1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

**VAIHDETTU**: Galaxy Nexus -> Galaxy Noteen

Keskustelu osiossa 'Myydään puhelimia', aloittaja kowardi, 1/3/12.

1. kowardi

kowardi Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    2808
    Puhelinmalli:
    lippulaiva
    Kaupan kohde?
    V: Galaxy Nexus -> Galaxy Noteen ​
    Takuu?
    Kyllä (12/2011 ->) ​
    Kuitti?
    Löytyy ​
    Kytky?
    Ei ​
    Kunto?
    Täydellinen ​
    Vaihto?
    Ainoastaan vaihto Noteen. ​
    Tuotteen tarkka kuvaus?
    Moro! Eli tarjolla olisi täydellisessä kunnossa (kalvoitettu ja kelmutettu ja vuorattu kuorella) oleva Nexus. Kaivataan vaihtelua jälleen ja Note olisi hakusessa. Puhelimessa sisällä customi mutta stockkiin laitan tarvittaessa. Kysy lisää. Mukaan mitä stockipaketissa eli laturit ja kuulokkeet yms. Lisänä OEM tehoakku + vakio tietty mukaan. ​
    Hintapyyntö?
    *** ​
    Sijainti?
    Varkaus ​
    Toimitustavat?
    Nouto/Kusti ​
    Myyjän nimi?
    Joonas K ​
    Myyjän sähköposti?
    joonas_koponen(at)hotmail piste com ​
    Myyjän puhelinnumero?
    - ​

2. zige Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    1458
    Puhelinmalli:
    Jaa'a
    Täällä olisi halukas, mutta vaihdon teen ainoastaan f2f tai niin että pistät itse ekana postiin... Mieluiten kuitenkin ensimmäinen vaihtoehto. Oma Noteni kuin kukkaa kämmenellä, suojakalvo ollut uudesta asti, ei ole kertaakaan edes tippunut (ihme). Mutta, kuittia ei ole, koska laite on saatu Samsung Suomelta koekäytön jälkeen. Kuitenkin laitteessa pitäisi olla takuu (eihän se ole edes ollut markkinoilla suomessa kuin marras-joulukuusta).

3. kowardi

kowardi Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    2808
    Puhelinmalli:
    lippulaiva
    Sama homma täällä, siis ei ole pudonnut tai kolissut minnekkään. Epäilen tuota takuuta, periaatteessahan imeillä pitäisi toimia mutta kun perk*leet vaativat aina sen kuitin. Mä oon tulossa helsinkiin maaliskuun lopussa katajanokalle mutta katsotaan lähempänä onko "Paikallisia" tarjouksia tullut. Ja tuon takuun voisi selvittää kanssa?

4. zige Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    1458
    Puhelinmalli:
    Jaa'a
    Juu toki selvitän asian, helpompiha se näin on myös saada vaihdettua/myytyä, jos takuu asiat on kunnossa.

EDIT: Pistetty Samsungin PR-henkilölle viestiä, jonka minulle tuon Noten lahjoitti.

EDIT 2 klo 12:10: Vastasi näköjään heti, eli takuukorjaus onnistuu hänen kauttaan, tiedustelin vielä sitten toisen henkilön mahdollisuutta jos laitteen myyn/vaihdan.

EDIT 3 klo 12:18: Kuulemma ei voi 100% varmasti taata takuuta muille kuin Galaxy Note -koekäyttäjille (joka siis itse olin ja sain laitteen pitää). Hän selvittelee kuitenkin vielä asiaa. Heikolta kyllä näyttää.

5. kowardi

kowardi Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    2808
    Puhelinmalli:
    lippulaiva
    Tulee samalla muille koekaniineille selvitettyä :D Hieno homma vaan!

Jaa tämä viestiketju