1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Värinäsoittoäänet

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja kerrunch, 16/11/05.

1. kerrunch

Tykkäykset:
    0
    Olen koittanut tehdä erilaisia hakuja, mutta en löytänyt vartin selaamisella kysymyksiini suoranaista vastauksia. Ehkä olen haussa surkea...

1 Onko Samsungin sivuston lisäksi jotain saittia, jossa olisi Samsungiin sopivia soittoääniä, joihin sisältyy värinä? Kaikenlaisia soittoäänisaitteja olen käynyt läpi, mutta missään ei ole mainittu, onko soittoäänessä mukana värinä vai ei. Osaisiko joku tässä avittaa?

2 Jollain sivustolla oli valmiina Samsungiin soittoääniä mmf-formaatissa. Miten saan äänen siis puhelimeeni? Oma aatokseni oli, että teen vain oman nettisivun, johon linkitän kyseisen mmf-tiedoston. Otin sitten wap-yhteyden puhelimella sivulle ja klikkasin linkkiä. Puhelin antoi kuitenkin "sisäisen virheilmoituksen". Teinkö jotain väärin, oliko tiedosto virheellinen tai vika puhelimessa? Puhelimeni on X480. Datakaapelia ei ole, eikä tietoa ylipäätään Mac-yhteensopivuudesta.

2. lithium3r Vieras

3. Draiver Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Jamban soittoäänissä taitaa olla kaikissa värinä.

Kolme soittoääntä (2 aitoa + yksi poly) olen sieltä tilannut ja ainakin niissä on ollut värinä.

4. kerrunch

Tykkäykset:
    0
    Ah. Hieno juttu. Pitääkin käydä siellä tutustumassa tarjontaan :)

5. kerrunch

Tykkäykset:
    0
    Tilasin 3 soittoääntä Jambasta, ja ei näyttänyt olevan yhdessäkään ikävä kyllä tuota vibraa :(

Olisikohan muita vinkkejä?

6. lithium3r Vieras

7. kerrunch

Tykkäykset:
    0
    Pitänee koittaa tuota joskus itse. Näyttää olevan tuo Yamahan softa Macillekin. Ja noita mp3-convertereja näyttää olevan pilvin pimein.

Se olikin muuten Buumi, jostaa saa soittoäänet värinällä. Kaikissa näyttää olevan vibra mukana. Oivallista.

8. kerrunch

Tykkäykset:
    0
    Pitää ottaa vähän takaisin. Osassa soittoäänistä on värinä, osassa ei.

Jaa tämä viestiketju