1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

V200 ja EasyGPRS probleema

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja GSus, 3/10/03.

1. GSus

Tykkäykset:
    0
    Elikkäs: Ostin pari viikkoa sitten kaverilta V200:n pois ja oon nyt koittanu saada tota EasyGPRS:ää pelittämään, mut ei vaan millään tahdo ottaa yhteyttä puhelimeen. Onko jollain jotain vastaavan tyyppisiä juttuja historiassa? Pitääkö käyttää jotain poppakonsteja? Oma kone on aika vanha - 200 MMX vuodelta yks ja kax. Samin letku liitetty com 2:een, mut myös standardimodeemi käyttää com 2:sta, mut onks sillä joku merkitys jos perusmodu ei oo kuitenkaan sillä hetkellä käytössä kun yritän saada EasyGPRS:ää toimimaan.
    Kiitoksia jo etukäteen!

2. Bizarre

Bizarre

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Moto X (2014)
    Et oo ainoo jolla on tos ongelmii. Näyttää vaan Offline - tilaa, enkä saa mitenkään pelittämään.

Versio on 2.1.5

3. nilikki

nilikki

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iPhone 6 Plus
    Hmm...koittakaas tälleen. (mulla ainaki toimi)
    Pistäkää kaapeli puhelimeen kiinni. Avatkaa LÄPPÄ, sit laittakaa ohjelma päälle. Näin pitäis lähtee lukeen puhelimen muistii--->toimiin?

Jos toi ei toimi,niin...en tiä :)?

4. jeesh Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Onko kaapeli kunnolla puhelimessa kiinni? Minulla on joskus ollut mukamas kiinni mutta joku pinni ei oo ollut paikoillaan. Aseta piuha varovasti puhelimeen ja pitäis kuulua kun pinnit klikkaa ja puhelimesta lähtee semmonen piip ääni, sama ääni kun laittaa laturiin.

5. Aero

Tykkäykset:
    0
    Samoja ongelmia oli minulla myös S300 ja V200. Katso Biosista että portit ovat auki. EGPRS on sinänsä huono ohjelma, koska minulla ainakin ohjelma tunnisti puhelimen keskimäärin joka kolmannella yrityskerralla. Rämpytä sitä connectia vain koko ajan, kyllä se siitä. Ja läppä auki.

6. bull Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Mulla auttoi joskus ku meni "Settings" ja painoi ok, sit vaan uutta yritystä. Siis siten et kaapeli oli puhelimessa kiinni.

7. Bizarre

Bizarre

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Moto X (2014)
    Tein kaiken nyt oikeassa järjestyksessä ja laitoin kaapelin huolella kiinni, mutta ei nyt lähde toimimaan... menee hermot! Kumma ku ei toimi. Välillä tulee alas lukemaan että Nothing, mut se ei taida olla edistystä.

8. Hevimies

Tykkäykset:
    0
    Mulla toimii ainakin moiitteettomasti niin että käynnistän ensin ohjelman ja vasta sen jälkeen laitan puhelimen kiinni.

9. ruzina

Tykkäykset:
    0
    mitä nopeutta yrität käyttää? Ainakaan sillä suurimmalla se ei pelitä.

10. Hevimies

Tykkäykset:
    0
    No ei varmasti toimikaan ja tuskin toimii kunnolla hitaimmallakaan. Laitapas 115200 niin johan alkaa rokkaamaan. Ja ensin ohjelma käyntiin ja sitten vasta piuha luuriin (voit kytkeä luurin jo silloin kun se sininen aloitusruutu näkyy).

11. zeel

Tykkäykset:
    0
    EasyGRPS 2.1.6 versio

www.codeal.com sivuilta (products, terminals, samsung...) löytyy uusin EasyGPRS versio 2.1.6 joka soveltuu seuraaville malleille SGH-P400/V200/S300M/S300/S100/C100

12. Bizarre

Bizarre

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Moto X (2014)
    Re: EasyGRPS 2.1.6 versio

testataanpas...

13. Tixo

Tykkäykset:
    0
    Jostain syystä käyttöohjeessa mainitaan, että pitäisi olla virrat pois ennenkuin kytkee johdon. Onko mitään merkitystä tuolla ohjeella?
    Siinä muistaakseni varoitettiin jostain rikkimenosta tai vastaavasta.
    Voiko siis vain pistää piuhan kiinni virrat päällä, eikä mikään mene rikki?

Jaa tämä viestiketju