. Kaljamaha

Kaljamaha Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    1172
    Puhelinmalli:
    Honor 7
    Miljoonasta? Vaihtoehtoja on tasan 3. kappaletta. Nokia E5, 6720 Classic, 6700 Classic.

3. HIGHEND

HIGHEND Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    39
    Puhelinmalli:
    S5
    Ja C5, E72, E52, E55...

4. Kaljamaha

Kaljamaha Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    1172
    Puhelinmalli:
    Honor 7
    Noku mä laskin kohtuullisen kameran olevan vähintään 5 megapixulia. Mutta en sitten tiedä miksi tuo Noksun oma laitehaku ei tuota E72 antanu..

5. HIGHEND

HIGHEND Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    39
    Puhelinmalli:
    S5
    Kyllä 3,2 megapikselin kameralla saa erinomaisia kuvia, jos kameran optiikka ja säätömahdollisuudet ovat kohdallaan. Esimerkkinä miun viisi vuotta vanha N73 - wanhus.

6. Henkaboy

Tykkäykset:
    0
    Itse en kyllä välttämättä suosittelisi 6720c:tä ainakaan. Halvan tuntuinen, kuoret nitisee ja natisee (auttaa kun uittaa puhelimen lehmän p**kassa, testattu ja toimivaksi todettu eikä nirise enää!) sekä näppäimistä lähtee hirveä ääni. Kamera melko huonolaatuinen. Itselläni meni lisäksi omituisesti näyttö hieman rikki. Asetin puhelimen normaalisti pöydälle päiväksi, ja illalla siihen oli ilmestynyt sellainen särö josta lähti sitten leviämään näyttöön sellaisia "viivoja". GPS toimii kohtuu hyvin. En tiedä sitten onko minulla jokin sunnuntai-malli, mutta ainakaan omakohtaisella kokemuksella en oikein voi suositella.

E: Pitänee vielä mainita että olen pitänyt puhelinta sellaisessa nahkaisessa "suojapussissa".

Jaa tämä viestiketju