1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

V600 akku

Keskustelu osiossa 'Motorola ja Lenovo', aloittaja lkurikka, 18/4/04.

1. lkurikka

Tykkäykset:
    0
    Puhelimen akku näyttää latauksen jälkeen 3:a tolppaa pari päivää, jonka jälkeen tippuu 2:een tolppaan. 2:lla tolpalla kun ottaa esim. yhden 20min puhelun tippuu puhelin suoraan Battery Low tilaan ja aloittaa sen pirunmoisen piipityksen.

Puhun kohtalaisen vähän kännykällä joten akun kesto ei ole todellakaan normaalia. Yllä oleva kuvio on erittäin epämiellyttävä koska et voi koskaan tietää milloin akku oikeasti loppuu. Varmistaaksesi akun keston on käytännön latausväli 2 päivää.
    Puhelin on ollut jo kuukauden käytössä joten akun uutuuden "jäykyyttä" tämä ei enään ole.

Onko muilla ollut akun keston kanssa ongelmia?

2. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Lumia 1520, 930, 640ds, 435, SGS5mini
  3. lkurikka

Tykkäykset:
    0
  4. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Lumia 1520, 930, 640ds, 435, SGS5mini
    Kyllä puhelimen viat mahtuvat näihin kategorioihin (myös viallinen akku on puhelimeen liittyvä vika).

5. wiwwe

Tykkäykset:
    0
    Itse lataan 2-3x/2vko.

6. blade Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Motorola Milestone
    Kyllä akku kestää omassa käytössä sen 6-7 päivää, kun en käytä bluetoothia ja muut räpläilyt on miniminä.
    "Tehokäytössä" mulla akku kestää noin 4-4½ päivää.(Sisältää bluetoothin käyttöä, rävellystä, pelailua, kameraa, soittoäänten kuuntelua ym ym)

7. Karva

Tykkäykset:
    0
    mulla 3 päivää... surkea esitys mun mielestä...
    tuo vanha 3510i kesti jumalauta viikon akku. Aikamoinen totutteleminen kun jumalauta kokoajan saa olla lataamassa puhelinta...

todellakin rasittavaa ku akku loppuu esim kesken päivän ku laturi on himassa

8. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Mulla kesti tuossa alle 20h.

9. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    789
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    ei oikeen voi verrata 3510i:tä ja uudempaa värinäytöllistä puhelinta joka kaiken lisäksi on simpukka jossa on muutenki pienemmät akut

10. Reefer

Tykkäykset:
    0
    Kyllähän tuon akun saa pikasesti tyhjäksi jos räpläilee, ja varsinki kun leikkii bluetoothilla, se meinaan syö akkua erittäin nopeasti, mutta normi käytössä akku kestää noin viikon.

Ennen vappua latasin tyhjääoli puhelimesta virta sammunut) akkua 2 tuntia, ja virtaa riitti humalan aiheuttamista puheluista huolimatta ensiviikon torstaihin, eli 6 päivää.

11. Karva

Tykkäykset:
    0
    Eipä fyysisesti noiden kahden puhelimen akun koko eroa paljoa paskaakaan... ja kuitenkin en tuota puhelimen akkua ole ihmeemmin bt:lla kuluttanut ja kuviakaan ei ole tulu näpättyä kuin muutama.

Jokatapauksessa minun mielestä v600 akku saisi olla kestävämpi kertalatauksella. kuitenkin tämä puhelin on mulla jo jonkin aikaa ollut niin en enää pistä akun kestoa ns. alkukankeuden piikkiin.

Jaa tämä viestiketju