1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Uutta kapulaa ostelemassa!

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja jaagi, 30/9/07.

1. jaagi

Tykkäykset:
    0
    Uuden puhelimen ostamissa olen tässä jonkun kuukauden harkinnut ja nyt mietinkin mikä olisi se oikea malli. Sony Ericssonia olen vakavasti harkinnut ja etenkin tuota k550i:tä. Halpa hinta, mp3 soitin ja kamera houkuttelisivat. Kuuleman perusteella varsin pätevä puhelin tuohon hintaan, mitä mieltä olette?
    Hintaluokka olisi 200 - 300 euroon, tai mieluiten alle 300.
    Tärkeitä ominaisuuksia olisivat siis suhteellisen hyvä kamera( tai mitä nyt tuohon hintaan saa) ehdottomasti mp3 soitin, paikka lisämuistille(2 gigaa tai enemmän) ja päivittäisen käytön tulisi olla sulavaa ja helppoa. Saa siis suositella eri malleja ja merkkejä, mutta pääasiassa kyllä SE:tä ostamassa.

2. Keila

Tykkäykset:
    0
  3. jaagi

Tykkäykset:
    0
    no saa tännekkin jotain sentään kommentoida :/

4. memasa

memasa

Tykkäykset:
    0
  5. memasa

memasa

Tykkäykset:
    0
  6. psymbiote Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    17
    Näitä viestejä voi myös editoida ;)

7. jaagi

Tykkäykset:
    0
    3:gtä en oikeastaan tarvitse. eli siis mp3 soitin ja kamera ovat ehkä ne tärkeimmät ominaisuudet kuitenkin. tuo k610 voisi olla harkinnan arvoinen. tuossa k610:ssa tuo kamera vaan vähän epäilyttää. Siinä ei taida olla esim. kuvausvaloa, eikä linssinsuojusta... Tuo K800 alkaisi kuulostaa aika pelille. Näyttäisi irtoavan jo alle 300:lla !

8. jaagi

Tykkäykset:
    0
    K800i:ssä ei taida olla stereokaiutinta, eikä mitään office työkaluja, niinkuin N73:ssa. Kamera ja mp3-soitin taitavat taas olla paremmalla mallilla SE:ssä,kuin Nokian ja hintakin olisi SE:ssä varsin suopea verrattuna nokialaiseen. Kovasti vaikuttaa, että Sony Ericsson k800i:stä tulisi seuraava kapula :)
    ainiin, tuohon k800:seen taitaa käydä tuo micro memory stick m2? Se on ilmeisesti hintavampi, kuin nokialaisten vastaavat kortit... :S

9. Eki79

Eki79 Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    84
    Puhelinmalli:
    Galaxy S6 (SM-G920F)
    Kyllä noita M2:ia aika sopuhintaa saa, esim. Verkkokauppa.comissa Sandiskin 2 giganen maksaa n. 31 €uroo...

10. jaagi

Tykkäykset:
    0
    juu no ei tuo kovin paha hinta ole :)

11. jaagi

Tykkäykset:
    0
    Tuohon k800i malliin ei taida saada omia kuulokkeita oikein kiinni? Pitääkö siihen joku adapteri hommata, vai miten? Epäilen suuresti, että nuo SE:n omat kuulokkeet ovat varsin sekundakamaa...

12. jaagi

Tykkäykset:
    0
  13. iPrince

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 6S Plus Rose Gold
    eiks erkeis tuu mukana toi adapteri? ainakin w880i mukan tuli tollanen adapteri johon sai 3,5mm kuulokkeet kii

14. jaagi

Tykkäykset:
    0
    nokun sitä itsekkin mietin. enkä ole saanut selville. joku k800i:n omistaja voisi kertoa tuleeko adapteri mukana :)

15. iPrince

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 6S Plus Rose Gold
    kyl se mun tietääksen tulee :D

16. slayer666

slayer666

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Apple iPhone 4 ja Sonera
    mun mielestä tuo adapteri tulee mukana vain noissa Walkman-brändätyissä luureissa... mutta voin tietysti olla väärässäkin

17. iPrince

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 6S Plus Rose Gold
    mut eiks kaikis erkeis tuu samat kuulokkeet messii? jos tulee nii sitetnhä siin on se sama väli kappale?

18. jaagi

Tykkäykset:
    0
    Walkman malleissa tulee ilmeisesti jotkut hieman paremmat kuulokkeet? tuossa k800i:ssä tulee jotkut perus kuulokkeet, mut sen vaan haluisin tietää, että mitenköhän se adapteri... Hyvä jos mukana tulisi se.

19. iPrince

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 6S Plus Rose Gold
    mulle se myyjä kyl oli laittamas samannäkösii kuulokkeit laatikkoon kun olin katsomassa k550i. En sit tiedä kuuluko ne tuon mukaan vai ei :D sinne laatikkoon se kyl työn sellaset niinko walkmaneis mukan tulee.. adapterin kera

20. Rentz

Tykkäykset:
    13
    Ei tullut mulla k800i:n mukana kun ostin sen. Kaikissa Walkmaneissa todennäköisesti tulee mukaan.

Jaa tämä viestiketju