1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

V: Useampi huippupuhelin Nokia N900:n ***KATSO***

Keskustelu osiossa 'Ostetaan puhelimia', aloittaja HIGHEND, 4/1/10.

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.
  1. HIGHEND

HIGHEND Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    39
    Puhelinmalli:
    S5
    Ensi viikon aikana minulle on tulossa seuraavat huippupuhelimet, jotka voin vaihtaa Nokia N900:n!

-HTC TP1, 2,5kk vanha, vermeet. Uutta vastaava. Takuu ainakin Ruotsissa, suomi: ?
    -Nokia 6110 Navigator, erinomaisessa kunnossa, slide jämäkkä, datakaapeli
    -Motorola MOTORAZR2 V9 DEEPBLACK, erinomaisessa kunnossa, takuusta ei tietoa

Eli nuo kaikki puhelimet vaihtuvat N900:n. puhelimien arvo yhteensä suurempi kuin pelkän N900:n uutena! Lisätietoja yksityisviestillä. Puhelimet myynnissä myös erikseen, jos N900:n tarjoajia ei ole.

Teen näistä myynti-ilmoitukset sitten kun ne minulle laatikkoon tipahtavat. Motorolan mukana kaikki vermeet, muttei laturia. Lataus onnistuu MicroUSB.

Nokian mukana vain akku ja datakaapeli, kaikilla luulisi olevan latureita Noksuun. Maltillisesta lisähinnasta mukaan paksupäinen orkkislaturi ja adapteri, jolla sen saa pienipäiseksi.

HTC TP1 ja 6110 Navigator saattavat vaihtua uudenveroiseen, valkoiseen N97:n, jos on käynyt jo takuuhuollossa tyyppivikojen fiksauksessa.

2. Qwertyi

Qwertyi Vuoden foorumilainen 2010, VIP vuodesta 2016

Tykkäykset:
    4726
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5
    Jospa kuitenkin kauppaat huippukuntoisena laitteita jotka itse omistat. "Minulle tulee huippukuntoisia luureja" ei ole mikään fakta että laitteet ovat ilmoittamassasi kunnossa.

Tee vaihtokauppoja laitteiden kanssa jotka omistat. Älä elä tulevaisuudessa.

Alkanee sinun puhelintorin kirjoitusoikeutesi olemaan aika vaakalaudalla.

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.

Jaa tämä viestiketju