1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

V500/V600, Bluetooth ja kannettava

Keskustelu osiossa 'Motorola ja Lenovo', aloittaja danilo, 9/6/04.

1. danilo

Tykkäykset:
    0
    Tyhmä kysymys....toivottavasti joku jaksaa vastata tähän, vaikka uskoisin että täman tyyppistä on kysytty monta kertaa.

Omistan Dell Latitude D505, jossa on sisäänrakennettu BT.
    sen lisäksi minulla on dna liittymä, jossa mukana GPRS mahdollisuus.

Olen harkitsemassa joko V500 tai V600 ostoa. Kysymys kuluu, tarvitsenko mitään muuta (softa, photetoolsia tai muuta), jotta saisin käyttää kännykkää modemina ja päästä lukemaan sähköpostini langattomasti sen avulla?

Sen lisäksi, onko minkäläisiä kokemuksia ko. puhelinten toimivuudesta juuri ym. tarkoituksessa.

Tuhannet kiitokset avusta.

2. doze

Tykkäykset:
    0
    Ei tietääkseni tarvitse moiseen operaatioon lisäohjelmia.. Minulla ei ole tosin henkilökohtaisia kokemuksia kännykän käytöstä modeemina bt:n yli, mutta teoriassa ei pitäisi olla ongelmia, kunhan saat ensin kannettavasi ja kännykän keskustelemaan keskenään ok. Tässä voi olla aluksi hieman ongelmia ja ihmetyksiä riippuen kannettavasi bt-piiristä, mutta voi myös mennä heittämällä oikein. Ainakin oma BT-adapterin ajurit sisälsi suoraan toiminnot käyttää kännykkää modeemina eikä erityisiä ohjelmia väliin tarvitse.

Jaa tämä viestiketju