1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

V-200 vai 7250

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja heidib, 19/5/03.

1. heidib

Tykkäykset:
    0
    En osaa millään päättää ostanko sen V-200 vai nokia 7250. Tiedän että samsungin näyttö ja ääni parempi, mutta 7250ssa on se radio! Niin eihän siinä V-200 oo mitään musanlatausmahdollisuutta??

2. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Lumia 1520, 930, 640ds, 435, SGS5mini
    Molemmat on kyllä kiinnostavia malleja. Ottaisin itse kuitenkin ehkä Nokian.

On, tästä ketjusta löytyy:
    Samsung SGH-V200 käyttökokemukset (5 uutta kuvaa 27.4)

3. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    Noista ottaisin SGH-V200:n. Mutta 7250i on tulossa...viikolla 25.

4. Ewert Oktan

Ewert Oktan Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    113
    Nokia 7250:n käyttökokemukset

Näistä kahdesta edellisestä linkistä voi lukea foorumilaisten käyttökokemuksia kysymistäsi puhelimista. Tekstiä on paljon, mutta näin puhelimiin voi tutustua jo ennen ostoa.
    Nokia 7250 -mallin kameralla otettuja kuvia löytyy täältä, Samsungilla otettuja kuvia löytyy personal jesuksen antamasta linkistä.

Nokia 7250 -mallista tulee kuitenkin uusi versio lähiaikoina, ennakkospekulointia on käyty täällä.

Itse valitsisin Nokian, vaikka valinta olisikin vaikea, sillä molemmat ovat hyviä puhelimia.

5. bull Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Riippuu tietysti mitä haluat puhelimelta! Nokiassa on java mitä Samsungissa ei, kamera on suht samantasoinen, Samsungin näyttö pesee 7250:n 100-0, pitääkö simpukka-mallista...

Suosittelen että lukaiset nuo annetut linkit niin saat paljon lisätietoa.

6. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    786
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    kyllä ehdottomasti samsung...parempi näyttö paremmat äänett simpukka malli vähemmän bugeja...eikä oo nokia.

ja jsut jossain oli ku 4€ 3xpringles purkki niin sai kaupan päälle sellasen pikku radion jokao nmuuten samaa tasoa kuin oli 7210:ssä eli se käy ton radion tilalle ja kaikki loput onkin sit sampassa parempaa paitsi toi java mut kyl ilman sitäkin tulis toimeen

7. Zyklon

Zyklon Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Itsellä oli Samsung SGH-T100 ja sen käyttäminen oli ainakin aivan perseestä,kyseinen puhelin on tällä hetkellä kaverillani joka on myös sanonut samaa.Monissa merkeissä on ominaisuuksia pilviin saakka mutta on unohdettu että sitä puhelinta pitäisi jonkun myös jaksaa käyttää.

8. Omenanraato

Tykkäykset:
    786
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    mä olen aivan toista mieletä...ostin äidille äitien päivä lahjaksi tollasen t100:n ja minusta käyttäminen voittaa nokian vastaavan 100-0 ja sitä on helppo käyttää jne...mutsi on samaa sanonut ja pitänyt erittäin paljon ko. puhelimesta

edit: itse ainakin vaihdan tän noksun heti vaan pois ku on mahollista (toisin sanoen heti kun sgh-d700 ilmestyy)

9. jeesh Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Itse ottaisin sampan (venttailee p410:ä), unohda noksusta se ratio sillä sampan ominaisuudet tasottaa tilanteen, eli tykkäätkö simpukoista vai "kapuloista" ota kumpi näyttää mielestäs kivemmalta, sampassa ei ainakaan ole bugeja, toisaalta voihan siinä käydä niinkin että noksussakaan ei ole...

10. wiwwe

Tykkäykset:
    0
    Jos yhtään välittää laadusta ja näytöstä, niin Samsung.

11. Omenanraato

Tykkäykset:
    786
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    jep. oikeastaan vois sanoa että joko radio tai laatu :) ja siksi ite tekisin silleen että laatu+joku halpa pikku radio joka ajaa saman asian

12. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    jihuu

Sanoisin että kannattaa ottaa v200.

13. Jombe Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    3210
    Re: jihuu

Perusteluja?
    Vaikea valinta. Itse odottaisin 7250i:n tuloa ja ostaisin sen...
    E. Poistettu Caps Lock ja lisätty oma valinta...

14. niskalaukaus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Re: jihuu

Koomista, missäs sinun perustelusi 7250i:n ostoa varten ovat?

15. Diesel

Tykkäykset:
    0
    Laadusta? Kauanko Samsung on valmistanut matkapuhelimia vs. Nokia? En väitä, että tuotteen hyvä laatu on suoraan verrannollinen siihen kuinka kauan merkkiä on valmistettu, mutta itselläni on ainakin Nokiasta PALJON laadukkaampi kuva kuin samsuista.
    Millä perusteella 7250 ei ole laadukas puhelin?

...ei näyttö kaikkea ratkaise.

16. wiwwe

Tykkäykset:
    0
    Huoltoprosentti, omat, sekä kaverien kokemukset.

En ole väittänytkään että näyttö ratkaisisi valinnan, mutta jos yhtään välittää näytön laadusta, on syytä kiertää Nokia, ainakin tässä tapauksessa. Kaikissa tähän asti koittamissani nokioissa on näytön kuva värissyt. (3510i, 6610, 6100, 7210, 7250, 5100, 6800)

E: mallivirhe ;<

17. Diesel

Tykkäykset:
    0

18. Omenanraato

Tykkäykset:
    786
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    no otetaan tähän "laatuun" esim. nokian bugit. sitten lasken myös laatuun juuri ton näytön ja sitten esim sen että sampoissa on erillinen kajari ja muutenkin puhelin on valmistettu laadukkaammin rautapuolella. nokia yrittää tehdä mahdollisimman hyvän puhelimen ja samsung yrittää tehdä hyvän puhelimen laadukkailla tuotteilla (tää on mun mielipide ja mun mielipide on myös se että tän jälkeen kun värinäytölliset puhelimet tuli niin nokian "laatu" on varissut alas puusta ja nopeasti)

19. wiwwe

Tykkäykset:
    0
    Empä muista, mutta nokialla huomattavasti suurempi kuin muilla.

Miten se on yleistämistä? Itse kysyit miksi. Anteeksi että vastasin kysymykseesi. Yleistämistä on se, että sanon "kaikki nokiat on paskoja". En ota kantaa siihen, että pitäisikö esimerkkilause paikkaansa, mutta enivei.

20. Jombe Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    3210
    Mikä on 5210i!? Onko se taas joku amerikan malli!?

Jaa tämä viestiketju