1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Uutta liittymää

Keskustelu osiossa 'Mikä liittymä minulle?', aloittaja shule, 2/6/12.

1. shule

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    OnePlus One
    Mitäs liittymää suosittelisitte minulle?
    Puhetta tulee kuukaudessa vähän reilu 3h, tekstiviestejä vain max. 15.
    Netille ei ole tarvetta.
    Puhun lähes kaikkiin liittymiin.
    Täällä toimii kaikki verkot hyvin.

Tällä hetkellä käytössä on Saunalahden Satakieli 2000.

2. lakupekka

Tykkäykset:
    4
    Puhelinmalli:
    Nokia E7
    Dna Joustava 200

3. Janhunen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    IPhone 4S
    TeleFinland 250min+100txt hintaan 10€/kk. Dna joustavaan verrattuna se etu, että puhepaketti ei ole minuutti- vaan sekuntiveloitteinen. Joustava liittymä toimii yksikköpohjalta ja mikäli olen oikein käsittänyt, niin esim. minuutin ja viiden sekunnin puhelusta otetaan kaksi yksikköä pois (eli 2 minuuttia), sillä niitä yksiköitä ei pilkota osiin. Lisäksi jos joustavan ottaa määriksellä (saa siis jotain alennusta, tms) niin kyseistä liittymätyyppiä ei saa vaihdettua esim. Onniin jos haluat syystä tai toisesta vaihtaa operaattoria, vaan joudut maksamaan loput kuukausierät halvimmasta joustavasta (eli 10€/kk). Muut operaattorithan (ainakin sonera ja telefinland) pudottavat numsitapauksissa liittymät automaattisesti perusliittymän kk-maksulle.

Dna joustava 200 = 9,90€/kk
    TF 250min+100txt = 10€/kk

Sauniksen normihinnastosta en ainakaan äkkiseltään löytänyt mitään kilpailukykyistä juuri noihin määriin, mutta veikkaan että winback soittona tulee varmasti TF:ääkin parempi tarjous. :)

Jaa tämä viestiketju