1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Vaihtopuhelin Gigantista ?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja DeWe, 12/7/03.

1. DeWe

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy Slll
    Saattanee olla tyhmä kysymys, mutta kysympä kuitenkin. Minulla meni Nokia 5210:sta luultavasti mikrofoni rikki.... tarkistin asian soittamalla 10080 ja niinhän se pätki aikalailla... niin, nyt se pitäisi viedä takuuhuoltoon... Gigantista sen ostin ja sinne sen aion myös viedä, mutta saako Gigantista myös jonkun vaihtopuhelimen tilalle, vaikka heillä ei ole käytettyjä puhelimia ollenkaan ??

2. Karhu ('!') Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Muistaakseni ei.

3. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    Jos oot Club Nokian jäsen niin vie ihan huoltoon asti vaan. Club Nokian jäsenethän saa swapin tilalle jos ei oo aikaa odottaa huoltoa.

4. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    maksaako tonne soittaminen mitään?

5. nilikki

nilikki

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iPhone 6 Plus
    Tuskin Gigantist saa?
    Mut jos siinä on kerran takuu voimas, nii kiikuta Nokian huoltoon(esim.Päämies). Ei maksa mitään, tai ei ainakaan pitäis. Mun käsittääkseni Noksut voi korjata misä vaan valtuutetulla huoltopisteel, vaikka ois ostettu mistä. Kuhan takuu on voimas.

Korjatkaa jos oon vääräs?

6. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Jos laite on tarkoitettu markkina-alueelle johon Suomi kuuluu, laitteen voi viedä _suoraan_ Nokian valtuuttamaan huoltoon, ei siis mihin liikkeeseen vaan. Korjaus menee takuuseen jos vika on valmistajan takuuehtoihin kuuluva, muussa tapuksessa kannataa asioida myyjäliikkeessä.

7. edan

Tykkäykset:
    0
    Minä sain reilu puoli vuotta sitten Turun Gigantista 3310:n vaihtopuhelimeksi, kun vein daamin Motorolan sinne ja he lähettivät sen sieltä sitten huoltoon. Eli vaikuttaa että riippuu myymälästä saako niitä.

8. oh1jty

Tykkäykset:
    0
    Kyllä saa.
    Vein Samsung N620 huoltoon, yrittivät antaa jotain nokia kapulaa mukaan (en tietysti ottanu).

Jaa tämä viestiketju