1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Uutta puhelinta etsimässä vanhan romun tilalle.

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja Anone, 15/6/08.

1. Anone

Tykkäykset:
    0
    Etsin uutta puhelinta vanhan nokia 5200:n tilalle joka ei kestä mitään! Olen hieman katsellut kännyköitä ja mieluiten Nokian ostaisin. Kiinnostavimmat kännykät joita olen katsonut ovat Nokia 6300, Nokia 5500 (Sport), Nokia 3500 (Classic), Nokia 7500 ja Nokia 6233.

Joten mitä pidätte mielestänne parhaana vaihtoehtona minulle? Tärkeimpinä ominaisuuksina olisivat kestävyys ja kamera sekä kohtuu hyvä kaiutin. Mp3 olisi myös hyvä(muistikorttipaikan kera), mutta ei välttämätön. Nopea WAP ei myöskään olisi pahitteeksi. Voitte myös ehdottaa muita kännyköitä, mutta kännykkä saisi olla suht kestävä. Kiitos!

Nii ja sitte olis kiva jos sais paljo jotai sovelluksii asennettuu ni en oikee tiä mitä eroi o s40 ja s60 mut jos jaksatte selittää ni hianoo!

2. t434

Tykkäykset:
    1
    Itse ottaisin 6233:n. Hyvät kaiuttimet (stereo), hyvä kamera ja videokuvaus, 3G, teräskuoret eli varmaan kestävä, hyvä akku, suuri näyttö. Jos ei paksuus (18 mm) haittaa niin et tule katumaan.

S40 on paljon helpompi, simppelimpi ja nopeampi kuin S60. S60:llä on parempi yhteensopivuus ohjelmien kanssa ja sillä voi pitää monta ohjelmaa samalla auki. En tuolle hintaluokalle S60 laitetta suosittele.

3. Anone

Tykkäykset:
    0
    Okkeii kiitos! Iteki olen vähä lähemmi tota 6233 katellu. Vois vähä vilkast viäl Sony Eeriksonei..

4. Eki79

Eki79 Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    84
    Puhelinmalli:
    Galaxy S6 (SM-G920F)
    Omien kokemuksieni perusteella (okei, ei niitä hirveesti oo) toi on erittäin hyvä idea... ;)

5. Anone

Tykkäykset:
    0
    :). Mitä mieltä muuten olette Nokian 3120:sta? Entä mikä olisi tuon <200€ hintaluokkaan sopivin Sony Ericsson?

6. t434

Tykkäykset:
    1
    Onhan se paljon parempi kuin 6233. Sony Erkeistä ehkäpä K550i.

7. Anone

Tykkäykset:
    0
    Joo ny ostin sit ton 6233 et teinkö huanot kaupat? olisko ollu 3120 parempi =)? No nyt kävi näin

8. t434

Tykkäykset:
    1
  9. Anone

Tykkäykset:
    0
    Ihan kivijalkakaupasta. Mut ei se mitää mulle merkkas aika paljo kans toi kaiutin ja kyl ton 6233 pitäis kestäväki vissii ol ku o teräskuaret. Mut ei mitää kiitos vaa kaikil ku autto =)

10. Anone

Tykkäykset:
    0
    Mut hei :D nyt mun kaveri on ostamas tätä 3120 classicii mut se vaa epäröi kui kestävä se kännykkä on et jos o kokemust tai jos muute vaa tiiätte ni kertokaa toki.Nii ja toimiiko täs 3D pelit? Ja mitää tiatoo mitkä pelit siin on alkuperäsin?.. sori ny ku mää piinaan teit koko aja :')

11. t434

Tykkäykset:
    1
    Kyllähän se nyt ulkoisesti kestää kunhan et ala seinille heittämään. Mukana tulevat pelit ovat varmaan Snake 3 (vai 3D?), joku jalkapallo peli ja ehkä City Blox. Lisää ja parempia pelejä saat tosin lataamalla netistä.

E: Lainattu Nokian sivuilta, jos tämä helpottaa oloasi: Klassinen ja kestävä puhelin, jossa on helppokäyttöinen S40-käyttöliittymä.

12. Anone

Tykkäykset:
    0
    Okei :) kiitos vielä kerran. Kyllä se siltä vaikuttaa et kaveri ton ostaa.

Jaa tämä viestiketju