1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Uutta n.400-500e android-puhelinta hakusessa

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja Abisha, 16/3/15.

1. Abisha

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 710
    Moro, elikkäs itselleni uutta puhelinta tässä keväänmittaan on tullut etsittyä mutta päätös on aina niin hemmetin vaikea. Puhelin on tulossa ylioppilaslahjaksi porukoilta joten itse hankinta-aika on siinä kesäkuun alussa. Hintaluokka on kuulemma neljänsadan tienoilla, mutta jos joku ultimaattinen voittajaehdokas on kalliimpi, mutta hintansa arvoinen, voin maksaa loput itse. Kolmeasataa enempää en missään nimessä maksa itse lisää eli ihan viimeinen yläraja olkoon 700€. Puhelin saisi olla android, sillä iOS ei nappaa ja lumia710llä kolmisen vuotta nitkuttaneena ei Windows phonet enää kiinnosta.

Lg G3 32gb on tällä hetkellä suurin kuolauksen kohde näyttönsä ja muotoilunsa vuoksi, arvostan myös laajennettavaa muistia, vaihdettavaa akkua ja hyviltä kuulostavia speksejä. Myös itse puhelimen koko näyttöön verrattuna on ihailtavaa. Puhelin ei mieluusti saisi olla 5,5 tuumaa isompi näytöltään, pieni käsi ja taskusäilytys rajoittavat. Puhelimessa saisi olla QHD näyttö/todella hyvä FullHD videoiden katselun ja pelaamisen takia.

Sonyn xperiat kiinnostavat kameransa ja vedenkestävyyden puolesta, mutta lasinen osuus pelottaa kyllä ja välttämättä en Sonyn järjestelmän ulkonäöstä tykkää.

Samsungit käyvät mainiosti myös, hirveästi en ole vielä niitä tutkinut, heart rate monitorit ja sormenjälkitunnistus ovat kyllä turhaan hintaa nostavia ominaisuuksia. Näissä ei toimi (kai) myöskään g3:n tuplanäpäytyksellä auki ja kiinni?

Tässä muutaman sata tuntia arvosteluita lukeneena ja pään niillä entisestään sekoittaneena olen alkanut pohtimaan myös mahdollisuutta odottaa esim lg g4 ym. vastaavia, sillä kerrankin olisi kiva omistaa jotain parhainta mitä sillä hetkellä myynnissä on. Onko järkevää odottaa 64bittisten tuloa ja toivoa että hinta ei ole aivan järkyttävä, ja että speksit ja käytettävyys on kohdillaan, vai ostaa halvemmalla joku jo myynnissä olevista? Jaja puhelin pitäisi olla Suomesta ainakin suht helposti saatavilla ja takuukin saisi olla helposti hoidettavissa jos on tarvis siihen.

Pahoittelut pitkästä postauksesta:D

2. Infra

Infra Vuoden foorumilainen 2014 sekä VIP

Tykkäykset:
    6622
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaista
    Note Edge hintaan 550e

3. jaripi Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    210
    Puhelinmalli:
    Lumia 920 & 1520
    Mistä sitä saa hintaan 550 ?

4. Nightuser

Nightuser Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    2131
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S4 Black Edition
    Taisi vinkata omaa laitetta mikä myynnissä..

Jaa tämä viestiketju