1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

V/M: POISTETTU SONY XPERIA Z1 +TELAKKA Vaiihto katso ilmoitus HKI 500 €

Keskustelu osiossa 'Myydään puhelimia', aloittaja rockers, 27/10/13.

1. rockers

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    HTC ONE
    Kaupan kohde?
    V/M: SONY XPERIA Z1 +TELAKKA Vaiihto katso ilmoitus HKI ​
    Takuu?
    on ​
    Kuitti?
    kyllä ​
    SIM-lukittu?
    ei ​
    Kytky?
    ei ​
    Kunto?
    Uudenveroinen ​
    Vaihto?
    kyllä katso ilmoitus ​
    Tuotteen tarkka kuvaus?
    HUOM POISTETTU tuli ilmoitus vahdeilta että ilmoitus on väärin,ja rikkoo sääntöjä. Olisi 17.9.2013 hankittu SONY XPERIA Z1 ja LATAUSTELAKKA myynissä. Alkuperäiset laatikot ja kuulokkeita ei edes ole käytetty. Tuoteeseen on kuitit. Tuote ei soveltunut minulle, en tykkää sonyn käyttiksestä, jotenka tästä virheetön yksilö seuraavalle.

Tuote ostettu Englantilaisesta nettikaupasta kuitit on takuuta varten . Olen toinen omistaja ja tuote on kalvotettu heti uudesta lähtien ja on naarmuton. On täysi Suomi (versio)valikot ei tarvitse mitään kikkailuja. Eli täysin Eurooppa kielinen versio.

Kaupanpäälle tulee uusi copterin kalvo arvo 17 euroa.

Puhelimessa on Britti usb laturi, jotenka joudut hankkimaan usb laturin pään. itse latasin tietokoneella suoraan, enkä tarvinnut laturia. Laturin saa esim teknikmagasinet / verkkokauppa.com tai vastaava liike .

Myynti hintaa en pudota enää alemmaksi.

Vaihto f to f systeemillä meillä Hertsikas HKI.

päittäin samsung galaxy note 3
    Päittäin iPad 4 Retina-näytöllä 32 GB(64gb) Wi-Fi + Cellular
    lumia 625+ rahaa 350

Aina saa ehdotella vaihto kuvioita

olisi esim tarvetta tietsikan peli emolle ja kivelle . Esim Sabertooth Z87, LGA1150, Intel Z87 + Intel Haswell i7-4771, LGA1150 alhaisempia komponettejä turha tarjota olen päivittämässä ylöspäin

MSI GeForce GTX 780 TriFrozr Lightning 3072 MB tai vastaava GTX hiljaisella tuuletuksella

Hintapyyntö?
    500 ​
    Sijainti?
    Helsinki ​
    Toimitustavat?
    NOUTO ​
    Myyjän nimi?
    rocker ​
    Myyjän sähköposti?
    - ​
    Myyjän puhelinnumero?
    - ​

Liitetyt tiedostot:

2. Kimssi

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    LG G3 Gold
    Luin kyllä, ettet tiputa hintaa, mutta tarjoan silti 460 euroa ja nouto vaikka jo tänään.

Jaa tämä viestiketju