1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

V200 vai E700?

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja RiotGun, 20/6/04.

1. RiotGun

Tykkäykset:
    0
    Kumpi kannattaa ostaa?
    +/- puolet jos saisi.

2. Jeppe !

Tykkäykset:
    0
    no, sanotaanko näin, E700 pieksää V200 : sen joka asiassa. Siitä lähe päättelemään kumpi kannattaa ostaa .

3. Syo

Tykkäykset:
    0
    Kannattaa käytää jotain vertailujuttua mitä nyt netistä löytää ja jonne linkkejäkin on jaeltu.
    Miettiä että mitä ominaisuuksia siihen omaan puhelimeensa tarvitsee oikein..

Itse ostin V200sen siksi, että se on aivan kelpo puhelin.
    Näyttö on mahtava, soittoäänet kuuluvat hyvin, toimivuus oman puhelimeni kohdalla hyvä.
    Itse tosin odottelen vielä jonkinlaista "täydellistä pakettia" jota ei vielä löydy kaupanhyllyiltä joten ostin sitten tuon V200n ns.välipuhelimeksi

4. nilikki

nilikki

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iPhone 6 Plus
    Mä vaihoin V200:n E700:n ja ainoa asia, mitä kaipaan V200:sta on omat soittoäänet ryhmille. E700:s ei saa ryhmille asetettua muitaku puhelimen omia soittoääniä, mikä on mun mielestä iso miinus. Muilta ominaisuuksiltaan E700 on sit paljon parempi.

5. Alpha- Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    176
    Puhelinmalli:
    Halko
    Itse ostin v200 käytettynä ja 250e halvempi hinta, kuin e700:sta uutena, houkutteli kyllä kummasti. E700:ssa on tietysti parempi kamera ja muutkin ominaisuudet, mutta omista vaatimuksistahan tuo on hyvin pitkälti kiinni.

Jaa tämä viestiketju