1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

väärennetty Nokia

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja imomi, 2/4/06.

1. imomi

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Huawei P9 ja kaupanpäällinen watch
  2. Hedgehog

Hedgehog Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    38
    Puhelinmalli:
    S7 Edge, iPhone6
    xD "Just in case" sattuu unohtuu.

Tosta ei kyllä piraatti enään piraatimmaksi mene.

3. Heidi__

Tykkäykset:
    0
    Kuvat eivät muistuta ainakaan omaa 7360:aani (paitsi tuo Nokian sivuilta otettu iso kuva) ja Nokia-logon tilallakin lukee jotain MPEG4? Niin paljon eroja et eiköhän tuo ole väärennös..

4. k Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kyllä te ihmiset olette hassuja.
    Myyjähän ei ole väittänytkään että kyseessä olisi Nokian puhelinmalli!
    Ja sinäkin, ensin menet vihjaamaan kysymyspalstalla:
    Ja sen jälkeen täällä:
    Olisiko ehkä kannattanut kysyä kysymykset toisessa järjestyksessä, jos sitä ei oltukaan niin varmoja?

Kyseessä on kyllä kopio ja aika huono sellainen, mutta ei myyjä tuotetta aitona myynytkään eikä mielestäni ole edes moraalisesti väärässä myydessää halpaa kopiota.
    Ainoa paikka mihin voit mennä sormella osoittelemaan, on tuotteen kopioinut tehdas.

Huom. kyseinen huutokauppakohde ei ole minun. Jos olisi minun, ilmoittaisin aiheettomasta kommentista huuto.netin ylläpidolle alta aikayksikön.

5. poppah

poppah

Tykkäykset:
    0
    Nokian tuotemerkki ja design on tarkkaan varjeltuja ja suojattuja kohteita joihin investoida paljon rahaa.

Oletan, että on rikos valmistaa tai myydä tuollaisia tuotteita. En jaksa nyt selvittää tuota perinpohjin. Se, että siinä ei lue Nokia ei tee sitä sen laillisempaa.

Ja tuon lisäksi erittäin moraalitonta. Mielestäni siis kommentti on enemmän kuin asiallinen. Huudon porukka on varmaan aivan liekeissä kun jengi tuputtaa siellä jotain pilipali kopiokamaa...

6. k Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kommenttihän oli siinä mielessä typerä, että kommentoija ei itsekään varmaksi tiennyt oliko kysymyksessä väärennös.

Ensin vihjaillaan piratismin suuntaan, ja sen jälkeen kysellään täällä mitä muut on mieltä.

Olen kanssasi samaa mieltä siitä että Nokian design on tarkkaan valjeltu ja suojattu ja voitaisiin olettaa että väärennettyjen tuotteiden sekä valmistus että myynti on laitonta.

Emme kuitenkaan voi olettaa juuri tuon myyjän olevan niin hyvin perillä kirjavista matkapuhelinmarkkinoista, että on tietoisesti myymässä tuoteväärennöstä.
    Se että hän on kaivanut Nokian sivuilta Nokian 7360:n kuvan ja kertonut että hänen mielestään tuotteilla on sama ulkonäkö, ei tee hänestä kriminaalia.

7. imomi

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    ...

ettei vaan olisi K:lla "oma lehmä ojassa" kun noin puolustelee tuota paskan myyjää,

minä olen aivan varma että kyseessä on tuoteväärennös vaikka puhelimessa ei Nokia logoa olekkaan ja yhtä varma että myös tuotteen myyjä tietää sen , näyttää olevan samalla myyjällä muutakin yhtä aitoa myynnissä

lisäksi 140€ tästä kyseisestä väärennöksestä on sikahinta vrt.aito N7360 246€

8. k Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Re: ...

Kyllähän sinä nyt olet varma, kun olet täältä saanut rakentavia kommentteja. Mutta huuto.netin kysymyspalstalla kysyessäsi et ollutkaan niin varma niinkuin nyt väität.
    Olen samaa mieltä tästä sinun kanssasi, kyllä hän varmasti sen tietää. Osoittaisi jonkinlaista vastuuntunnottomuutta myyjältä olla tietämätön myymästään tavarasta.
    Myyjähän saa pyytää tavarastaan vaikka tuhat euroa, jos siltä tuntuu. Kyseessä on huutokauppa. Jos et tykkää hinnasta, osta muualta.
    Veikkaisin, että jos lähtöhintana olisi 0eur tai vaikka 40eur, olisit itse kilpaa huutamassa.

Huutonetin säännöthän sanoo:
    Eli jos haluat olla tunnollinen kansalainen ja varoittaa muita käyttäjiä mahdollisesta tuoteväärennöksestä, kannattaa ottaa yhteyttä suoraan huuto.netin ylläpitoon. He kyllä sulkevat kohteet ja tarvittaessa myyjän tunnuksen, jos tuoteväärennöksen tunnusmerkit täyttyvät.

9. imomi

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    ...

jep :)

10. k Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0

Jaa tämä viestiketju