1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Uutiset-palvelu 7650:lle soneralla

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Dundee, 4/10/02.

1. Dundee

Tykkäykset:
    0
    Nyt kannattaa kaikkien 7650:n omistajien joilla on soneran liittymä käydä hakemassa soneran wapista ilmainen uutiset-ohjelma. Sillä voi lukea päivän uutiset, urheilun ja sään. Sillä voi myös seurata liittymän saldoa. Se osaa itse päivittää uutiset halutun ajan välein.

2. Arakin

Tykkäykset:
    0
    Wau! Täytyy kyllä sanoa että todella tyylikkääksi tehty ohjelma. Erityisen vänkä oli aavistuksen läpinäkyvä skrollaava uutisotsikkopalkki, joka näkyy kaikkialla. Lisäksi itse uutisten luku ym. oli tehty helpoksi ja liittymän saldo näkyi kätsysti myös.

Tosin taitaa hörppiä aika kivasti akkua tuo skrollaava uutispalkki :).

3. Matkamies

Tykkäykset:
    0
    Onko tuo joku tavallinen Java midlet vai mikä? Toimiiko 7210:ssä? Laitatko tarkan osoitteen tänne näkyviin.. Thanks

4. Arakin

Tykkäykset:
    0
    Pure Symbian kamaa... Eli ei uppoa 7210:iin. Infoa softasta löytyy:
    http://www.sonera.net/ladattavat/
    tuolta... Lataaminen täytyy tehdä kapulassa WAP:n kautta.

5. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Postikortti on ihanjännä (laiska kirjoittaan perinteisiä), ihmettyttää vähän ilmoitettut toimitusajat kuin aikoinaan vastaavassa palvelussa kortti tuli parhaimmillaan seuraavana päivänä.

Joku kysy javaversiosta, niin tälläisten taustalla pyörivien ohjelmien tomivuus perinteisissä javaluureissa on huono kun niissä ei ole "moniajoa"

6. 4mobile.net

Tykkäykset:
    0
    Tämähän kuulostaa mullistavalta - operaattori tarjoaa ilmaisia uutispalveluja! Ovat tulleet järkiinsä vihdoinkin :) En meinannut heti uskoa, että myös uutisten luku olisi ilmaista sovelluksen lisäksi, mutta pakko uskoa:

http://www.sonera.net/asiakaspalvelu/hinnasto.shtml
    --> LADATTAVAT SOVELLUKSET

Toki Sonera saa 1/10:n megan ylimenevästä osuudesta tuottoa, mikä alkaa olla jo ihan realistista ansaintalogiikkaa. Lisää tällaisia palveluja. Wap-uutiset taitavat olla toistaiseksi maksullisia - en tosin edes muista koska olisin itse surffannut Soneran wap-valikoissa tarkistamassa
    asiaa :)

Itse luen uutiset Googlella Yle:stä (minulla ei ole 7650:aa). Kumma juttu muuten että Sonera on vasta nyt kehitellyt YLE:n kanssa sen tekstiviestipalvelun.... Tämä "vanhanaikainen" PUSH-palvelu on silti myös ihan järjellisiin raameihin hinnoiteltu (n. 10 eur/kk), viestin tíheyttä ei kyllä ilmoiteta etukäteen (2 viestiä/kk?? :)

http://www.yle.fi/mobiiliuutiset/tilaa.html

Jaa tämä viestiketju