Uutta Android työluuria

TripleK

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
3
Puhelinmalli
Huawei Honor 7
Topiccija ja testejä selannu useamman tunnin, sekä vertailuja selanneena ei nyt oikein aukea mitä ottaa.

Käytännössä saan ottaa työluuriksi vuoden välein minkä tahansa työluurin. Se pitää vaan löytyä työnantajan valikoimista: Hieman tiettyjä rajauksia on:
- ei Apple, koska appstore ja sen softa rajoitteisuus (anteeksi vaan Applen käyttäjät, mutta vaikka ios on tykki käyttis, ei se itellä toimi)
- ei myöskään Nokia/Honor/Huawei
- 5G
- IP67/68 suojaus, koska kastumisen vaara olemassa.

Nykyinen on Oneplus 8 Pro ja Oneplus 9 Pro toki olisi helppo ja turvallinen siirtymä. Mieli halajaa toki kokeilemaan uutta. Viimeisestä neljästä luurista kolme ollut Oneplussaa.

Xiaomi Mi 11 Ultra olisi ollut selkeä valinta, mutta sitäkun ei saa kuin Xiaomilta tai DNA:lta, niin jää pois.

Onko mulla muuta vaihtoehtoa, kun Samsung S21 Ultra?

Miten Sony, Asus joku muu?

Pasi_1

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
17   0   0
Reaktiopisteet
5292
Puhelinmalli
NoPhone
S21 ultra ehdottomasti jos firma sen maksaa. Muutoin A52/72 on hyviä. Itsellä toinen ultra menossa ja alkuhankaluudet on korjattu. Ios miehenä täytyy kyllä kehua kokonaisuutta. Itsellä taas oneplussat ei ole oikein koskaan innostanut kun kamerat on melko keskinkertaisia.

TripleK

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
3
Puhelinmalli
Huawei Honor 7
S21 ultra ehdottomasti jos firma sen maksaa. Muutoin A52/72 on hyviä. Itsellä toinen ultra menossa ja alkuhankaluudet on korjattu. Ios miehenä täytyy kyllä kehua kokonaisuutta. Itsellä taas oneplussat ei ole oikein koskaan innostanut kun kamerat on melko keskinkertaisia.
Mulla se kamera ei muutenkaan ole se juttu, riittää et bitti liikkuu ja ruudulta voi katella tälläsiä lukemia

Pääsääntösesti ottanu täl nykysellä kuvat 12MP kameral ja videotkii taitaa olla 1080p. Paremmille ei tarvetta.
Screenshot_20210528-152940.jpg

Pasi_1

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
17   0   0
Reaktiopisteet
5292
Puhelinmalli
NoPhone
Mulla se kamera ei muutenkaan ole se juttu, riittää et bitti liikkuu ja ruudulta voi katella tälläsiä lukemia

Pääsääntösesti ottanu täl nykysellä kuvat 12MP kameral ja videotkii taitaa olla 1080p. Paremmille ei tarvetta.
Katso liite 147790
Joo jos kameralla ei niin merkitystä niin sillon on oneplussatkin todella hyviä. Itse taas kameraa arvostan eniten puhelimessa.

tmm

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
2186
Puhelinmalli
OP7T | Nokia 8 (työ)
Aihe on hyvä ja olisi tosi magenta, jos saisi helposti poimittua eri hintaluokan suosikit eri aikoina.
Itse olen kahden luurin ja liittymän loukussa omasta tahdosta ja firman luuriin en laita latiakaan omaa rahaa. Otan sen aina siinä hintaluokassa mikä osoitetaan.
Meillä taitaa olla rajana 400€ nykyään.

TripleK

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
3
Puhelinmalli
Huawei Honor 7
Aihe on hyvä ja olisi tosi magenta, jos saisi helposti poimittua eri hintaluokan suosikit eri aikoina.
Itse olen kahden luurin ja liittymän loukussa omasta tahdosta ja firman luuriin en laita latiakaan omaa rahaa. Otan sen aina siinä hintaluokassa mikä osoitetaan.
Meillä taitaa olla rajana 400€ nykyään.
Telealalla ite ja toi ylempi kuva liittyy työnkuvaan/aiheeseen hyvin vahvasti, niin ei oikein ole rajoituksia. Liittymäkin on 5G 1000M, kuten kuvassa näkyy niin ampuu välistä hieman yli, kun verkko kohdallaan 😵

Seawolf

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
604
Puhelinmalli
Xperia
Jos ei raha ole kriteeri, niin itse ottaisin Sony Xperia 1 II 5g.
Jos ei heti tänään tarvitse päättää, odottaisin Sony Xperia 1 III 5g myyntiintuloa.
Mutta nämä ovat pelkästään ajatuksia mitä itselle.
Itsellähän on tuo Sony Xperia 1 II 5g, joten odottaisin kunnes toi kolmen tolpan malli tulis myyntiin Suomessa. :)

TripleK

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
3
Puhelinmalli
Huawei Honor 7
Jos ei raha ole kriteeri, niin itse ottaisin Sony Xperia 1 II 5g.
Jos ei heti tänään tarvitse päättää, odottaisin Sony Xperia 1 III 5g myyntiintuloa.
Mutta nämä ovat pelkästään ajatuksia mitä itselle.
Itsellähän on tuo Sony Xperia 1 II 5g, joten odottaisin kunnes toi kolmen tolpan malli tulis myyntiin Suomessa. :)
Miten näissä vertaantuu kameroiden laatu? Samsungin 108MP vs. 12 MP, vai tekeekö se aukko niin paljon paremman?
Ja entisaikaan Sonyssa oli eniten bloatwarea, saako ne pois?

BorG

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
9   0   0
Reaktiopisteet
1064
Miten näissä vertaantuu kameroiden laatu? Samsungin 108MP vs. 12 MP, vai tekeekö se aukko niin paljon paremman?
Ja entisaikaan Sonyssa oli eniten bloatwarea, saako ne pois?
Sony melkein puhtain Android nykyään, yhden käden käytön helpottavia juttuja lähinnä lisätty, nekin saa pois.

Top Bottom