1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Uutta rautaa

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja N0ssu, 27/2/07.

1. N0ssu

Tykkäykset:
    0
    Kolme vuotta vanha Nokia 6600 alkaa olla jo aikansa elänyt. Virheilmoituksia pomppii silloin tällöin ja kaikki näppäimetkään eivät enää skulaa.

Oon jo hetken aikaa tarkkaillu puhelinkauppoja sopivan luurin toivossa. Series 60 -käyttöalustaan olen kyllästynyt, joten sitä en enää toivo näkeväni tulevissa puhelimissani.

Tärkeimpiä vaatimuksia:
    - OK-laatuinen kamera, jolla viitsisi jo ottaa kuvia, jotka sitten voisi arkistoida tietokoneelle
    - Hyvä näyttö, mielellään TFT ja 262144 väriä hyvällä resoluutiolla
    - Hyvä akku
    - Helppokäyttöisyys (esim. ei liikaa näppäimiä)

+ Lisänä tulevat radiot, mp3-soittimet ja kakkoskamerat videopuheluita varten. iPod löytyy jo musiikkia varten, mutten sitäkään aina pidä mukana.

Oih. Tärkein... Hinta mielellään <400
    Tässä ehkä top-3 http://www.puhelinvertailu.com/index.php?p1=6288&p2=6233&p3=7390
    Miten 6288 ja 7390 kamerat eroavat toisistaan. Sen tiedän, että megapikselit eivät kaikkea kerro. Sattuisiko jollakin olemaan molemmilla otettua kuvaa, että voisi verrata vierekkäin?
    Kiitos jo etukäteen vastauksista!

2. rixa Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Miksipä ei siis sony ericsson k800i? Siinä on ainakin hyvä kamera, ja alle 400. Muutenkin melko kehuttu puhelin.

3. Jankka

Jankka

Tykkäykset:
    0
    Täysin samaa mieltä, varsinkin jos et nimenomaan halua S60-puhelinta ja kameran laatu on sulle tärkeä.

4. N0ssu

Tykkäykset:
    0
    Pelkkää hyvää olen kyllä kuullut tosta k800i-mallista, mutta puhelimena ei jotenkin viehätä. Sori vaan :( Mihinkä noista Nokian malleista tarraisitte?

5. rixa Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Hmm..Nokiassa hyvä kamera+hyvä akku+hyvä puhelimena=ei semmoista olekkaan.. :D

Kaikissa mitä mitä mieleen tulee on käyttiksenä s60. esim. n73, e65

6. matuu

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Galaxy S6
    No mites sitte SE:n K550i? Ois ainakin tyylikäs sekä kamerakin K750i:stä tuttu hyvä 2mpix tekele. Ei noista nokioista oikein mikään täytä kriteereitä. Tosin ei tämäkään ole 3G. K800i ois kieltämättä täydellinen, mutta jos on jotain vastaan niin minkäs teet. Ja Samsungilta esim. Z720, löytyy lookkia ja toimintoa myös (paremmin kun K550:ssä).

7. Quile

Tykkäykset:
    0
    -

8. N0ssu

Tykkäykset:
    0
    Miten vastauksesi hyödytti minua puhelimen valitsemisessa? Olet pelkkää ilmaa, ja kaiken lisäksi mainitsemasi puhelin on ruma kuin mikä ja huono ominaisuuksiltaan.

Jaa tämä viestiketju