1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Vaihtaisitko operaattoria?

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja dreamy83, 20/1/03.

1. dreamy83

Tykkäykset:
    0
    Yksi asia minua on mietityttäny. Kun en ole nähnyt mitään virallista tutkimusta asiasta, kyselen sitä nyt täällä.

Minkä operaattorin/operaattorien asiakas olet?

Oletko suunnitellut sulkevasi/vaihtavasi operaattorin liittymää?

Jos olet, niin miksi?

Minkä kaikkien operaattorien asiakas olet ollut?

Ja ne omat vastaukseni:

Nyt olen vain dna:n asiakas
    En ole aikeissa vaihtaa liittymää, tosin harkitsen Aurian DCS Cityä denan rinnalle, tämä puhtaasti edullisten hintojen takia.
    Olen ollut aiemmin useaan ottaen Soleron asiakas sekä kertaalleen Telian asiakas kun hain 500 markan puheaja....siis edullisen liittymän :)

2. --- Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    On ollu:

-Radiolinja
    -Telia
    -dna
    -Sonera

3. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Lumia 1520, 930, 640ds, 435, SGS5mini
    Tuossa vasemmalla ne lukee.

Toisinaan suunnittelen vaihtavani pääasiallista operaattoriani, lypsyliittymiä menee usein kiinni, kun ne tulevat tarpeettomiksi.

Palvelun toimivuuden tai hinnoittelun vuoksi. Nyt on juuri kovasti pohdinnassa.

Radiolinja, Telia, Sonera, Saunalahti, DNA.

4. Tonppa

Tykkäykset:
    0
    Olen kuluttaja-asiakkaana Soneralla ja aion vaihtaa heti, kun saan numeroni mukaan. Työn puolesta minulla on DNA, johon olen tyytyväinen, enkä sitä saisi vaihdettuakaan. Soneran vaihdan pois hintojen takia.

Olen ollut Soneran, DNA:n ja Telian asiakkaana.

5. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Olen Dna:n, Telian ja Radiolinjan kuluttaja-asiakas.

Olen tyytyväinen Telian asiakas ja toistaiseksi ei ole mitään syytä vaihtaa liittymää. Myös Dna:han olen toistaiseksi ollut tyytyväinen.
    Radiolinjalla ei ole minulle mitään muuta annettavaa kuin puheaika, joten sen irtisanon maaliskuun alussa.

6. Jussi

Jussi Vuoden Foorumilainen 2004

Tykkäykset:
    15
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    Olen nyt radiolinjan ja telian asiakas.

Olen ollut myös soneran ja dna:n asiakas.

En tällä hetkellä aio vaihdella liittymiäni, sillä radiolinjalla on tuo 600e puheaikaa (heimo-soitoilla sitä tuhlailee hetkisen aikaa) ja teliassakin vielä hieman toissajoulun tonnista tuhlattavaa. Telian jätän vaikka puheaika loppuisikin, sillä olen ollut tyytyväinen saamaani palveluun ja ainahan sitä kakkosliittymää tarvitsee. Radiolinja ei myöskään minulle ole osoittanut kovin kummoista kiinnostusta asiakkuuttani kohtaan, joten puhun puheaikaa sen verran kun jaksan ja sitten mietin jälleen uudelleen.

7. Zyklon

Zyklon Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Sonera
    En.Ei ole mitään syytä,loppujen lopuksi kun on aivan sama mikä liittymä on joten turhaa vaihtaa.
    Sonera,Radiolinja,Telia,dna ja jippii

8. Marjo.

Tykkäykset:
    16
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    Tällä hetkellä omistan DNA:n ja Telian liittymät (yht. 2 kpl).
    En ole suunnitellut kummankaan sulkemista ainakaan vielä. Periaatteessa pärjäisin pelkällä Telialla, mutta en halua luopua DNA:n numerosta ja lisäksi lähipiirissäni on käytössä enemmän DNA:n kuin Telian liittymiä. Toisaalta en haluaisi pitää kahta liittymää.
    Olin aluksi Soneran asiakas, sitten hommasin sen lisäksi Telian City-liittymän (Sonera käytössä silloin harvoin kun olin cityalueen ulkopuolella). Teliasta siirryin DNA:n liittymään ja kuukausi sitten avasin jälleen Telian liittymän GPRS-hintojensa vuoksi. En ole mitenkään sitoutunut mihinkään operaattoriin, sitten kun numero siirtyy mukana, voin vaihtaa edullisuuden takia mihin tahansa muuhun liittymään paitsi Radiolinjaan (boikotissa).

9. Saukki Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Olen Soneran asiakas, en ole vaihtamassa liittymää...

olen ollut myös Radiolinjan asiakas...[/list]

10. MGR

Tykkäykset:
    0
    Oliko sulla pitkäänkin tuo Radiolinja käytössä kotiseudullas? Perinteisestihän RL on ollut Rätinälinjan maineessa Lapissa ja melkein kaikilla on Sonera. Itsellä oli suuri yllätys, kun viime kesänä liikuttiin kaveriporukalla Sodankylän, Pelkosenniemen ja Savukosken alueilla, eikä RL:n ja Sonen kuuluvuudessa huomattu mitään eroja. Paitsi, että Savukoskella Kuoskusta itään yhdellä eräkämpällä oli RL ainoa operaattori, miltä löytyi verkkoa! On vissiin RL viimeaikoina panostanut Lappiin. No omista kokemuksista voin sanoa, että RL ei kusettanut mainoksissaan "vaihda liittymään, joka toimii" :)

