1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

v66 Millainen?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Garbo, 6/9/02.

1. Garbo

Tykkäykset:
    0
    No ni olis puhelimen vaihto kohta eessä ja ajattelin vaihtaa sen v66 tai 6510 tms. mutta kuitenkin onko v66 huono:
    Puhumiseen
    tekstiviestittämiseen?
    käyttöliittymä millainen?
    paljonko maksaa nykyään
    Mutta kumpi on parempi v66 or 6510?

(taskuni ovat yleensä täynnä kaikkea roinaa esim terotin joka vuotaa sitää sotkuista haketta ja ajattelin että v66 läppä saattaisi estää pölyn yms. sisään menon!)

2. zumbo

Tykkäykset:
    0
    Ota terotin pois taskusta... :D

3. mobiilisti Vieras

V66 ja v60 ovat käyttikseltään mahdollisimman hankalat puhelimet. Tekstiviestien kirjoitus on tuskallista ja moni muukin asia. Tarkemmin en enää muista mutta n. vuosi sitten mulla oli v60 tunnin käytössäni ja kiitin luojaani etten ehtinyt sitä ostamaan. Joku voi olla eri mieltä, mutta mulle ei noista saa kumpaakaan myytyä edes puoleen hintaan.

4. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    N95, iPhone 5, V3, 7610, 8850...
    Itse olin kanssa ilnnolla joskus katselemassa v66:sta ja v60:stä ja kun pääsi niitä sitten kokeilemaan sellaisen vartin, niin tuli kyllä todettua, että ei ne ainakaan yksinkertaisia ja loogisia puhelimia ole..

5. tohtori

Tykkäykset:
    0
    Tuo on taas mihin on tottunut, mun mielestä V60 ja V66 valtit on juuri niiden muokattava päävalikko ja softkeyt.

6. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    Minkä itse huomasin erittäin huvittavaksi, niin puhelimessa (toisessa ainakin vai oliko niin ettei kummassakaan) ei ole herätyskelloa. V-sarjahan on ns.motukan lippulaivoja, joten luulisi, että niissä on edes herätyskello.

7. fkimmo

Tykkäykset:
    0
    Onhan siinä herätyskello, mutta se pitää vain laittaa kalenterista. :) Montun hyviä puolia...

8. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    Tarkoitat kalenteriherätystä?
    Eipä taida kalenteriherätykset mennä päälle jos puhelin on kiinni?

9. Karhu ('!') Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Eli v100? :D No pilkku, pilkku...

Mutta, jotai lisätietoo miks on nii vaikeet noi valikot?? eli mikä niistä tekee epäloogiset? Ku tekis mieli luurii.. Ja miks on tekstareiden kirjottaminen "tuskaa"?

10. Karhu ('!') Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ei kellää tietoo?

11. murto

murto Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Mitä nyt olen molempia käyttänyt niin Nokia vie voiton 100-0. Motorola vähintäänkin ihmeellinen käyttää. Itse harkitsin reilu vuosi sitten V66:sta, kerran vähän testimistä ja se oli siinä, taloon tuli reilusti parempi vaihtoehto (siinä vaiheessa) eli T68.
    Kuuluvuus ja muut ominaisuudet taitavat olla kanssa vähän sitä sun tätä.

12. Remonttireiska

Tykkäykset:
    0
    Työpaikan käyttööni antama puhelin on Nokia 6510...on sitten surullisen huono puhelin. Nyt kun käsi on kuitenkin aikuisen miehen eikä minkään teinipianistin niin eihän sen näppäimillä tee yhtään mitään. Boottaileekin perkule itsekseen.

Oma puhelimeni on v50. Olen omistanut pikku syrjähyppyjä (Ercit) lukuunottamatta useamman Motorolan (MicroTac, 8700 - oli muuten hyvä, SlimLite, v2288+ ja nyt tämä v50) ja olen kai sitten tottunut sen valikkosysteemiin niin ettei Nokian (p**ka)valikko aukea huonostikaan. Motorolan valikko on sentään muokattavissa ollut jo 8700:n ajoista lähtien.

Että tällainen vuodatus.

Jaa tämä viestiketju