1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Uutta puhelinta hankkimassa.

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja MarBor, 3/7/11.

1. MarBor

Tykkäykset:
    0
    Eli, oon ostamassa uutta puhelinta. Oon aina harkinnut noita huippupuheliminia (yli 500e), mutta rahatilanteen takia olen aina tyytynyt halvempiin ja voin niistä sanoa, että ovat vain paskoja ja viikon käytön jälkeen haluaa jo ostaa uuden. Eli nyt oon ostamassa puhelinta, joka kestää monta vuotta ja sitä jaksaa käyttää, eikä heti halua ostaa uutta. Siinä pitäisi olla ainakin nopea netti. Oon kattonu Iphone 4, Nokia E7, Samsun galaxy s2. Mikä noista ois paras tai ehdotelkaa jotain muita.
    -KIITOS

2. Mash1 Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    133
    Puhelinmalli:
    HTC One Silver
    Kaikki hyviä vaihtoehtoja mutta oikeastaan tarvitsemasi ominaisuudet ratkaisee. Kannattaa miettiä ne ominaisuudet mitkä on kaikkein tärkeimmät itselles ja lisätä ne tuohon viestiis niin saa ehkä kaikkein objektiviisimmat mielipiteet ;) muuten tässä alla on kohta kauhee väittely mikä noista on "paras" ja tämä ei taas auta sinua valitsemaan yhtään mitään :)

3. MarBor

Tykkäykset:
    0
    Eli tärkeimmät ominaisuudet on radio, mp3 soitin, hyvä kamera, laadukas (ei muovipuhelin), hyvä netti, käytettävyys, pelit, joita saa ladattua...

4. massimo Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    180
    Eiköhän nuo kaikki mainitsemasi puhelimet ole hyviä, "paras" on taas mielipidekysymys. Jokaisessa on jotain hyvää ja jotain huonoa. Kukaan ei tiedä kestääkö noi monta vuotta, mutta etköhän kyllästy jokaiseen kahden kolmen vuoden päästä. Itse olen kyllästynyt jo vuodessa omaan hyvään (omasta mielestäni) puhelimeeni.

5. MarBor

Tykkäykset:
    0
    Siis sellasta tarkotin kyllästyisellä, että omaan puhelimeeni kyllästyn parissa viikossa, että 3vuotta olis just hyvä.

6. Dotzki

Dotzki Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    683
    Puhelinmalli:
    iPhone 6
    Odottele iphone 5. Siihen saat sitten kunnon pelejä. Käytettävyyskin parasta a-luokkaa.

7. Karibaldi

Karibaldi Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    856
    Puhelinmalli:
    iJesus
    Missä Dotzki on päässyt iPhone 5:sta testaan tai edes nähnyt moista käytettävän?

8. Dotzki

Dotzki Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    683
    Puhelinmalli:
    iPhone 6
    Applen ei ole ollut tapana huonontaa seuraavaan malliin, vai kuinka?

9. Karibaldi

Karibaldi Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    856
    Puhelinmalli:
    iJesus
    Ei toki ole ollut mutta hehkutellaan sen käytettävyyttä vasta kun päästään näkemään millainen se edes on. ;)

10. massimo Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    180
    Joku voisi tähän heittää että "kunhan nyt ensin tekisivät hyvän ja käytettävyydeltään hyvän puhelimen. Nyt on helppo parantaa" :D Näin en minä sano, Iphone on hyvä jos tykkää :)

11. backbreaker

Tykkäykset:
    0
    No en tiiä liittyykö ihan asiaan, mutta liittyy sentään puhelimen ostamiseen :D. Elikkäs, elokuun puolivälin - syyskuun alun paikkeilla olen lähdössä yhdysvaltoihin ja ajattelin ostaa nyt syksyllä julkaistavan iphonen sieltä.

Nyt on käytössä siis htc desire saunalahden kytkyliittymällä, mutta itse vekotin on ilman lukitusta. Ajattelin siis, että olisko järkevää nyt myydä jo tää desire pois ja maksaa loput puhelimesta saunalahdelle pois ja ostaa käytettynä halpa 3g puhelin joka toimii siellä jenkeissä siksi aikaa, että saan silloin syksyllä ostettua sen iphonen, vai pitää desire, yrittää myydä ensi kesänä pois ja jokatapauksessa maksaa yhtä paljon saunikselle..?

Ja liittymässäni on tosiaan minuutti- ja tekstiviestihinnoittelu, eli en maksa muusta kuin puhelimesta ja netistä +2e/kk jos en puhu/tekstaa ollenkaan. Mitäs ootte mieltä, kummin kannattaa tehdä? Omasta mielestäni tällä aijemmin mainitulla tavalla säästyis vähän ees enemmän rahaa..?

12. backbreaker

Tykkäykset:
    0
    Anyone?

13. aivansama

Tykkäykset:
    20
    Tietämättä nyt ihan tarkasti mistä täällä puhutaan ... osui tämä silmään ja pakko kommentoida. iPhone 4 antenna design. Auts. Jos tuo ei ollut huononnus niin mikä on?! Pahat kielet myös väittää että iPhone 5 on viivästynyt, koska siinäkin on vähän turhan radikaaleja yritelmia (SIM-less), tiedä sitten onko noin.

14. gogland

gogland Mr Vip

Tykkäykset:
    2100
    Puhelinmalli:
    iphone 5S
    Aloitusviestin kirjoittaja (MarBor) voisi kertoa ensin millainen puhelin ollut käytössä aikaisemmin. Millaiseen käytöjärjestelmään mieltynyt. Pitääkö olla fyysinen qwertyi vai riittäskö pelkkä kosketusnäyttö. Mainitsit tuolla että manit ei riitä, voisit myö laittaa paljonko pystyt puhelimesta maksamaan. Täytyykö sen tosiaan olla uusi, kun puhelintorilta (täällä fooumilta ) noita myydään alle puoleenkin hintaan. Tuolla on sällejä jotka räpläävät uutta puhelinta hetken ja laittavat myyntiin. Sieltäkin sinun kannataisi katsella

Jaa tämä viestiketju