Niin ja itse topicciin: Hintojen/äänenlaadun(EFR)/GPRS:n takia mulla ei ole mitään halua vaihtaa enää DNA:ta takaisin Radiolinjaan, jonka asiakkaana olin 4 vuotta. Sitä ennen olin TELEn asiakkaana 2 vuotta; oli ensimmäinen liittymä, enkä silloin tiennyt, että toinenkin operaattori on olemassa:)

11. Aero

Tykkäykset:
    0
    Nyt on käytössä Sonera ja roska-dna, jonka otin kakkospuhelimeen puheaikatarjouksen takia, ja pistän poikki heti kun puheajat loppuvat. Eivät kyllä paljoa kaverit valehdelleet... ja itse vielä kehuin dna:ta kun sen sain, mutta nyt kun se lähes kuukauden tuossa on ollut niin ei mitenkään erityisen hyvä. Kuten sanoin, vaihdan sen kun puheajat loppuvat ehkäpä RL:n.

12. escobar

escobar Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Olen Soneran ja DNA:n asiakas. Sonera pysyy, ja DNA saa pysyä kunnes otan adsl käyttöön, joskus tulevaisuudessa.....

13. Zopelius

Tykkäykset:
    0
    Aktiivi käytössä tällähetkellä:
    -DNA

En ole suunnitellut vaihtavani operaattoria ja miksi vaihtaisin nykyisillä puheluhinnoilla?

Joskus käytössä olleet/olevat liittymät:

DNA
    Sonera(Classic ja Privat duo)
    Telia
    Telia prepaid
    Radiolinja(tandem)
    Jippii/Saunalahti(tai mikä se nykyään oikein onkaan)

14. O.J. Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    108
    Käytössä Sonera, ei aikomusta vaihtaa, varsinkaan nyt, kun "sisällä" on latauslipukkeilla ostettuja palveluita. Ei ollut muita operaattoreita.

15. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Telia on ja Sonera on ollut, enkä aio vaihtaa.

16. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Olen Radiolinjan asiakas.

En ole nyt vaihtamassa liittymää, mutta sitten ehkä jos vakionumerot tulevat kesällä.

Mulla on ollut tämän lisäksi Radiolinja, Jippii, Telia, dna ja Sonera.

17. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    olen Soneran asiakas ja dna on mulla GPRS-käytössä tietokoneella
    en todellakaan aioa sulkea Soneraa, minulla ei ole ollut sen kanssa mitään
    ongelmaa. olen kyllä joskus ajatellut ottaa dna:n ja maybe sulkea Soneran
    mutta se kariutui siihen että denalta ei löydy vastaavaa tavallista gprs:ää
    kuin Soneralta. Ja periaatteessa tuo dna:n liittymä ei ole minun vaan isäni
    mutta minä sitä koko ajan käytän. Ja soneran asiakas jo viisi vuotta!

edit: quote korjattu

18. Bird Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Tällä hetkellä olen Radiolinjan, Soneran, Dna:n ja Telian asiakas. Jippiikin on ollut, jopa ihan ykkösliittymänä.

Dna ja Telia ovat täysin turhia, menevät heti kiinni kun ilmaiset kuukausimaksut loppuvat. Radiolinjaan ja Soneraan (jonka otin alun perin puheajan & kylkiäisten vuoksi) taas olen ihan tyytyväinen eikä nyt ainakaan toistaiseksi ole tullut eteen mitään syytä vaihtaa niitä pois. Molemmista voi maksaa myös ihan hyvällä mielellä kuukausimaksut, nämä liittymät täydentävät juuri hyvin toisiaan. Ja jos johonkin nyt jostain syystä pitäisi sitten nuo vaihtaa, niin se olisi Saunalahti (ex-Jippii).

19. topiz

Tykkäykset:
    1
    Tällä hetkellä DNA:n asiakas, ja lisäksi löytyy vielä yksi korkkaamaton Telia Prepaid, jonka otan käyttöön sitten kun tarve vaatii. Entinen ykkösliittymäni oli Radiolinja, lisäksi oli myöskin Telia City, mutta suljin sen aika pian. Sitten oli joskus myöskin Saunalahti, joka tuli kätevästi nettiliittymän kylkiäisenä, mutta sillä ei paljoa tehnyt kun ei ollut DUO-aluetta silloin täällä, enpä sitä muutenkaan käyttänyt.

20. Ammattilainen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    19
    Olen Radiolinjan ja Dna:n asiakas. Radiolinja on puhekäytössä ja Dna vain ja ainoastaan tietokoneen kanssa GPRS-modeemina. Ja tämä järjestely tulee myös säilymään, sillä tuttavapiirissä ylivoimaisesti yleisin on Radiolinja ja muutenkin liittymän toimivuus on erittäin hyvä ja hinnoittelu minun käyttöön sopiva.

Näiden lisäksi olen ollut joskus 6 vuotta sitten viimeksi Soneran asiakas, mutta siihen en enää omissa liittymissä palaa.. Myös kaksi Telian liittymää olen omistanut hetken aikaa, kun oli ilmainen avaus ja kuukausimaksut ja liittymän avaaja sai Citymarketiin 20 euron lahjakortin/liittymä. Liittymät olivat auki täsmälleen niin kauan, että lahjakortit ehdittiin käyttää ja muuhun käyttöön en Teliaa tule koskaan hankkimaankaan..

Jaa tämä viestiketju