1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Uutta puhelinta, vaan mikä paras?

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja HumBuugi, 26/8/16.

1. HumBuugi

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Samsung Note II 4G
    Olen vailla uutta puhelinta, taas.
    Historia on hyvin Samsung painotteinen ja viimeisin syrjähyppy Honor7 on pettymys.

Note2 -> SGAlpha -> Honor7

Näistä molemmat Sampat palvelleet pitkään ja olen kovasti molemmista pitänyt.
    Honor ei istu omaan käteen lainkaan samoin. Eniten ärsyttää todella huono kalenteri sekä galleria/kansiot. Jostain syystä myöskään kuvat ei vakuuta vaikka Alphaa parempi kamera onkin.

Olen avoin kaikille ideoille seuraavasta puhelimesta. Päävaatimukset olis hyvä kamera, mielellään molemmat kamerat ja selkeä hyvä kalenteri.

2. Metsämies Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    56
    Puhelinmalli:
    -
    Jos Samsung on mieleen niin kannattaa suunnata katse kohti S7 ja S7 Edgeä tai Note 7.

3. Neutral Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    58
    Puhelinmalli:
    Oukitel 10000
    Juu ja samsungin mukana saa ne omat tauhkaohjelmat mukaan :D

4. HumBuugi

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Samsung Note II 4G
    S6 olisi hinnaltaan miellyttävä. Kokemuksia? En viitsisi satsata enempiä kuin tuon 399,- jolla tää irtois useimmista puljuista.

5. zSx Rauhaton jäsen

Tykkäykset:
    838
    Puhelinmalli:
    Huawei P9
    Älä laita rahojasi kohta jo 2v vanhaan puhelimeen, kannattaa mieluummin hankkia esim. Honor 8 tai Huawei P9 joita saa lähes samaan hintaan paljon paremmilla ominaisuuksilla. Samsungilla on valitettavan huono tarjonta tässä hintaluokassa juuri nyt.

6. elaias1 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    68
    Puhelinmalli:
    jtn
    Oneplus 3 tohon hintaan on priima.

Megaman and zSx like this.
  7. HumBuugi

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Samsung Note II 4G

Ehkä sinnittelen tän Honor7 kanssa sitten vielä tovin. Melkein houkuttais korjata Alphan lasi ja nykästä se takas omaan käyttöön. Oli kyllä just mun puhelin se!
    Saa vinkata tähän Honoriin jonkun loistavan kalenterisovelluksen josta näkis koko kuukauden menot kerralla. Sampan kalenteriwidget on täydellinen.

zSx tykkää tästä.
  8. zSx Rauhaton jäsen

Tykkäykset:
    838
    Puhelinmalli:
    Huawei P9
    Niin on, oli suuri järkytys huomata ettei a) Huawein luureissa ole samanlaista ja että b) koko PLAY-KAUPASSA ei ole läheskään samanlaista ja yhtä hyvin toimivaa kalenteriwidgettiä.

Nyt on käytössä semmoinen kuin Business Calendar, parempaakaan en ole löytänyt. Eipä ole oikein muuten Samsungia ikävä, varsinkaan viimeaikaisten uutisten valossa.

9. crsin Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    58
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S6
    Itse ostin juuri s6 ja on tämä ihan soiva peli. Oneplus 3 en ostanut heidän päivityspolitiikan vuoksi tai sen puutteen vuoksi ja ei vain nytten Huawei maistunut. Ihan kelpo laite s6 on vielä, tosin akku ei ole mahtava ja onneksi se sentään lataa ihan suht nopeaan.

10. projector

projector Ole sinä tavis hiljaa, mää oon VIP

Tykkäykset:
    1865
    Puhelinmalli:
    Usein vaihtuva malli
    Jos ei Oneplussan päivityspolitiikka miellytä, niin kauanko meinasit saada päivityksiä tuohon S6? :eek:

jrauhala, tjalonen and zSx like this.
  11. crsin Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    58
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S6
    En meinaakkaan tähän saada mutta oneplus x ja 2 olivat aika bugisia niin vähän vitutuksesta en osta firmalta mitään. Tosin siihen ehkä vaikuttaa vahvasti vielä se kolmivaiheinen kytkin josta en tykännyt.

12. HumBuugi

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Samsung Note II 4G
    S6 päädyin kotiuttamaan kaikesta huolimatta. On tää nyt ainakin parin päivän käytöllä mieleinen vekotin. Vertaan toki tuohon Honorin seiskaan joka ei itselleni ollut kovin sopiva. Ainut miinus toistaiseksi on huonompi sormenjälkitunnistus.

Jos tällä menis kaks vuotta ja katsois sitten mitä kivaa on keksitty.

Jaa tämä viestiketju