1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

V80:n puhelinmuistion asetukset

Keskustelu osiossa 'Motorola ja Lenovo', aloittaja Kelvin, 5/1/05.

1. Kelvin

Tykkäykset:
    0
    Voisiko kukaan neuvoa, miten puhelinmuistiosta saa piiloon sim-kortilla olevat numerot? Kopioin ne sieltä puhelimeen ja nyt luettelossa näkyvät kaikki nimet kahtena.

2. eissi

Tykkäykset:
    0
    Semmoinen tepsii ainakin, että pitää tiedot joko SIM:llä tai sitten vaan puhelimessa...itse en ole muuta löytänyt (=osannut etsiä :)
    Jos joku kikka löytyy, niin olisin myös halukas kuulemaan sen...

3. monkki

Tykkäykset:
    0
    Itselläkin oli sama ongelma ja ratkaisin sen yksinkertaisesti että tyhjensin sim kortilta kaikki numerot pois. Varulta otin talteen kaikki yhteystiedot myös koneelle jos puhelin sattuu hajoamaan.

4. kouhio

Tykkäykset:
    1
    En itse ainakaan tuota pointtia löytänyt puhelimesta pikaisella katselmuksella.
    Saako sen verran udella että miksi et yksinkertaisesti käytä vaan sim-korttia muistina?:)

5. Kelvin

Tykkäykset:
    0
    Olen ehkä väärässä, mutta näytää siltä, että sim-korttiin voi tallentaa vain yhden numeron nimeä kohtaan. Eli jos haluaa vielä liittää äänimerkin, kuvan tai toisen numeron, se onnistuu vain jos nimi on puhelimen muistissa.

Tosin useamman numeron liittäminen saman nimen alle taitaa toimia niin, että puhelinmuistioon ilmestyy kopioita nimestä, ja niiden vierestä olevat kuvakkeet kertovat, onko kyseessä työ- vai kotinumero. Parempi ratkaisu olisi mielestäni sellainen, että ensin valitaan luettelosta nimi ja sitten avautuisi kaikki henkilön numerot ja sähköpostiosoitteen sisältävä lista.

Jaa tämä viestiketju