1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

V: Iphone 4 32GB musta --> SGS2

Keskustelu osiossa 'Myydään puhelimia', aloittaja roiccae, 18/2/12.

1. roiccae

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Iphone 4 32g 4.3.3 JB
    Kaupan kohde?
    V: Iphone 4 32GB musta --> SGS2 ​
    Takuu?
    Sarjanumerolla tarkistettuna kyllä ​
    Kuitti?
    Ei ​
    Kytky?
    Kyllä, sonera (en ole varma onko kytkyä enää jäljellä koska olen käyttänyt unlockattuna koko ajan.) Joko se on loppunut juuri vähän aika sitten tai sitten sitä on vielä vajaa vuosi jäljellä. ​
    Kunto?
    Naarmuton ​
    Vaihto?
    Samsung galaxy s2 tai parempi, mutta ilman välirahaa ​
    Tuotteen tarkka kuvaus?
    musta Iphone 4 32gb, naarmuton, alkuperäinen paketti sisältöineen kuuluu myös kauppaan, mutta soneralle lukittu. En ole aivan varma että onko sim-lukitus vielä voimassa, koska ostin puhelimen uutena toiselta henkilöltä. Jos lukitus oli vuoden, lukko on jo auki, mutta jos kaksi vuotta, lukitus purkautuu loppuvuodesta. Takuuta näyttäisi olevan vielä sarjanumeron perusteella toukokuun loppuun. Puhelin on tällä hetkellä unlockattu ja toimii kaikilla operaattoreilla. Mukaan kauppaan voin vielä heittää suojakalvoja, jonkinlaisia suojakuoria, autotelineen ja muuta pientä sälää. Kuvia voin laittaa, mutta tosiaan naarmuton, tai ainakin niin pieniä naarmuja että kameralla ei kuvaa niistä saa.

roima_llclan ÄT hotmail.com ​
    Hintapyyntö?
    na ​
    Sijainti?
    Jyväskylä / Lahti ​
    Toimitustavat?
    F2F vaihto mielestäni ainoa järkevä ​
    Myyjän nimi?
    Jyri K ​
    Myyjän sähköposti?Myyjän puhelinnumero?
    0445611003 ​

2. roiccae

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Iphone 4 32g 4.3.3 JB
    Nostoa, postituskin onnistuu sillä ehdolla että minulle lähetetään ensin. Esim huuto.netissä olen tunnistautunut ja siellä voidaan virallistaa kauppaa lailliseksi ja sitovaksi jos ei muuta vaihtoehtoa.

Jaa tämä viestiketju