1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Uutta hauskaa käyttöä bluetoothille :)

Keskustelu osiossa 'Asian vierestä', aloittaja Fundamental, 20/9/07.

1. Fundamental

Tykkäykset:
    0
    Kyseessä on siis bluetooth ominaisuudella varustetulla kännykällä tapahtuva muiden käyttäjien sbottailu. Botsbot ohjelma bongaa siis kaikki muut lähistöllä olevat bluetooth laiteet sekä niiden nimet ja tallentaa ne ohjelmaan. Tiedot lähetetään sivustolle ja saat tiedon jos olet bongannut jonkun toisen botsbot käyttäjän.

Oman kokemukseni mukaan itse bluetooth ominaisuus ei vie hirveästi akkua, mutta ohjelma itsessään jonkin verran kun se on päällä. Bluetooth laitteita on yllättävän paljon ihmisillä päällä. Itse olen sbotannut tähän mennessä yli 13000 laitetta. Osalla omien laitteiden nimet ovat myös kohtuullisen hauskoja.

Virusriskiä ei tarvitse pelätä, kunhan pitää terveen maalaisjärjen mukana ja ei ota vastaan mitään mitä jokin tuntematon laite lähettää.

Mutta jos kiinnostuit niin tervetuloa sbottailun piiriin. Osoitteessa http://www.botsbot.com Voit myös vain tarkastaa onko sinut sbotattu jo :)

2. tonttu

tonttu Supermoderaattori

Tykkäykset:
    3468
    Puhelinmalli:
    iPhone 6S
    Jaskahan on tuota samaa jo monta vuotta touhunnut ja levitellyt.

3. kieran Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Miksi ihmeessä ihmiset pitää bt:tä päällä jos sille ei ole tarvetta?

4. Fundamental

Tykkäykset:
    0
    Usein se taitaa olla juuri näin.. myös handsfreen takia on aika monella päälle tuo jatkuvasti. Yllättävän paljon noita kuitenkin on ihmisillä päällä ja se on vaan hyvä näin sbottailun kannalta ;)

5. Panda Vieras

Josta jatkoihmetys että miksei laittaisi parituksen jälkeen piilotetuksi?

6. kieran Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ai miten niin? Itse ainakin katkaisen bt:n kun en sitä tarvitse, eipä tuosta nyt niin paljon vaivaa ole

7. Xenonit Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    140
    Puhelinmalli:
    1520 &Totaalisen Saunalahti.
    Ajattele miten kivaa on dösässä on blueshotata jotain kivannäköistä friidua.
    Saat mahdollisesti sen nimenkin selville jollei sillä ole kaverin kapulaa tai kaameaa kapulaa..

8. kieran Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Hmm, tota en olekaan tullut ajatelleeksi aikaisemmin... No nyt siihen on mahdollisuus, pitänee testata ;)

9. kieran Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Eikös ton bt:n kautta kumminkin ole aika helppo syöttää viruksia puhelimeen jos käyttäjä ei ole huolellinen?

10. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Tuollainen sbottisofta ei ole varmaankaan mitenkään ongelmallinen verrattuna joihinkin olemassa oleviin BT-softiin, joilla pääsee tietyin edellytyksin toisen luurin "sielunelämään" käsiksi, eli esim. muuttelemaan asetuksia ja lukemaan esim. yhteystietoja ja viestejä.
    Jonkun mielestä voi toki olla myös hauskaa esim. laittaa bussissa istuessaan kanssamatkustajien luurin "soimaan".

11. zSx Rauhaton jäsen

Tykkäykset:
    839
    Puhelinmalli:
    Huawei P9
    Heh, viisi sbottaajaa on jo mut sbotannut, kyl kannattaa pitää bt päällä! :) Hieman omia ottamiani kuvia selailemalla oon voinu saada selville tarkastikin sen paikan missä mut on nähty, vaikka kyllähän toi paikan näyttää. Oon esim. ottanu Kaivarin kesäkonsertissa kuvia just silloin samalla minuutilla kun mut on sbotattu, ja Fundamental on mut bongannut paria päivää aikaisemmin tamperelaisella terassilla :D

Kauheaa, mun yksityisyyteni on mennyt, lol

12. Jussi2000

Jussi2000 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Mikä milloinkin
    Pareiksi liitetyt BT laitteet eivät vaadi sitä että puhelimen pitäsi olla näkyvässä tilassa, vaan ne toimivat muutenkin. Ainoastaa uuden laitteen etsinnässä puhelimen pitää olla näkyvissä. Käyttäkää järkeänne ja pitäkää mieluummin puhelin piilotetussa tilassa BT:tä käyttäessänne, niin ei tule mitään ongelmia virusten ja muitten suhteen.

13. Fundamental

Tykkäykset:
    0
    Hehe toi on kyllä aika hyvin :D

14. Fundamental

Tykkäykset:
    0
    Bussissa noita joo tulee bongattua, mut siinä on aina se ongelma, että kuka tää tyyppi on kenen bt on päällä.. yleensä sen huomaa vasta kun kyseinen henkilö jää pois bussista ja katoaa ruudulta :D Joskus on kans tehnyt mieli huutaa jossain ääneen jonkun henkilön nimi mikä näkyy ruudulla ja katsoa reaktiota :) taitaa jäädä toteuttamatta :D

Jaa tämä viestiketju