1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Vaikutusvaltaisimmat vempaimet

Keskustelu osiossa 'Viihde-elektroniikka', aloittaja TSIGA, 4/5/16.

1. TSIGA

TSIGA Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    805
    Puhelinmalli:
    OnePlus 3 Gold & Huawei Watch
    Time-lehti teki artikkelin, jossa listasi viisikymmentä (50) vaikutusvaltaisinta vempainta (gadget). Mitä mieltä sinä olet? The 50 Most Influential Gadgets of All Time

Oculus Rift omaan makuun ainakin ansaitusti listalla.

2. jhietala

jhietala Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    1806
    Puhelinmalli:
    Nexus 6P
    En tiiä, mut vaihtaisin kyllä iPhonen ja Walkmanin paikat.

3. AlpinaD10

AlpinaD10 Goldmember

Tykkäykset:
    719
    Puhelinmalli:
    Tyhjän päällä..
    Omaan elämään eniten vaikutuksen on tehnyt playstation. Arvaisin itsekkin että maailman menoon tuo iPhone on vaikuttanut eniten (tuolta listalta, josta puuttuu paljonkin innovaatioita). Ilman iPhonen menestystä moni muukin asia olisi voinut jäädä kehittämättä.

4. akselic

akselic TicTac - vain yksi puhelin!

Tykkäykset:
    4442
    Puhelinmalli:
    OnePlus3
    On kyllä oltava tosta listalta Walkmanit omassa elämässä. Säästin aikoinaan semmoseen rahat kun tein nuorena kesätöitä mainostenjakajana. Siinä meni melkein koko kesän tienestit mutta ai että kun pääs sen jälkeen puuhun kiipeemään ja siellä oksalla pysty kuuntelemaan musiikkia! Ja vielä ite valittua eikä mitään radiorenkutusta. Yläaste-aikana joskus kasi tai ysiluokalla tulikin sitten ostettua jo Discman joka on itse asiassa vieläkin kaapissa toimintakuntoisena joskin elämää nähneenä.

On pitkälti noiden laitteiden syytä että mä jossain määrin priorisoin myös älypuhelimissa tallennustilaa ja/tai musiikkiominaisuuksia ja kuulokkeita.

XIII and Psaikke like this.
  5. Psaikke

Psaikke Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    750
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S7 Edge
    Ensimmäinen friikahdus tapahtui jo ennen matkapuhelinaikaa. Kaverilla oli Casion kello, jossa oli hälyttävä kalenteri ja hälytykseen sai jopa lyhyen tekstin. Olin täysin myyty ja hommasin samanlaisen. Sen jälkeen mulla oli Timex Data Link - kellokin. Siihen sai appseja ja se linkkautui Exchange kalenterin kanssa, Amerikan presidentillä oli samanlainen.
    Olen myös ollut pitkän linjan kannettavien musa laitteiden fani. Eka Walkman oli aarre suunnaton, sitten tietty Discman ja sen jälkeen hurahdin sellaiseen versioon, joka pyöritti MP3-CDlevyjä. Muistan aina kun silloisen työnantajan IT-henkilö meilasi mulle elämäni ensimmäisen MP3-tiedoston, saatteena "tsekkaapa tämä". Oli upeaa saada samalle kiekolle satakunta biisiä. Sitten alkoi varsinaisten Mp3-soittimien aikakausi. En koskaan omistanut varsinaista erillistä iPodia, vaan kävin läpi Creativen laitteita melkoisen määrän, ennen kuin hommasin iPhone 3GS:n, jossa oli ensimmäinen siedettävä musasoitinkin.
    Tykkään edelleen pitää reilun 2000 biisin kokoelmaa luurin muistissa, haluan omistaa musan, en niinkään striimata sitä Spotifysta, jne.

6. akselic

akselic TicTac - vain yksi puhelin!

Tykkäykset:
    4442
    Puhelinmalli:
    OnePlus3
    Sama täällä. Mulla on oikeastaan "ainoat" puhelimessa olevat ~4500 biisiä omasta cd kokoelmasta ja ne viekin flacceina reilu 150 gigaa ja mp3:nakin suunnilleen 50 gigaa. Lisäks monia noista ei edes löydy Spotifystä joten jos haluan omaa musaa kuunnella ne on melkein pakko saada laitteeseen.

Google Musiciin oon kyllä ladannu melkein kaiken oman musiikin (se pakkaa ne mp3:ksi) ja sitä kautta saa tarvittaessa striimattua. Vähän riippuen missä ja millä julkisella kuljen, niin yhteydet ei kuitenkaan pelitä aina katkeamatta joten pidän siks kaikkea musaa varalla ihan laitteen tallennustilassa.

Jaa tämä viestiketju