1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Vaihto vanhasta uuteen?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Sooh, 21/4/09.

1. Sooh

Tykkäykset:
    0
    Hei,

Osaisikohan kukaan auttaa tai neuvoa tällaisessa:

Miten saisin vanhasta kännykästäni siirrettyä sen sisältöä uuteeni? Haluaisin nimittäin esimerkiksi ainakin kalenterimerkinnät, soittoäänet (ostetut) ja tekstiviestit. Toki nimet+puhelinnumerot myös, mutta eivätköhän ne ole melko helppoja verrattuna noihin muihin. Kalenterimerkinnät haluaisin siksi, etten jaksaisi näpytellä niitä uudestaan, ja soittoäänet, koska olen niistä maksanutkin...

(En tiedä vaikuttaako, mutta vanhana on vielä Nokia 6610 ja uusi tulee olemaan luultavasti Nokian 6555 tai 7510 Supernova).

2. mikkos Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    8
    Pc-Suite
    Infrapuna (jos on)
    Bluetooth (jos on)
    Ostettuja soittareita/kuvia ei yleensä pysty siirtämään.

3. Sooh

Tykkäykset:
    0
    Ok kiitos vastauksesta. Täytyypä sitten aikanaan tutkia mikä onnistuu ja miten onnistuu..

4. Capo Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    88
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5 Compact black
    Itse jouduin muokkaamaan aikanaan 6510 mallista vaihtaessa notepadilla noita numerotietoja, kun ei nuo uudet PC Suite versiot olleet oikein yhteensopivia tuon vanhan backupin kanssa, ts. parissa yhteystiedoissa etu- ja sukunimitiedot sekaisin. Mutta luulen, että selviät pelkästään PC Suiten backupilla.

Jaa tämä viestiketju