1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Uutta luuria, max. 400€

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja cleew, 18/7/13.

1. cleew

Tykkäykset:
    19
    Puhelinmalli:
    HTC One
    Juu elikkä huomenna ois tarkotus mennä hakeen uus kapula jostain liikkeestä. Mitä suosittelette 400€ budjetilla? En viitsisi puhelimesta enempää maksaa. Huawei Ascend P2:ta oon miettiny. S3 on myös poissa laskuista, koska perheenjäsenellä on se ja on "liian tuttu" :p
    Lähinnä Androidin puolelta. Nyt WP, joka ei vakuuta. Blackberry z10 enää sen 450€ mutta sovellustarjonta ottaa pahasti pataan. WP:n jälkeen kunnolla appseja on nannaa.
    Kameran täytyy olla vähintään 8mpx, ja etukamera mukaan mieluusti. Muistia väh. 16gb. Hyvä design on ehdoton plussa. Akunkesto on myös tärkeä.

Ehdotelkaapas!

2. arjal Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    37
    Ota P2 jos ei muuta kuin uutuuden takia. On se myös ohut mutta myös tukeva

3. arjal Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    37
    Sori siis P6

4. Landaaja

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia SP
    Itse tilasin Sony Xperia SPn Saksan Amazonilta. Hinta 342€. Sika säkissä tuli tilattua, kun mistään ei Suomesta löytynyt. Olen kuullut huonoa puhelimen kamerasta ja näytöstä, mutta ensimmäiseksi älypuhelimeksi saa luvan kelvata. Ja Saksasta puhelinta saa punaisena, jeah!

5. cleew

Tykkäykset:
    19
    Puhelinmalli:
    HTC One
    Otin viiden sekunnin pikapäätöksellä LG Optimus 4x HD:n. Loistava peli ollut tähän mennessä. Hintaa oli 379€.

Jaa tämä viestiketju