1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

UV-huolto?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Janiquelle, 3/1/03.

1. Janiquelle

Tykkäykset:
    0
    Kävi hieman köpelösti mun N6510 kännylle. Se tippui duunissa vessan pönttöön ja kastui tietysti. Nopeasti sen sieltä ongin ylös ja osat erilleen, pikainen puhdistus ja hiustenkuivaajalla nopea kuivatus. Mikään ei aluksi toiminut, joten osat erilleen uudestaan ja sai olla rauhassa pari päivää.

Menin samaan liikkeeseen josta sen olin ostanut ja kysyin onko mitään tehtävissä tälle fonille, olin kuullut uv-huollosta.. mutta kerrottiin ettei auta. Osta uusi puhelin.
    Ostin tietty samanlaisen puhelimen, sitten illasta kokeilin huvikseni tätä pöntössä käynyttä puhelinta ja sehän on toiminut kuin enkelin ajatus siitä lähtien!
    En silloin ymmärtänyt kysyä mikä se UV-huolto on ja onko se yksinomaan kosteusvaurioihin tarkoittu huolto toimenpide.. vai mikä???

2. Hiisty

Hiisty Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 9500 Saunalahti
    Jaa tarkoittisko toi UV ultraääni pesuria (eli siis UÄ:tä) sellasella mä ainakin olen muutaman kastuneen kännykän fiksannu.

Ja siis ultraääni pesuri on sellanen "amme" jossa on DI-vettä ja osat pistetään veteen ja kytketään ultraääni päälle niin johan tulee puhdasta.

3. Janiquelle

Tykkäykset:
    0
    Tattis oikaisusta ja vastauksesta. Mitähän se mahtaa maksaa jos tulee vielä tarvetta sen kännyn kanssa?

4. Hiisty

Hiisty Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 9500 Saunalahti
  5. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Se on tosissaan ultaraäänipesu. Me ollaan ainakin veloitettu asiakkaalta pelkästä pesusta 17€ ja se sisältää ton ultraäänipesun lisäksi myös pesuaineiden puhdistamisen sen jälkeen ja testauksen. Jos jotain muuta on rikki niin ne tulee tietenkin lisäksi.

6. Jussi

Jussi Vuoden Foorumilainen 2004

Tykkäykset:
    15
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    Kaikenlaisille takuillehan voi sitten tässä yhteydessä heittää hyvästit.

7. Janiquelle

Tykkäykset:
    0
    Hiisty:
    Kiitos vaivannäöstä ja linkistä. Sieltä nyt selvisi tarkemmin miten uä toimii.

Hinnat kuitenkin vaihtelee 17 e:sta yli 100:n e:eek:on. Joten mikä siinä maksaa silloin noin paljon?

8. Hiisty

Hiisty Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 9500 Saunalahti
    Kännykän "erikois" korjauksesta voi pyytää melkeen mitä vaan, (kunhan ei ylitä uuden kännykän hintaa) Ja toisaalta kyllähän siin työtuntejakin tulee jos ultraäänipesun lisäksi putsataan "manuaalisesti" piirilevyt yms. Sitten vielä kasataan ja testataan.

Jaa tämä viestiketju