1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

V300 gprs ja mms?

Keskustelu osiossa 'Motorola ja Lenovo', aloittaja juhani7, 17/5/04.

1. juhani7

Tykkäykset:
    0
    Eli kuinka saan toimimaan gprs:än, jonka käsittääkseni tarvitsee mm. polyfonisten soittoäänien tilaamiseen? .. ei, en omista datakaapelia..

WAP toimii myös varmaan, jos saan jotkut gprs-asetukset koneeseen?

myöskin olisin kiinnostunut saamaan toimimaan MMS:ät.

... ja olen soittanut elisan tekniseen tukeen about 14,7 kertaa ja saanutkin sieltä ko. asetukset, mutta en silti vain saa esim. soittoääniä tilattua. Täten ajattelin kysyäkin täältä foorumilta.

Kiitosta vain.

2. tomi74

Tykkäykset:
    0
    Oletko TILANNUT käyttöösi MMS:n? onko liittymässäsi varmasti gprs kytketty?

Ja TÄÄLTÄ saat samat infot mitä radiolinja sivuilla annetaan, mutta oikeisiin kohtii laitettuna =) tai jtn

3. Maijuliini

Maijuliini

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 920
    onnellinen V300:sen omistaja

No mulla on rinnakkaispuhelimena Nokia 3650 ja tilasin siihen aikoinaan noi GPRS ja MMS asetukset. Nyt sitten perjantaina kun sain Motskuni niin iskin siihen SIMin vaan sisään ja tilasin soittoääniä, pelejä ja kuvia ilman mitään tilaamisia. Kaikki toimii loistavasti. Eli olisiko puhelimessa jotain jo valmiina. Liittymääsi toki tarvitsee operaattorin tekemät määritykset joko tekstiviestitilauksena tai soittamalla asiakaspalveluun.

4. tomi74

Tykkäykset:
    0
    Tässä itsekin tarkistin niin oli sonerat,rl,dna:t yms valmiina että helppoa on

5. juhani7

Tykkäykset:
    0
    joo

workkiii lopulta tänks... =) eip nuo vakiot asetukset kyl SUOMIsoftassa tässä tapauksessa rokannu.

6. Maijuliini

Maijuliini

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 920
    Re: joo

Kyllä mulla ainakin suomisoftan kanssa wörkki heti, oliko sulla "maanantai"asetukset... Pääasiahan on, että nyt toimii.

Jaa tämä viestiketju