1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

V500 ja tekstiviestiäänet

Keskustelu osiossa 'Motorola ja Lenovo', aloittaja ahma, 9/6/04.

1. ahma

Tykkäykset:
    0
    V500 on muuten osoittautunut nohevaksi luuriksi, mutta ehottomasti ärsyttävin ominaisuus on personoitujen soittoäänien soiminen myös teksiviestien kohdalla. Tähän on kaiketi joku jippo V600-mallin kohdalla, mutta onko joku saanut ohitettua tätä ominaisuutta V500-luurissa?

2. doze

Tykkäykset:
    0
  3. perkins

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Elisa
    Toimiii ne (ainakin mulla), mutta sitten taitaa olla kaikille sama soittoääni ja sama tekstiviestiääni. Siis ne ei siis ole samat vaan ne voi valita siitä valikosta, mutta luokkasoittoäänet ei toimi...

4. doze

Tykkäykset:
    0
    öh, en ymmärtänyt tosta kyllä mitään? :D mutta testailin noita (taas kerran) itse ja tässä tulokset:

1. Soittoääni tyylistä (profiilista), Soittoäänet: Pois
    Henkilö luokkaan ja luokalle soittoääni

Tulos: Kun henkilö soitti, soi soittoääni tyylin (profiilin) soittoääni, eikä luokan. Tekstiviestiääni myös profiiilin mukaan.

2. Soittoääni tyylistä, Soittoäänet: Pois
    Henkilölle puhelinluettelossa oma soittoääni

Tulos: Kun henkilö soitti, soi soittoääni tyylin (profiilin) soittoääni, eikä luokan. Tekstiviestiääni myös profiiilin mukaan.

3. Soittoääni tyylistä, Soittoäänet: Päällä
    Henkilölle puhelinluettelossa oma soittoääni

Tulos: Kun henkilö soitti, soi henkilön oma soittoääni ja sama myös tekstiviesteissä

4. Soittoääni tyylistä (profiilista), Soittoäänet: Päällä
    Henkilö luokkaan ja luokalle soittoääni

Tulos: Kun henkilö soitti, soi luokan oma soittoääni ja sama myös tekstiviesteissä

Eli v500:ssa on MAHDOTONTA saada henkilöille personoituja soittoääniä niin ettei myös tekstiviestiäänenä soisi sama ääni. v600:sen softalla tämä ilmeisesti onnistuu, mutta ainakin minun v500:lla ei.

5. Jeppe !

Tykkäykset:
    0
    heh, ihan hyvä. motorolan softakehitteliät taas ollu fiksuja .. :)
    vähän käy sääliksi teitä, jotka moton olette hankkineet.

6. Twinspark

Tykkäykset:
    0
    Ja tuohan on erittäin tärkeä syy jättää ostamatta muuten hyvä puhelin. Itse en edes käytä omia soittoääniä eri henkilöiden soittaessa, joten ei hirveämmin ole haitannut.

7. Jeppe !

Tykkäykset:
    0
    kyllä minua ainakin v****as armottomasti jos viestin tullessa rupeis soimaan sama soittoääni mitä puhelun tullessa .. ei ei. mutta tämä on vain minun mielipide, minä en ole motoa ostamassa ja tuskin koskaan ostankaan ..

8. doze

Tykkäykset:
    0
    Joo, kyllä mäkin mieluusti haluaisin soittajille personoidut soittoäänet, ja mahdollisesti myös viestiäänet.. muttakun ei niin ei.. toivottavasti tuo asia kuitenkin "korjaantuu" joskus päivityksessä. V600:ssa kuitenkin kun saa kikkailtua soittajille omat äänet niin että viestiääni pysyy erinä..

9. blade Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Motorola Milestone
    Kyseessä on lienee jokin bugi, koska myös jotkut jolla on V600:nen valittavat samasta asiasta!
    Mulla toimii tuo sillain, että henkilölle ei personoida omaa soittoääntä, vaan laitan luokkiin soittoäänet, niin silloin tulee viestiääni omana ja soittoääni omana äänenä.
    Asiasta on keskusteltu aiemminkin paljon "Vxxx käyttökokemukset ketjussa"!
    Fiksuja tai ei, mutta sattuuhan niitä bugeja/kämmejä kaikille.
    Eikä tuo ole mikään syy sääliä niitä, jotka ovat ostaneet Motorolan puhelimen.
    Ennemmin säälisin niitä ihmisiä, jotka ovat ostaneet "erään" toisen valmistajan luureja.

10. Jeppe !

Tykkäykset:
    0
    ei saa suuttua. :) Minä ainakin säälin ihmisiä jotka ovat motorola v500 : sen hankkineet .. motorola e365 on ainut moto, jota tykkäsin käyttää ...

11. perkins

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Elisa
    ... =) noh, on siinä ainakin näppäimet nätisti näytön alla eikä sen sivuilla... Vois melkein sanoa, että sääliksi käy niitä jotka ovat Siemens SX1:sen ostanut... =))

12. Jeppe !

Tykkäykset:
    0
    entäs jos SX1 :sen näppäin järjestys ei ole esteenä .. :D:D Saa ainakin vaihdettua viestiääntä .. jee.. moto ei ole vielä tämmöistä ominaisuutta keksinyt, jokohan motorola V500i malliin tulis ? :):):)

13. Twinspark

Tykkäykset:
    0
    Kaikissa niissä on hyvät ja huonot puolensa, yksi sopii yhdelle, toinen toiselle...

14. perkins

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Elisa
    hmmm... entäs jos viesti-/soittoäänet eivät ole esteenä.... =))

15. Twinspark

Tykkäykset:
    0
    Kuten sanoin aiemmin, minua nuo eivät haittaa, koska käytän kaikille soittajille samaa soittoääntä (ja tekstiviestiääntä), olen aina käyttänyt.

Edit: ja käyttäisin silti vaikka olisikin mahdollisuus asettaa kaikille oma soittoääni.

Jaa tämä viestiketju