1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Vaimolle perus puhelin korvaamaan 6121classic

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja simppa80, 17/12/10.

1. simppa80

Tykkäykset:
    1
    En ole oikein perillä uusista malleista. Vaimo on tuosta nykyisestä tykännyt PALJON mutta kun alkaa olla akku jo sökö ja kuluneet kuoret niin seuraaja tuolle pitäis löytää. Onhan se vanhakin jo. Akku ja kuoret maksaa sen verran että taidan yllättää uudella puhelimella. Eli nyt on jo kiire ja pitäis päättää mitä ostan. EI KOSKETUSNÄYTTÖÄ.

Eli onko se C5, 6303 classic, 6700, 6700 slide, joku muu??

2. Purkki^

Tykkäykset:
    4
    C5 on kaikista lähimpänä 6121c:a joten se vois olla passeli.

3. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Listalta 6303c, 6700c ovan ns. peruspuhelimia, eli Series 40 koenita.
    C5 ja 6700s ovat Symbian S60 koneita, kuten hänen nykyinen, pienempi ruokaisia ja vikkelämpiä.

Noista C5 kyllä pesee tuon 6700 sliden. Nokia 6720classic tai 6710 navi, olisivat myös oivallisia, mutta ei taida olla enään kaupoissa.

4. wellucas

Tykkäykset:
    0
    itsellä siis käytössä tuo 6303c ja täytyy sanoa että peruspuhelimena aivan helvetin hyvä. Kestava, pieni ja kamera toimii. EI ole tökkinyt ja on halpa. Toki jos tarvii nettiä paljonkin niin sittne tuo S60- puhelin on ehdoton. Itse käytän satunnaisesti joitain iltalehden tai Alkon Mobiilisivuja, mutta siihen se jää. Joten itse olen ollut täysin tyytyväinen tuohon puhelimeeni.

5. simppa80

Tykkäykset:
    1
    Kiitokset vastauksista! Ennnen kuin tänne vastauksia kerkesi tulla niin C5 kävin jo hankkimassa eli nappiin osui valinta :)
    Vaikutti näppärältä ja muutenkin asialliselta ja olihan se edullinenkin. Väriksi valitsin harmaan. Ei saanut 3 vuotta sitten tuohon hintaan (140€) ko "lelu" puhelimia.

Jaa tämä viestiketju